ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Audi RS Q8 με 600 άλογα (+video)

29.867 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2019)

Το ταχύτερο SUV στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ αποκαλύφθηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες με «πολεμική» και συνάμα elegant εμφάνιση, τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση και 600 άλογα κάτω από το καπό.


Οι πληροφορίες που ήθελαν το ντεμπούτο του κορυφαίου Audi RS Q8 να πραγματοποιείται σήμερα επιβεβαιώθηκαν. Η ισχυρότερη εκδοχή του μεγάλου SAC της γερμανικής φίρμας παρουσιάστηκε επίσημα, λίγες μέρες μετά την κατάκτηση του ρεκόρ της πίστας του Νίρμπουργκρινκ στην κατηγορία των SUV, κατά την οποία φορούσε... παραλλαγή.

Στο δια ταύτα, ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, οι άνθρωποι της Audi Sport προίκισαν το RS Q8 με όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της RS οικογένειας. Νέες γρίλιες σε κυματιστό μοτίβο, μεγαλύτεροι αεραγωγοί, μυώδεις καμπύλες και περιμετρικά σπόιλερ συνθέτουν το σπορ παζλ του ισχυρού Q8. Επιπρόσθετα, ο σπορ χαρακτήρας τονίζεται από την μειωμένη απόσταση από το έδαφος, τις ζάντες 22 (προαιρετικά 23) ιντσών που φιλοξενούν στο εσωτερικό τους τα στιβαρά φρένα με δίσκους 420 χλστ. μπροστά και 370 χλστ. πίσω και τις χαρακτηριστικές δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος που πλαισιώνουν τον αεροδυναμικό διαχύτη. 

Όπως ήταν αναμενόμενο, έκδηλο είναι το σπορ σκηνικό και στην καμπίνα, εκεί που όπου ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι με επένδυση αλκαντάρα, τα δερμάτινα σπορ καθίσματα και το λογότυπο RS που κοσμεί το ταμπλό και τις πλάτες των καθισμάτων. Στον τομέα της τεχνολογίας, η Audi δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το νεότερο σύστημα infotainment με πλούσιες δυνατότητες διασυνδεσιμότητας να δίνουν το «παρών» μεταξύ άλλων.

Περνάμε στην «καρδιά» του νέου RS Q8. Κάτω από το μυώδες καπό εδρεύει ο γνώριμος από τα RS6 Avant και RS7 Sportback οκτακύλινδρος σε διάταξη V twin-turbo βενζινοκινητήρα των 4,0 λτ. που συνεπικουρείται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα με τη συνολική απόδοση να ορίζεται στους 600 ίππους με 800 Nm ροπής. Για την μετάδοση χρησιμοποιείται το 8άρι αυτόματο κιβώτιο Tiptronic, ενώ η τετρακίνηση quattro εφοδιάζεται με σύστημα κατανομής ροπής ανά άξονα (torque vectoring) και πίσω διαφορικό που ελέγχει την κατανομή ισχύος στους τροχούς. Η νορμάλ αναλογία είναι 40% μπροστά και 60% πίσω ενώ, εφόσον απαιτηθεί, μπορεί να διανείμει maximum έως 70% μπροστά και 85% πίσω, αντίστοιχα. Σε όλα αυτά προσθέστε και την τετραδιεύθυνση, καθώς επίσης και το μεγαλύτερο μετατρόχιο κατά 10 χλστ. μπροστά και κατά 4 χλστ. πίσω για ακόμα καλύτερο «πάτημα».

Απόρροια όλων των παραπάνω είναι το RS Q8 να είναι εκρητικό σε επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 3,8 δλ., ήτοι 0,2 δλ. πιο αργό σε σχέση με την «αδελφή» Lamborghini Urus. Αυτό γίνεται βέβαια και με τη βοήθεια του launch control. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ωστόσο υπάρχουν τα πακέτα Dynamic και Dynamic plus που δίνουν «μπόνους» και την πηγαίνουν στα 280 και 305 χλμ./ώρα, αντίστοιχα. 

Σημειώστε πως, το ήπια υβριδικό σύστημα διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων για μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.

Καταλήγοντας, οι πωλήσεις του νέου Audi RS Q8 θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2020 με το κόστος κτήσης για την γερμανική αγορά να ξεκινά από τις 127.000 ευρώ.

Δείτε το βίντεο με το ρεκόρ του Audi RS Q8 στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ:

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON