Στην πρίζα βάζει η Mercedes-Benz τις προσθιοκίνητες A και B-Class με το νέο plug-in υβριδικό της σύστημα. Πόση συνδυαστική ισχύ θα αποδίδει και πόσο βελτιώνονται οι επιδόσεις;
Επιβεβαιώνονται οι φήμες που ήθελαν την Mercedes-Benz να κάνει γερό μπάσιμο στην ηλεκτροκίνηση, βάζοντας στην πρίζα τις A-Class και B-Class. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για υβριδικές plug-in εκδόσεις με κωδικό 250e, που θα προστεθούν στην γκάμα της A-Class (hatchback και sedan) αλλά και στην B-Class.
Εμφανισιακά οι διαφορές είναι μηδαμινές, καθώς εκτός από τα διακριτικά «EQ Power», θα υπάρχει μια ακόμα τάπα ανεφοδιασμού, κάτω από την οποία βρίσκεται η υποδοχή φόρτισης. Η ειδοποιός διαφορά στις εκδόσεις 250e βρίσκεται στο μηχανικό σύνολο, καθώς εδώ, τον γνωστό μας 1,33 λτ. Βενζινοκινητήρα των 160 ίππων θα συνοδεύουν ένας ηλεκτροκινητήρας 101 ίππων και ένα πακέτο μπαταριών 15.6 kWh.
Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος αγγίζει τους 215 ίππους και τα 450 Nm ροπής στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός 8-τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Αποτέλεσμα, 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,6 δλ. για την A250e και σε 6,8 δλ. για την B250e και τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα.Μάλιστα μπορεί να λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα.
Το υδρόψυκτο πακέτο μπαταριών ζυγίζει περίπου 150 κιλά και προσφέρει αυτονομία αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης περίπου 60 χιλιομέτρων σύμφωνα με τα νέα πρότυπα μετρήσεων WLTP, ενώ σύμφωνα με την Mercedes οι χώροι έχουν επηρεαστεί ελάχιστα, λόγω έξυπνου σχεδιασμού. Σε απλή πρίζα η μπαταρία φορτίζει σε περίπου 7 ώρες, ενώ σε wallbox για 7,6 kW χρειάζονται περίπου 25 λεπτά για να φορτίσει στο 80%.
Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει για την A-Class και στις επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσουν και για την B-Class ενώ στην γερμανική αγορά οι τιμές θα ξεκινούν από τις 37.000 ευρώ. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι τα 3 αυτά μοντέλα είναι μόνο η αρχή, καθώς αναμένονται 20 ακόμα νέα μοντέλα με τα διακριτικά «EQ Power» από το 2020.