Η Abarth παρουσιάζει την αναβαθμισμένη γκάμα των hot εκδόσεων του Fiat 500 για την αγορά τη Ευρώπης. Θα προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις και για πρώτη φορά θα έχει οδηγικό προφίλ με την ονομασία Scorpion.
Το 2020 ήταν μια χρονιά με εξαιρετικές επιδόσεις για την Abarth, όπως ανακοίνωσε η ιταλική φίρμα, η οποία σημείωσε σημαντικές επιτυχίες στα ράλι, της πίστες, αλλά και τα εμπορικά αποτελέσματα, χάρη και στις νέες ειδικές εκδόσεις του Abarth 595. Με την έλευση του νέου έτους, ο «Σκορπιός» θέλει να τσιμπήσει ακόμα πιο δυνατά και γι΄ αυτό το λόγο η Abarth παρουσιάζει την αναβαθμισμένη γκάμα του Abarth 595 η οποία απαρτίζεται από τέσσερις εκδόσεις του μοντέλου: 595, Turismo, Competizione και Esseesse.
Όλες οι εκδόσεις προσφέρονται σε hatcback και κάμπριο αμάξωμα προσφέροντας νέες χρωματικές επιλογές, όπως για παράδειγμα το μπλε ματ Rally στην έκδοση Turismo, ένα ματ χρώμα εμπνευσμένο από το Fiat 131 Abarth Rally της δεκαετίας του `70. Κατά τα λοιπά, οι όποιες αλλαγές είναι περιορισμένες και επικεντρώνοται στη διεύρυνση των προαιρετικών επιλογών για τους ενδιαφερόμενους: η έκδοση Turismo -πέραν του προαναφερθέντος χρώματος- μπορεί να εφοδιαστεί με καφέ δερμάτινες επενδύσεις, η 595 Competizione διατίθεται με νέας σχεδίασης 17άρες ζάντες αλουμινίου (με έμπνευση από την Lancia Delta Rally των 90s), υπάρχει επιλογή επένδυσης Alcantara σε μέρος του ταμπλό κ.ά. Επιπλέον, σε όλες τις εκδόσεις προσφέρεται στάνταρ το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect με μία οθόνης αφής 7 ιντσών (προαιρετικά με Apple CarPlay & Android Auto), ενώ στη λίστα του έξτρα εξοπλισμού βρίσκεται το ηχοσύστημα της BeatsAudio ισχύος 480W (2 τουίτερ, 4 ηχεία & 1 subwoofer) με έναν ψηφιακό ενισχυτή 8 καναλιών.
Μια από τις πιο χαρακτηριστικές αλλαγές στη γκάμα του λιλιπούτειου Abarth είναι η μετονομασία του οδηγικού προφίλ Sport σε Scoprion. Με το πάτημα του κουμπιού Scorpion ο κινητήρας, το σύστημα διεύθυνσης και οι αντιδράσεις του 595 οξύνονται στο έπακρο, βάζοντας το κεντρί του σκορπιού σε θέση μάχης!
Μιλώντας για τον κινητήρα, κάτω από το καπό όλων των εκδόσεων συνεχίζει να βρίσκεται ο 1,4 T-jet υπετροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας, που συμβαδίζει με το πρότυπο Euro 6d, σε τρία επίπεδα ισχύος: το Abarth 595 έχει 145 ίππους, οι οποίοι αυξάνονται στους 165 στην έκδοση Turismo, ενώ τα 595 Competizione και 595 Esseesse διαθέτουν 180 ίππους (σ.σ. οι 2 κορυφαίες εκδόσεις υπετροφοδοτούνται από το τούρμπο GT1446 της Garrett). Όσον αφορά στη μετάδοση, αυτή γίνεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων ή προαιρετικα με ένα ρομποτιζέ αυτόματο κιβώτιο με «αυτάκια» στο τιμόνι για τις αλλαγές. Σημειώστε πως, τα 595 Competizione και 595 Esseesse έρχονται με στάνταρ μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και αμορτισέρ Koni FSD εμπρός και πίσω, ενώ το τελευταίο φέρει εξατμίσεις τιτανίου της Akrapovic. Για το φρενάρισμα η Brembo έχει κατασκευάσει ειδικά για την Abarth ένα υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης με δίσκους 284 χλστ. μπροστά και 240 χλστ. πίσω.
Ο ερχομός της ανανεωμένης γκάμας του Abarth 595 αναμένεται μέσα στο επόμενο διάστημα με τις τιμές να κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα με τις υπάρχουσες για την ελληνική αγορά. Δείτε το σχετικό βίντεο που ανήρτησε η Abarth στο επίσημο κανάλι της στο YouTube: