Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, η συνδυασμένη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 225 ίππους, ενώ η ροπή τα 320 Nm.
Νέο Citroen C5 Aircross PHEV με 225 άλογα
6.199 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2020)
Η Plug-in υβριδική έκδοση του C5 Aircross θα έρθει σύντομα στην ελληνική αγορά συνδυάζοντας την ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιομέτρων της μπαταρίας των 13,2 kWh με την σιγουριά ενός 1,6 λίτρων PureTech κινητήρα 180 ίππων.
Τη δυνατότητα ουσιαστικής απαλλαγής από την επίσκεψη στο πρατήριο βενζίνης δίνει το νέο Citroën C5 Aircross Plug-in Hybrid, που χάρη στην plug in υβριδική τεχνολογία την οποία ενσωματώνει, δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχό του να πραγματοποιεί όλες τις καθημερινές του μετακινήσεις αποκλειστικά σε ηλεκτρική λειτουργία, αξιοποιώντας την αυτονομία των 55 χιλιομέτρων* (WLTP) που προσφέρει η 13,2 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου.
Κάτω από το εμπρός καπό ενώνουν τις δυνάμεις τους ένας 4κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων PureTech με ισχύ 180 ίππων, προδιαγραφών Euro 6, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 80 kW (περίπου 109 HP), ο οποίος είναι εγκατεστημένος μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του εξηλεκτρισμένου ë-EAT8 αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, η συνδυασμένη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 225 ίππους, ενώ η ροπή τα 320 Nm.
Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής της κίνησης είτε με το συνδυασμό των δύο κινητήριων μονάδων, είτε αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, χωρίς μάλιστα εκπτώσεις στον τομέα των επιδόσεων, αφού η διαθέσιμη ηλεκτρική ισχύς επιτρέπει τις σβέλτες μετακινήσεις στην πόλη – και μάλιστα με ταχύτητα έως 135 km/h. Σε αυτήν την λειτουργία περιορίζεται και ο θόρυβος, για τον οποίο έχουν ληφθεί ούτως η άλλως επιπλέον μέτρα (π.χ. ηχομονωτικά εμπρός κρύσταλλα).
H φόρτιση της μπαταρίας είναι τώρα ευκολότερη (από 2 έως 7 ώρες – στη χειρότερη περίπτωση) και μπορεί να προγραμματιστεί προκειμένου να επωφεληθεί κανείς από το μειωμένο τιμολόγιο του ρεύματος, χρησιμοποιώντας είτε την κεντρική οθόνη αφής στο ταμπλό του αυτοκινήτου, είτε την εφαρμογή για κινητά "My Citroën".
Σε κάθε περίπτωση, η παρουσία του βενζινοκινητήρα προσφέρει σιγουριά ενώ δίνει και τη δυνατότητα πραγματοποίησης μεγάλων ταξιδιών, ακόμα και απρόβλεπτων – στη διάρκεια των οποίων πολύτιμος σύντροφος αποδεικνύονται τα 20 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που διαθέτει το νέο επαναφορτιζόμενο υβριδικό Citroën. Ακόμα, χάρη στην έξυπνη αποθήκευση της μπαταρίας υψηλής τάσης κάτω από τα πίσω καθίσματα, οι διαθέσιμοι χώροι δεν επηρεάστηκαν, με το νέο μοντέλο να διαθέτει ένα πορτμπαγκάζ 460 έως 600 λίτρων (ανάλογα με τη θέση των καθισμάτων).
Η παρουσίαση του νέου SUV Citroën C5 Aircross Plug-in Hybrid σηματοδοτεί την ενεργειακή στροφή της γαλλικής εταιρίας, η οποία μέχρι το 2023 θα διαθέτει ηλεκτρικές εκδόσεις στο 80% της γκάμας της, ενώ το 2025 όλα τα μοντέλα της θα συνοδεύονται από κάποια εν γένει ηλεκτρική έκδοση. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, από το λανσάρισμα του νέου υβριδικού SUVC5 Aircross, όλα τα νέα μοντέλα που λανσάρει η Citroën θα προσφέρονται και σε μια ηλεκτροκίνητη εκδοχή.
Δύσκολα θα πουλήσει. Θέλει ανανέωση πλέον. Και έχει μικρή μπαταρία.