ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Όπως αναμενόταν η Audi προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του νέου Q3.

O μικρότερος αδερφός του Q8, φαίνεται να έχει υιοθετήσει κάποια από τα στοιχεία του.

H οκταγώνια χαρακτηριστική γρίλια να κοσμείται από κάθετες γραμμές.

H «υπογραφή» των φωτιστικών σωμάτων, είναι παρόμοια με αυτή των LED φώτων ημέρας στο μπροστά.

Το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με μία οθόνη αφής 8,8 ιντσών.

Νέο Audi Q3

19.366 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2018)

Όπως αναμενόταν η Audi προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του νέου Q3, το οποίο περνάει πλέον στη δεύτερη του γενιά. Δείτε περισσότερα.

Αφήνοντας τους προλόγους και περνώντας αμέσως στο κυρίως θέμα, ο μικρότερος αδερφός του Q8 φαίνεται πως έχει υιοθετήσει κάποια από τα στοιχεία του,όπως την οκταγώνια χαρακτηριστική γρίλια που κοσμείται από κάθετες γραμμές και τους αεραγωγούς που έχουν μεγαλώσει σε διαστάσεις και είναι πλέον πιο σπορτίφ , την ίδια στιγμή που δεξιά και αριστερά βρίσκονται τα καινούργια φωτιστικά σώματα τα οποία μοιάζουν με αυτά του νέου A3 Sportback σε μεγαλύτερο μέγεθος.
 
Πηγαίνοντας προς τα πίσω συναντάμε τις ακτινωτές ζάντες, με τους πελάτες να μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 17, 18 ή 20 ιντσών, ενώ στο πίσω μέρος, η «υπογραφή» των φωτιστικών σωμάτων, είναι παρόμοια με αυτή των LED φώτων ημέρας που βρίσκονται μπροστά. Το μάτι πέφτει πάντως και στις δύο απολήξεις το συστήματος εξάτμισης που είναι πλέον νέας σχεδίασης και βρίσκονται ενσωματωμένες καλύτερα στον πίσω προφυλακτήρα.
Στο εσωτερικό το Q3 δεν διαθέτει τις δύο οθόνες αφής που βρίσκουμε στο Q8, ωστόσο ο σχεδιασμός της καμπίνας είναι παρόμοιος. Το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με μία οθόνη αφής 8,8 ιντσών η οποία φιλοξενεί στο σύστημα ψυχαγωγίας και πληροφοριών, το οποίο έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με τα Apple CarPlay και Android Auto που είναι στάνταρ, μαζί με τέσσερις θύρες USB (δύο μπροστά και δύο πίσω) και μια έξοδο 12 volt, αλλά και μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας όπως  forward emergency braking, lane departure warning, rear cross-traffic alert, προσαρμοζόμενο cruise control, active lane assist κ.α. Φυσικά ο πίνακας οργάνων έχει πάρει ψηφιακή μορφή, μέσω μίας οθόνης 10.25 ιντσών, ωστόσο αν επιθυμεί ο ιδιοκτήτης μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτή των 12,3 ιντσών.
 
Στο κομμάτι των κινητήρων η Audi θα προσφέρει το μοντέλο με 4 επιλογές, τρεις στην βενζίνη και μια στο ντίζελ, η ισχύς των οποίων θα κυμαίνεται από 150 ίππους έως 230 ίππους και θα μπορούν να συνδυαστούν είτε με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με επτάρι αυτόματο S tronic. Συγκεκριμένα, στην βάση της γκάμας βρίσκουμε τον 1.500άρη TFSI με 150 άλογα και 250 Nm ροπής που θα εξοπλίζεται με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και θα συνεργάζεται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic, ενώ ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων αναμένεται να γίνει διαθέσιμο αργότερα. Έπειτα, υπάρχει ένας 4κύλινδρος 2λιτρος TFSI κινητήρας σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη θα έχει την κωδική ονομασία 40 TFSI και θα αποδίδει 190 άλογα και 320 Nm ροπής, ενώ η δεύτερη (45 TFSI) θα φτάνει σε ιπποδύναμη τους 230 ίππους και τα 350 Nm ροπής.  Και οι δύο εκδόσεις θα εξοπλίζονται με το ίδιο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και με το σύστημα τετρακίνησης της μάρκας.

Στο diesel, η μόνη επιλογή (τουλάχιστον προς το παρόν) αποτελείται από τον 2λιτρο TDI των 150 ίππων και των 340 Nm ροπής με την κωδική ονομασία Q3 35 TDI και θα εξοπλίζεται με χειροκίνητη μετάδοση και σύστημα τετρακίνησης. Αργότερα θα προσφερθεί και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ μέσα στα πλάνα της εταιρείας λέγεται πως είναι να λανσάρει και το ίδιο μοτέρ σε μια πιο ισχυρή έκδοση με 190 ίππους.

Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως το μήκος του φτάνει πλέον τα 4.485 χιλιοστά (97 χλστ. πιο μακρύ από το απερχόμενο μοντέλο). Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ. και φτάνει τα 1.856 χλστ., το ύψος φτάνει πλέον τα 1.585 χλστ. (5 χλστ. χαμηλότερο από το προηγούμενο) ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.680 χλστ ( 77 χλστ. μακρύτερο). Οι μεγαλύτερες διαστάσεις συνεπάγονται μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και μεγαλύτερη χωρητικότητα στον χώρο αποσκευών, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει από 530 ή 675 λίτρα (ανάλογα τη θέση του συρόμενου καθίσματος), ενώ σε περίπτωση που τα καθίσματα πέσουν ο χώρος αυξάνεται στα 1.525 λίτρα.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές από το Νοέμβριο του 2018, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστό μέχρι στιγμής το κόστος απόκτησης.  

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS