Παρουσιάστηκε η τέταρτη γενιά του Audi RS6, συνεχίζοντας την 25ετή RS παράδοση της φίρμας. Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο διαφέρει πολύ από το απλό A6 Avant, διατηρώντας ελάχιστα μέρη ίδια. Πιο συγκεκριμένα, η κορυφαία RS έκδοση είναι κατά 80 χλστ. φαρδύτερη, με πιο αιχμηρή σχεδίαση, αγριεμένη ρομβοειδή Singleframe μάσκα, με μεγάλες εισαγωγές αέρα στα πλάγια και μυώδες καπό μπροστά, ενώ πίσω εκτός από τα νέα φώτα, την παράσταση κλέβει ο μονοκόματος διαχύτης και οι μεγάλες οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.
Το ζουμί πάντως βρίσκεται στον 4λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα TSI, που αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm ροπής, συνδυαζόμενος με 8τάχυτο Tiptronic αυτόματο κιβώτιο και μόνιμη 4κίνηση Quattro. Αποτέλεσμα αυτού του συνδυασμού, 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δλ. και ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 250 χλμ./ωρα.
Με τα έξτρα πακέτα Dynamic και Dynamic Plus η τελική ταχύτητα φτάνει στα 280 και 305 χλμ./ώρα αντίστοιχα, ενώ παράλληλα προστίθεται και ένα μηχανικό μπλοκέ κεντρικό διαφορικό, που επιτρέπει τη μεταφορά έως και 70% της ισχύος στους εμπρός και έως 85% στους πίσω τροχούς όποτε αυτό κριθεί απαραίτητο.
Το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, με νέα κρεμαγιέρα, υπόσχεται πλούσια αίσθηση και ακριβέστερη πληροφόρηση. Σημαντικές αλλαγές υπάρχουν και στην ανάρτηση, με το RS6 να εφοδιάζεται με στάνταρ ρυθμιζόμενη αερανάρτηση, χαμηλωμένο κατά 20 χλστ. σε σχέση με το απλό A6 Avant, ενώ σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα, χαμηλώνει 10 χιλιοστά ακόμα προσφέροντας ακόμα καλύτερη αεροδυναμική και σταθερότητα, ενώ σε χαμηλές ταχύτητες υπάρχει και η επιλογή «σηκώματος» κατά 20 χιλιοστά για πιο άνετη διέλευση από ανωμαλίες ή σαμαράκια.
Τέλος, εκτός από τους κεραμικούς δίσκους φρένων και την τετραδιεύθυνση, στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκεται και η ακόμα πιο σπορ ανάρτηση Dynamic Ride Control, που είναι πιο σφικτή, με τρία στάδια ρύθμισης μέσω μιας υδραυλικής βαλβίδας που συνδέει διαγώνια τα αμορτισέρ των 4 τροχών, «διαβάζοντας» τον δρόμο μπροστά.
Στο εσωτερικό του νέου RS6 Avant συναντάται το κορυφαίο virtual cockpit του γκρουπ, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την 10,1 ιντσών οθόνη αφής του συστήματος infotainment να τραβούν τα βλέμματα μέσω της εξαιρετικά πλούσιας πληροφόρησης που προσφέρουν στον οδηγό (ισχύς, ροπή, πίεση turbo, θερμοκρασία και πίεση λαδιού, χρονόμετρο και g-meter).
Τέλος, το Audi RS6 Avant προσφέρει 6 διαφορετικά προφίλ οδήγησης, καθώς εκτός από τα γνωστά Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency, προσφέρονται και τα RS1 και RS2 που μπορούν να ρυθμιστούν από τον οδηγό και να αποθηκευτούν, αλλάζοντας απευθείας μέσω του τιμονιού και παραμετροποιούν μεταξύ άλλων την ισχύ του κινητήρα, την απόκριση του γκαζιού, τη λειτουργία του κιβωτίου, το στήσιμο της ανάρτησης, την αίσθηση του τιμονιού και την ευαισθησία των συστημάτων ασφαλείας (ESP, ESC).
Λογικά απαιτείται και να παρακολουθήσεις σχετικό σεμινάριο προτού το αναλάβεις. Προσεχώς με γερμανικές πινακίδες το επόμενο καλοκαίρι στους ελληνικούς δρόμους.
Αυτό είναι΄΄ όχημα ΄΄.....με αρκετές οκάδες καλαμπαλίκια. Αλλά παραμένει απατηλό όνειρο θερινής νυχτός για μας τους κοινούς θνητούς μπαμπάδες, βλέπεις δεν μας έκατσε και το τζόκερ, με τα πολλά λεφτά.....ατιμη κοινωνία.
Τούμπανο για γρήγορους μπαμπάδες. Πώς να ονειρευτείς κάτι όταν δεν σε αφήνει να κοιμηθείς...
Λογικά απαιτείται και να παρακολουθήσεις σχετικό σεμινάριο προτού το αναλάβεις. Προσεχώς με γερμανικές πινακίδες το επόμενο καλοκαίρι στους ελληνικούς δρόμους.
Αυτό είναι΄΄ όχημα ΄΄.....με αρκετές οκάδες καλαμπαλίκια. Αλλά παραμένει απατηλό όνειρο θερινής νυχτός για μας τους κοινούς θνητούς μπαμπάδες, βλέπεις δεν μας έκατσε και το τζόκερ, με τα πολλά λεφτά.....ατιμη κοινωνία.