Στην εναρκτήρια μελέτη της J.D. Power συμμετείχαν σχεδόν 10.000 ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων οι οποίοι τοποθετήθηκαν σε θέματα, όπως το κόστος ιδιοκτησίας, η αυτονομία της μπαταρίας και η οδηγική ευχαρίστηση προκειμένου να προσδιοριστεί η πιθανότητα επαναγοράς και σύστασης ενός EV.
«Αυτή είναι μια άλλη σημαντική διάκριση για το e-Niro, υπογραμμίζοντας περαιτέρω την πετυχημένη επίδραση που είχε στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων από την κυκλοφορία του. Δεν είναι εύκολο να είσαι ηγέτης της αγοράς σε αυτήν την κατηγορίας, όμως αυτό ακριβώς είναι το e-Niro, προσφέροντας οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων και ένα high tech εσωτερικό υψηλής ποιότητας σε ένα πρακτικό, λειτουργικό και διασκεδαστικό crossover», δήλωσε ο Jason Jeong, Πρόεδρος της Kia Europe.
«Το να είμαστε οι νικητές στην μαζική κατηγορία της αγοράς στην Έρευνα Ιδιοκτησίας EVX αποτελεί μια απόδειξη για τα πόσο καλά έχουν αποδεχτεί οι ιδιοκτήτες τους τα ηλεκτρικά μας αυτοκίνητα της τρέχουσας γενιάς. Ταυτόχρονα μας τοποθετεί σε ιδιαίτερα πλεονεκτική θέση σε ότι αφορά το μέλλον, καθώς ετοιμάζουμε να παρουσιάσουμε έως το 2025, 11 συναρπαστικά EV της επόμενης γενιάς. Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση έχει εισέλθει σε μια νέα φάση και είμαστε περήφανοι που βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή αυτής της δυναμικής».
Με μια ισχυρή υπάρχουσα γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων και βλέποντας τις μελλοντικές ανάγκες μετακίνησης η Kia προχωρά με την εφαρμογή του «Plan S», επενδύοντας 25 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025 για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, των υπηρεσιών κινητικότητας, της συνδεσιμότητας και της αυτόνομης οδήγησης.
Η έρευνα έγινε σε συνεργασία με την PlugShare, θέτει τα πρότυπα για τη συγκριτική αξιολόγηση των κρίσιμων χαρακτηριστικών που επηρεάζουν την εμπειρία ιδιοκτησίας ενός ηλεκτρικού. Ο συνολικός δείκτης ιδιοκτησίας EVX μετρά την ικανοποίηση των ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων (σε μια κλίμακα 1.000 βαθμών) τόσο στις premium όσο και στις mainstream κατηγορίες λαμβάνοντας υπόψη επτά παράγοντες: την επιβεβαίωση της αυτονομίας που ανακοινώνεται επίσημα, τη διαθεσιμότητα δημόσιων σταθμών φόρτισης, την αυτονομία που εξασφαλίζει η μπαταρία, το κόστος ιδιοκτησίας, την οδηγική ευχαρίστηση, την ευκολία φόρτισης στο σπίτι καθώς και την ποιότητα και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.
Η φετινή έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον Οκτώβριο έως το Νοέμβριο του 2020 και μετείχαν σε αυτή 9.632 κάτοχοι ηλεκτρικών με μπαταρία και Plug-in υβριδικών, κατασκευής από το 2015 έως το 2021.