ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

To Ηyundai Kona Electric.

Νέα αντλία θερμότητας για Hyundai & Kia

2.460 Επισκέψεις στο άρθρο (10/6/2020)

Η νέα αντλία θερμότητας που έχουν αναπτύξει οι δύο κορεάτικες εταιρείες τους δίνουν το πάνω χέρι σε ό,τι αφορά την διατήρηση της αυτονομίας των μπαταριών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν.


To ηλεκτρικό Κia Soul.

To ηλεκτρικό Κia Soul.


Η Hyundai και η Kia είναι υπερήφανες που χρησιμοποιούν αντλίες θερμότητας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητά τους από το 2014 - όταν το ηλεκτρικό Soul έκανε το ντεμπούτο του για πρώτη φορά. Από εκείνο το έτος και μετά, οι Κορεάτες προχωρούν σε βελτιώσεις για να γίνει ένα από τα καλύτερα εργαλεία τους με σκοπό την επίτευξη υψηλής απόδοσης κατανάλωσης ενέργειας. Μια πρόσφατη δοκιμή από τη Νορβηγική Ομοσπονδία Αυτοκινήτων - επίσης γνωστή ως NAF - αποδεικνύει τα οφέλη. Το Kona Electric ήταν το καλύτερο όχημα στις χειμερινές δοκιμές τους.

Αυτό που κάνει τη νέα αντλία θερμότητας αξιοσημείωτη είναι το γεγονός ότι συλλέγει τώρα θερμότητα από μια ευρύτερη ποικιλία εξαρτημάτων. Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, η πρώτη αντλία τραβούσε θερμότητα από κινητήρες, μετατροπείς και ενσωματωμένους φορτιστές και τώρα η νέα αντλία θα μπορεί να κάνει το ίδιο από την μπαταρία και τον φορτιστή. Θεωρητικά, οτιδήποτε υπόκειται σε διαχείριση θερμότητας θα μπορούσε να συμπεριληφθεί.

Οι δύο εταιρείες είναι πεπεισμένες πως η τεχνολογία που έχουν αναπτύξει μπορεί να αποδείξει πόσο μεγάλη διαφορά έχουν οι υδρόψυκτες μπαταρίες σε σύγκριση με τις αερόψυκτες μονάδες. Σύμφωνα με αυτές, η πυκνότητα των μπαταριών μπορεί να αυξηθεί έως και 35%.

Μια μελέτη από το Υπουργείο Περιβάλλοντος της Κορέας έδειξε ότι το Hyundai Kona Electric και το Kia Niro EV κράτησαν το 90% της αυτονομίας τους «σε θερμοκρασίες -7 ° C με το σύστημα HVAC ενεργοποιημένο». Άλλα ηλεκτρικά χωρίς αντλία θερμότητας είχαν πτώση από 18% σε 43% όταν υποβλήθηκαν στις ίδιες δοκιμές.
 

FORD
5 KALA THERINA