12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Την επίσημη παρουσίαση του νέου Volkswagen Polo πραγματοποίησε σήμερα η γερμανική εταιρεία.
Νέα γενιά VW Polo (+video)
18.192 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2017)
Παρουσιάστηκε επίσημα η νέα έκτη γενιά του VW Polo, το οποίο έρχεται μεγαλύτερο από ποτέ σε διαστάσεις και με γκάμα κινητήρων απόδοσης από 65 έως και 200 ίππους, ενώ για πρώτη φορά θα διατίθεται και με κινητήρα φυσικού αερίου. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες στο αναλυτικό μας θέμα.
Λίγες ώρες μετά την πρώτη διαρροή επίσημων φωτογραφιών του νέου VW Polo έρχεται η επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου μέσω live streaming. Με απόλυτη ακρίβεια η γερμανική μάρκα ξεκίνησε στις 12:00 ώρα Ελλάδος την παρουσίαση του νέου μοντέλου την οποία και αναμεταδίδουμε μέσω της σελίδας του Facebook.
Το Polo έκτης γενιάς διαθέτει ολοκαίνουργιο εξωτερικό σχεδιασμό, που έχει ως αποτέλεσμα να προσφέρει περισσότερο χώρο για τον οδηγό και τους επιβάτες. Όσον αφορά τις διαστάσεις του νέου μοντέλου το μήκος έχει αυξηθεί κατά 81 χλστ. φτάνοντας τα 4.053 χλστ., το πλάτος κατά 69 χλστ. αγγίζοντας τα 1.751 χλστ. και το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 94 χλστ. (2.564 χλστ.) δίνοντας σημαντικό αβαντάζ για την ευρυχωρία των επιβατών, αλλά και σημαντική αύξηση του χώρου αποσκευών από τα 280 στα 351 λτ.
Περνώντας στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το συγκεκριμένο μοντέλο θα φέρει πλήθος προηγμένων λειτουργιών υποβοήθησης του οδηγού, οι οποίες προορίζονταν για μεγαλύτερες κατηγορίες, όπως των Golf και Passat. Εκτός από τις τρεις βασικές εξοπλιστικές εκδόσεις Trim Line, Comfortline και Highline, θα διατεθεί η ειδική έκδοση Polo Beats (που περιλαμβάνει σύστημα ήχου 300 Watt), αλλά και η κορυφαία GTI έκδοση που παράγει 200 ίππους. Ακόμη και η βασική έκδοση του νέου Polo, η Trendline, διαθέτει βασικά χαρακτηριστικά όπως LED φώτα ημέρας, περιοριστή ταχύτητας και το σύστημα υποβοήθησης του οδηγού Front Assist. Αξιοσημείωτα είναι επίσης το σύστημα active cruise control (ACC) που μπορεί να ενεργοποιηθεί μέχρι την ταχύτητα των 210 χλμ./ώρα, όπως και το Park Assist που βοηθά στην έξοδο του οχήματος από θέσεις στάθμευσης.
Το Polo 6ης γενιάς έχει ένα ολοκαίνουργιο εξωτερικό σχεδιασμό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Polo έκτης γενιάς διαθέτει ολοκαίνουργιο εξωτερικό σχεδιασμό, που έχει ως αποτέλεσμα να προσφέρει περισσότερο χώρο για τον οδηγό και τους επιβάτες. Όσον αφορά τις διαστάσεις του νέου μοντέλου το μήκος έχει αυξηθεί κατά 81 χλστ. φτάνοντας τα 4.053 χλστ., το πλάτος κατά 69 χλστ. αγγίζοντας τα 1.751 χλστ. και το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 94 χλστ. (2.564 χλστ.) δίνοντας σημαντικό αβαντάζ για την ευρυχωρία των επιβατών, αλλά και σημαντική αύξηση του χώρου αποσκευών από τα 280 στα 351 λτ.
Περνώντας στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το συγκεκριμένο μοντέλο θα φέρει πλήθος προηγμένων λειτουργιών υποβοήθησης του οδηγού, οι οποίες προορίζονταν για μεγαλύτερες κατηγορίες, όπως των Golf και Passat. Εκτός από τις τρεις βασικές εξοπλιστικές εκδόσεις Trim Line, Comfortline και Highline, θα διατεθεί η ειδική έκδοση Polo Beats (που περιλαμβάνει σύστημα ήχου 300 Watt), αλλά και η κορυφαία GTI έκδοση που παράγει 200 ίππους. Ακόμη και η βασική έκδοση του νέου Polo, η Trendline, διαθέτει βασικά χαρακτηριστικά όπως LED φώτα ημέρας, περιοριστή ταχύτητας και το σύστημα υποβοήθησης του οδηγού Front Assist. Αξιοσημείωτα είναι επίσης το σύστημα active cruise control (ACC) που μπορεί να ενεργοποιηθεί μέχρι την ταχύτητα των 210 χλμ./ώρα, όπως και το Park Assist που βοηθά στην έξοδο του οχήματος από θέσεις στάθμευσης.
Επιπλέον, το Polo είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen, στο οποίο είναι διαθέσιμη μια νέα γενιά του Active Info Display. Η λειτουργικότητα και η ευκολία χρήσης των ψηφιακών οργάνων είναι κάτι εντελώς νέο για τη συγκεκριμένη κατηγορία, όπως ισχυρίζονται οι άνρθωποι της μάρκας. Ταυτόχρονα, το Polo έχει λάβει την τελευταία γενιά συστημάτων πληροφοριών ψυχαγωγίας με οθόνες που κυμαίνονται από 6,5 έως 8 ίντσες δίνοντας στο εσωτερικό τη σύγχρονη εμφάνιση που του αρμόζει.
Μια μεγάλη γκάμα 14 χρωμάτων είναι διαθέσιμη για το αμάξωμα, ενώ και οι επιλογές που υπάρχουν για τους τροχούς, οι οποίοι μετρώνται από 14 έως18 ίντσες, είναι πολλές. Επιπλέον επιλογές εξατομίκευσης περιλαμβάνουν πλήρεις προβολείς LED, πίσω φώτα LED, σύστημα κλιματισμού Air Care Climatronic με ηλιακό αισθητήρα και φίλτρο αλλεργιών, ασύρματη φόρτιση για smartphones (προαιρετικά συμπεριλαμβανομένης της επαγωγικής κεραίας), Sport Select με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, αλλά και μια πανοραμική ηλιοροφή από τα μεγαλύτερες στην κατηγορία αυτή.
Σε πολλά μέρη της Ευρώπης, το νέο Polo πρόκειται να κυκλοφορήσει πριν το τέλος του έτους, ενώ σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα ένας αριθμός Euro 6 κινητήρων θα διατεθεί σταδιακά. Η γκάμα επιλογών στην αρχή των πωλήσεων θα απαρτίζεται από κινητήρες απόδοσης 65 έως 150 ίππων. Για πρώτη φορά, το Polo θα διατίθεται με κινητήρα φυσικού αερίου, το νέο 1.000άρη TGI με ισχύ 90 αλόγων. Επιπλέον, θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής τεσσάρων βενζινοκινητήρων και δύο πετρελαιοκινητήρων, όλοι εξοπλισμένοι με σύστημα Start/Stop. Τέλος να σημειώσουμε πως κάθε κινητήρας με ισχύ άνω των 95 ίππων μπορεί να συνδυαστεί με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG).
Αναλυτικά οι κινητήρες που θα απαρτίζουν τη γκάμα του μοντέλου είναι:
Βενζίνης
- 1.0 MPI με 75 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
- 1.0 TSI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων
- 1.0 TSI με 115 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων
- 1.5 TSI με 150 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων
- 2.0 TSI με 200 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων
Diesel
- 1.6 TDI με 80 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
- 1.6 TDI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων
Φυσικού Αερίου
- 1.0 TGI με 90 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
Τέλος, στην αγορά της Γερμανίας το κόστος κτήσης της βασικής έκδοσης του νέου VW Polo θα ξεκινά από τις 12.975 ευρώ. Δεν αποκλείεται να εφαρμοστεί αντίστοιχη τιμολογιακή πολιτική και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Το νέο Polo, σύμφωνα με την ανακοίνωση της φίρμας, θα πατήσει τους τροχούς του στη χώρα μας στα τέλη του 2017.
Ρε παιδια οκ καλη η πλακα αλλα μην τα ισοπεδωνετε ολα! Υπαρχει αλλαγη και βρισκεται στη γραμματοσειρα του λογοτυπου POLO! χαχα Tα συγκρουομενα στα λουνα παρκ ειναι ομορφοτερα απο αυτο το κινουμενο πραγμα. Αληθεια τα μαθατε τα νεα; Ακουγεται οτι το ονομα του γκρουπ απο 1/1/18 θα αλλαξει και απο Volkswagen Group θα ονομαζεται πλεον Α1 Car Organisation! χαχαχα Οι τυποι δεν παιζονται! Αντε παιδια και στο Champions League!
Μία απλή ερώτηση.... Σβήνει;;;;;!!!!!
Αντε παλι μια απο τα ιδια. Περιμενουν τωρα τα προθυμα θυματα να μπουν στης εκθεσεις για να τους μαδισσουν με της νεες λαδιερες!!
Ολα τριγυρω αλλαζουνε, μονο το Polo ιδιο μενει!!! Σιγα τη νεα γενια! Κουραστηκε το γκρουπ! Ιδρωσε! @Antonis το καλυτερο στη κατηγορια του; Γιατι επειδη σβηνει το dieselaki οταν δε πατας σωστα το γκαζι; Ειναι μια αποψη και αυτη!!!
@Προς γερμανοτρολια: Εσυ εχεις μεινει στη δεκαετια των 80'ς με αυτα που λες. Ο κοσμος εχει αλλαξει πολυ απο τοτε φιλε. Α μια που λες για φρενα ακου σημερινη ειδηση για την αγαπημενη σου Μερκελντες:"Πρόγραμμα ανάκλησης επιβατικών οχημάτων τύπου A, B, CLA, GLA-Class (W 176, 246, 117, 156 αντίστοιχα), εκτελεί η εταιρεία Mercedes-Benz Ελλάς, όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας. Η ανάκληση περιλαμβάνει 1.046 οχήματα, παραγωγής ετών 2011 έως 2013. Στα εμπλεκόμενα οχήματα ενδεχομένως να σπάσει ένας σύνδεσμος του σωλήνα υποπίεσης της υποβοήθησης πέδησης και λόγω αυτού να μην μπορεί να τροφοδοτηθεί το σύστημα υποβοήθησης πέδησης με υποπίεση. Στην περίπτωση αυτή θα μειωνόταν η υποβοήθηση πεδητικής ισχύος και θα επαρκούσε για 2-4 ενεργοποιήσεις του φρένου." Μετα δηλαδη απο 2-4 πατηματα στο πενταλ δεν εχεις φρενα!!!! ΑΣΤΕΡΑΤΑ ΦΡΕΝΑ ΕΤΣΙ;;; ΧΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑ
Πλήρως αδιάφορο αυτοκίνητο καμμιά σχέση με τα φρέσκα design c3 micra clio 208,ούτε καν του γκρουπ του δε φτανει ιμπιζα φάμπια,δεν ξέρω αν τα μαλακά πλαστικά κάνουν τη διαφορά στις ...πωλήσεις
Προς γερμανοτσολια μας εχει ζαλισει με την κακια που βγάζεις για τα ιαπωνικα αυτοκίνητα ρε φιλε.ήμαρτον ποια πανε φιλα και τα ποδια των γερμανών ρε φιλε που σε γαμ....ε τα τελευταία χρονια και λες και Ευχαριστώ
Micra δαγκωτό τι να λέμε τώρα
@Antonis,το καλύτερο στην κατηγορία του δεν είναι,απλώς η vw στο marketing κάνει θαύματα και έτσι τα θύματα τσιμπάνε και πιπιλήζουν την καραμέλα της ποιότητας,που μπορεί να έχει παχύ ταμπλό με το θαυματουργό αρμαφλέξ των υδραυλικών και να μην ακούς τίποτα,αλλά από αξιοπιστία κλαίνε και οι ρέγγες,είχε φίλος το μοντέλλο του 2006 και βλαστήμαγε που το πήρε,ήθελε να το πάρει και για την σχολή οδηγών που έχει αλλά με την "φοβερή αξιοπιστία"και τα "φθηνά" σέρβις που είχε ούτε που πέρναγε από αντιπροσωπεία της vw,πήρε 2 opel corsa για την σχολή του και σώθηκε μου έλεγε. @SP,για τις αγορές που λές για κοίταξε τα κιτάπια σου πιο καλά,στην ελλάδα είανι πολύ πίσω από το Opel Corsa,και TOYOTA YARIS,το ίδιο καισ την ευρώπη που πρώτο στην κατηγορία του είανι η FIESTARA.Αυτά για να μην παραμυθιάζεστε με την δήθεν ποιότητα της vw και την αξιοπιστία της.
Λογω ελληνικου οδικου δικτυου ΟΛΑ τα αυτοκινητα αργα ή γρηγορα θα αρχισουν να τριζουν. Τα αφρωδη και μαλακα πλαστικα δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ σχεση με αυτο! Μην παραμυθιαζεστε. Ειχαμε γερμανικα και ξερουμε. Εκεινα ετριζαν και πιο πολυ απο τα ιαπωνικα μαλιστα γιατι απο συναρμογη αστα να πανε οπως και οι κινητηρες τους που ειναι για πεταμα.
Φιλε Αntonis,δεν μπορω να καταλάβω γιατι παρεξηγείσαι! Από αυτά που λες, μαλλον πωλητής του group μου φαίνεσαι και όχι μηχανικος! Πρωτη φορά ακουω μηχανικο να μιλαει για αξιοπιστία του Polo. Tρίζει το yaris? Απο το 2002 που το οδηγω δεν το εχω ακουσει ποτέ να τριζει και δεν μου έχει ζητησει τιποτα! Τελοσπάντων,για να βάζουμε τα πράματα στη θέση τους, το polo ειναι ενα πραγματικα καταπληκτικο αυτοκινητο, υπο την προυποθεση οτι εισαι διατεθειμένος να ξοδεψεις καποια ποσα παραπανω σε συντήρηση και βλάβες και φυσικά, να συμβιβαστείς με τον βαρετο σχεδιασμό του! Καταπληκτικό εσωτερικό, καλή οδική συμπεριφορά, καλο πάτημα, άνεση και καλά φρένα! Από αξιοπιστια, αστο καλυτερα! Διαλέγετε και παίρνετε!
Και αυτό είναι ένα άρθρο που ανάρτησε το autoblog για τις αποζημιώσεις που δεν θα δώσει η vw στην ευρώπη που την έχει γραμμένη,αλλά στην Υπερδύναμη του Πλανήτη κοτούλα το λαμογιο-group,ξέρω ότι το autotriti θα το κόψει σαν "δημοκρατικοί"που είναι αφού το έκανε βαβά το θέμα που προέκυψε ότι δεν πάρουν αποζημιώσεις στην ευρώπη,αυτό για να δείτε ποιά εταιρεία υποστηρίζουν για να μην πώ προσκυνούν. https://www.autoblog.gr/2017/06/15/h-vw-den-tha-apozhmiwsei-tous-eurwpaious-pou-ephreazontai-apo-dieselgate/
Πω πω αγνώριστο το έκαναν πάλι. Ούτε που θα μου πήγαινε το μυαλό μου πως πρόκειται για το νέο Polo. Μπράβο στους γερμανούς. Πραγματικοί νεωτεριστές.
@Antonis,φίλε Αντώνη σε διαβεβαιώ ότι τα αμάξια του τα πηγαίνει και τα πάει σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία,μάλλον πρέπει. Αντώνη έχεις ή δουλεύεις σε συνεργείο της vw για να παρεξηγείσαι που σου λέμε για την vw σαν το Ότο Τρίτη.Πάντως φίλος που είναι μηχανικός και δουλεύει στην κεντρική γελάει με τα χάλια τους και τα αποκαλούν μπ.......λα.
Ως κάτοχος του Polo BlueGT 1,4 ACT 150PS θεωρώ ότι η φιλοσοφία του Ομίλου είναι και το διαχρονικό της πλεονέκτημα με την σχεδιαστική ουδετερότητα να περνά από γενιά σε γενιά. Φυσικά οι επικριτές του νέου Polo μάλλον μετά την πρώτη αρνητική κριτική θα κρυφτούν μετά τα πρώτα στατιστικά των πωλήσεων αυτά που καθιερώνουν την VW ως Global Automaker Leader (Υ.Σ. δείτε τι σημαίνει νέα πλατφόρμα MQB και πόσα δις κόστισε στο Group που ο ανταγωνισμός ούτε στα όνειρα του δεν θα δεί)
Πολύ σοβαρό, καλούτσικο αλλά βαρετό. Χίλιες φορές τα νέα Micra, C3, και το νέο Ibiza είναι πιο ελκυστικό από αυτό, αυτά θα διάλεγα... Πήραν το παλιό άλλαξαν κάτι φανάρια, ασχήμυναν τη μάσκα παραπάνω, έχει μια εξελικτική σχεδίαση, που μεν είναι διαχρονική αλλά κάπως συντηρητική βαρετή και αδιάφορη και το είπαν νέο Polo; Πρέπει κάτι να κάνει η VW με τους σχεδιαστές της. Το εσωτερικό πες είναι πιο νεανικό και μοντέρνο. Σε πορτοκαλί και στο κόκκινο GTI είναι πιο ωραίο, και στις πλούσιες γενικά εκδόσεις. Οι βασικές θα είναι για κλάματα. Σίγουρα θα είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία από τα καλύτερα σύμφωνα με την εταιρεία αλλά με τέτοια σχεδίαση δε λέει τόσο.
Κάθε φορά που βγάζει άρθρο το autotriti για την vw,πέφτετε σαν τα κοράκια να πειτε την κακία σας.jimeta ο φιλος σου που είχε το πόλο αν το πήγαινε στο συνεργείο τις γειτονιάς για τζαμπα σερβις γιατι ξερω ποσο κουβαρντάδες ειναι αυτοι με τις σχολες οδηγων τι περιμενε;ειμαι μηχανικος αυτοκινήτων 20 χρονια.μη μου λετε για opel ford και toyota τα παντα τριζουν.
Ακομα δεν το ειδατε κραζετε. Βεβαια το ρητο λεει: κραζεις θαυμαζεις. Οι αριθμοι βεβαια αλλα λενε για τα vw σε ολοκληρη την αγορα της ευρωπης και οχι μονο της ελλαδας.
Μια παροιμία λέει οτι όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια.ετσι κι εσείς που ουτε το έχετε οδήγηση ούτε καν εχετε μπει μέσα το κατακρινεται.
Φιλε Γιαννη πολυ ειρωνικος εισαι.τι αυτοκινητο εχεις;ειναι το καλυτερο στη κατηγορια του και θα ειναι
Μια χαρά. Πολύ ωραίο!
Αντι να κρυβονται αυτοι που εδωσαν τα ωραια τους λεφτα για να αγορασουν δηθεν αξιόπιστους σχιστοματικους τενεκέδες ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΡΕΝΑ και τριζουν σαν κλιματιστικο του 80 σχολιαζουν και το βασιλια της κατηγοριας το vw polo....
Σταματήστε να ασχολείστε με περσινά σταφύλια.Είπαμε η VW διόρθωσε τα προβλήματα με τους TSI και με το σβήσιμο.Μην αναπαράγετε τα ίδια και τα ίδια απλά για να έχετε να λέτε κάτι. Το Polo με εξαίρεση 2 γενιές πίσω που ήταν το χειρότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί ποτέ,πάντα ήταν στα top αυτοκίνητα της κατηγορίας του και αυτό είναι γεγονός είτε αρέσει σε μερικούς είτε όχι. Ωστόσο επειδή είμαι αντικειμενικός το σημερινό μάλλον πάει τη VW πίσω αφού και εξωτερικά δεν αρέσει, αλλά ειδικά εσωτερικά είναι άσχημο.Πολύ άσχημο όμως.Το Ibiza θα παίζει μόνο του μπάλα καθώς επειδή το είδα και από κοντά είναι πολύ όμορφο και είναι επίσης ποιοτικό. Το Polo δεν μπορώ να καταλάβω ποιος θα το αγοράσει ακόμα και αν είναι πράγματι καλό.Βλέπω την VW άρον άρον να κάνει facelift.Το σημερινό είναι πολύ πιο όμορφο!
Μακράν σε ποιότητα ότι καλύτερο υπάρχει σε αυτή την κατηγορία. Προφανώς η νέα γενιά θα είναι ακόμα καλύτερη, ενώ με τα 4 χρόνια εγγύηση που δίνει η VW, η αξιοπιστία του θα είναι πολύ καλή. Μεγάλο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι η γκάμα των κινητήρων που δεν θα αφήσει κανένα παραπονεμένο.