ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο C4 Cactus είναι το πιο άνετο οδηγικά αυτοκίνητο του συγκριτικού και της κατηγορίας γενικότερα.

Ευχάριστο είναι στο δρόμο το Crossland X παρουσιάζοντας σταθερότητα και άνετο χαρακτήρα μέσω της σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησής του.

Το Renault Megane είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο, προσφέροντας καλύτερη οδηγική αίσθηση ενώ και στην σβέλτη οδήγηση αποδεικνύεται πιο ικανό.

Οδική συμπεριφορά: Πιο άνετο το Cactus, πιο ενδιαφέρον το Megane

97.428 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2019)

Οδηγικά, τα τρία αυτοκίνητα του συγκριτικού προορίζονται για την άνετη κάλυψη των αναγκών μιας οικογένειας και αυτό το καταφέρνουν στο έπακρο. Οι μικρότερες διαστάσεις των C4 Cactus και Opel Crossland X εξ ορισμού τους χαρίζουν μεγαλύτερη ευκολία σε αστικές συνθήκες κάτι που ενισχύεται και από την ψηλή θέση οδήγησής τους. 

Το νέο C4 Cactus διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα ανάρτησης το οποίο αφορά αποκλειστικά τα αμορτισέρ. Αυτά διαθέτουν το σύστημα Progressive Hydraulic Cushions το οποίο είναι ένα σύστημα με προοδευτικά υδραυλικά «μαξιλάρια» μέσα στα αμορτισέρ, τα οποία καθιστούν το C4 Cactus ως το πιο άνετο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Το Cactus είναι το πιο «μαλακό» αλλά προσφέρει ευχάριστη οδική συμπεριφορά ακόμα και σε πιο σβέλτους ρυθμούς οδήγησης παρά τη μέτρια αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης.

Το Opel Crossland X έχει σαφέστατα πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης, ωστόσο επιδεικνύει πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά τόσο σε αίσθηση όσο και σε συμπεριφορά με την ανάρτησή του, να αμβλύνει με καλό τρόπο τις ανωμαλίες. Ετσι, παρουσιάζεται σταθερό και ευθύβολο και δεν κλονίζεται από ανέμους και κλίσεις παρά το ύψος του της κατασκευής του, ενώ μόνο οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα γίνουν αισθητές στο εσωτερικό, χωρίς ωστόσο να αλλοιώνουν την σταθερότητά του. 

Το μικρομεσαίο του συγκριτικού, το Renault Megane, εστιάζει και εκείνο στην παροχή αυξημένων επιπέδων άνεσης, χωρίς όμως να θυσιάζονται τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Αυτό είναι ξεκάθαρο από την πρώτη στιγμή που οδηγείς το γαλλικό μικρομεσαίο, καθώς η ανάρτησή του αποσβένει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες και μόνο σε διαδοχικά περάσματα από τέτοιες εμφανίζει κάποιου είδους «χτύπους». Σε δρόμo με στροφές, το νέο Megane δεν εμφανίζει μεγάλες κλίσεις με τα περιθώρια της πρόσφυσης να είναι αυξημένα, ενώ η όλη αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι η καλύτερη συγκριτικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS