Η Dacia περνά στην εποχή του εξηλεκτρισμού παρουσιάζοντας το πρώτο της υβριδικό μοντέλο, το Jogger Hybrid, το οποίο πέρα από άπλετους χώρους και κορυφαία πρακτικότητα φέρνει στο προσκήνιο και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4,8 λτ./100 χλμ.) μέσω της υβριδικής τεχνολογίας. Βρισκόμαστε στην Πορτογαλία για μια πρώτη επαφή.
Διαφορετικοί κόσμοι και χαρακτηριστικά σε ένα σύνολο που τα κάνει όλα και συμφέρει. Αυτό είναι μέσες-άκρες το νέο Dacia Jogger, η νεότερη πρόταση της μάρκας στα οικογενειακά μοντέλα που διαθέτει άπλετους χώρους, πολυχρηστικότητα, «περιπετειώδη» χαρακτήρα και, πλέον, βάζει στη φαρέτρα του τη δοκιμασμένη και αποτελεσματική υβριδική τεχνολογία του Renault Group, υπό τη σκέπη του οποίου βρίσκεται τα τελευταία χρόνια.
Το νέο Jogger Hybrid θα σταθεί οσονούπω στο πλευρό της έτερης οικονομικής -σε κόστος μετακίνησης- έκδοσης διπλού καυσίμου (1.0 TCe 100hp LPG με υγραέριο-βενζίνη) του οικογενειακού μοντέλου, που στη χώρα μας κοστίζει από 19.280 ευρώ. Μάλιστα, οι άνθρωποι της Dacia ποντάρουν πολλά στο πρώτο τους υβριδικό μοντέλο, πιστεύοντας ότι θα πάρει τη σκυτάλη από τα Jogger βεζίνης και LPG, τα οποία κατάφεραν περισσότερες από 94.000 παραγγελίες και περί τις 65.000 ταξινομήσεις μέσα σε ένα χρόνο στην ευρωπαϊκή αγορά. Τι διαφορές έχει και πώς τα πηγαίνει στο δρόμο το νέο Jogger Hybrid; Ας τα πάρουμε ένα-ένα...