Το Ami παραγωγής παρουσίασε η Citroen δώδεκα μόλις μήνες μετά την πρώτη εμφάνισή του στο προσκήνιο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης ως concept κάτω από το όνομα Ami One.
Με μόλις 2,41 μέτρα μήκος, 1,39 μέτρα πλάτος και 1,52 μέτρα ύψος, το Ami είναι σημαντικά μικρότερο σε διαστάσεις ακόμα και από το smart EQ Fortwo. Παράλληλα, ζυγίζει μόλις 485 κιλά και μπαίνει στην κατηγορία των ελαφρών τετράκυκλων σαν το Renault Twizy. Αντίθετα με αυτό πάντως, το Ami προσφέρει στους επιβάτες μια κλειστή και θερμαινόμενη καμπίνα.
Λόγω της κατηγορίας του, το Citroen Ami μπορεί να οδηγηθεί χωρίς δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Ένωση από τα 16 ή τα 14, ανάλογα την χώρα, με την Citroen να υπόσχεται πως χάρη στις διαστάσεις του και το ηλεκτρικό του κινητήριο σύνολο, μπορεί να αποτελέσει μια πολύ πρακτική λύση για την κίνηση στις πόλεις.
Η ισχύς πηγάζει από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 8 ίππων που μαζί με την μπαταρία λιθίου 5,5 kWh προσφέρουν 70 χιλιόμετρα αυτονομία και 45 χιλιόμετρα την ώρα μέγιστη τελική ταχύτητα. Η τιμή του στην Γαλλία ξεκινά από 6.000 ευρώ, ωστόσο προσφέρονται μια σειρά από επιλογές μακρόχρονης ενοικίασης 48 μηνών με αντίτιμο 20 ευρώ/μήνα.
Το βιβλίο παραγγελιών θα ανοίξει στην Γαλλία στις 30 Μαρτίου και λίγο χρονικό διάστημα αργότερα στις άλλες μεγάλες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου.
Αν τιμή του κρατηθεί έως τις 7000€ ίσως αξίζει υπό προϋποθέσεις.
Προσωπικά προτιμώ μια τέτοια λύση παρά ένα μεγάλο σκούτερ καθώς οι καθημερινές μου μετακινήσεις δεν ειναι πάνω απο 10 χλμ.
Μέρες με βροχή η κρύο δεν θα ειναι τόσο ταλαιπωρία πλέον καθώς και η δυνατότητα να μεταφέρεις μερικά πράγματα όπως τσάντες με ψώνια απο το σουπερμάρκετ χωρίς συνοδηγό φαντάζει ιδανικό .
Βέβαια ο ιδιωτικός χώρος με πρόσβαση στο ηλεκτρικό ρεύμα για φόρτιση ειναι απαραίτητος για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά.
Ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές γιατί με τις ήδη αντίστοιχες κινεζικές προτάσεις δεν υπάρχει αξιοπιστία ούτε καν υποστήριξη προς τον καταναλωτή.
Αν τιμή του κρατηθεί έως τις 7000€ ίσως αξίζει υπό προϋποθέσεις. Προσωπικά προτιμώ μια τέτοια λύση παρά ένα μεγάλο σκούτερ καθώς οι καθημερινές μου μετακινήσεις δεν ειναι πάνω απο 10 χλμ. Μέρες με βροχή η κρύο δεν θα ειναι τόσο ταλαιπωρία πλέον καθώς και η δυνατότητα να μεταφέρεις μερικά πράγματα όπως τσάντες με ψώνια απο το σουπερμάρκετ χωρίς συνοδηγό φαντάζει ιδανικό . Βέβαια ο ιδιωτικός χώρος με πρόσβαση στο ηλεκτρικό ρεύμα για φόρτιση ειναι απαραίτητος για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά. Ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές γιατί με τις ήδη αντίστοιχες κινεζικές προτάσεις δεν υπάρχει αξιοπιστία ούτε καν υποστήριξη προς τον καταναλωτή.