ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με 140 άλογα και χαμηλή κατανάλωση
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με 140 άλογα και χαμηλή κατανάλωση

16.638 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2023)

Το νεότερο μοντέλο της εταιρείας που βρίσκεται στις τάξεις του γαλλικού Ομίλου δανείζεται τεχνολογία από τη «μαμά» Renault. Η υβριδική αυτοεπαναφορτιζόµενη έκδοση του Jogger, που συναντούμε και στο Renault Clio E-Tech Hybrid, συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.598 κ.εκ. απόδοσης 90 ίππων µε 2 ηλεκτρικά μοτέρ. Το ισχυρότερο από αυτά αποδίδει 49 ίππους και αποτελεί το κύριο μοτέρ του υβριδικού συστήματος του Jogger, με το μικρότερο να έχει υπό τον έλεγχό του τον συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα με το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό ώστε να μπορεί να εκκινεί ο βενζινοκινητήρας. Και οι δύο πάντως συμβάλλουν στην αποδοτικότερη ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, µε τη «μαμά» Renault να εμπνέεται γι' αυτό από την τεχνογνωσία της στην F1. Αντίστοιχα, ιδιαίτερο τεχνολογικά είναι και το αυτόματο κιβώτιο που διαθέτει το Jogger, το οποίο ονομάζεται multi-mode και περιλαμβάνει ουσιαστικά 15 προγράμματα λειτουργίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στην πράξη τώρα, η συνολική απόδοση του Jogger Hybird ανέρχεται στους 140 ίππους με 205 Nm ροπής και ικανοποιεί με την απόδοσή του, την αμεσότητά του και τη λειτουργία του, με το κιβώτιο να πραγματοποιεί οµαλές αλλαγές χωρίς να παράγει αυξημένα επίπεδα θορύβου. Σε αυτό θα βρει κανείς την επιλογή B, μεταξύ των γνωστών, που ενισχύει τον βαθμό ανάκτησης ενέργειας επιβραδύνοντας έως και 7 χλμ./ώρα στο «άσε» του γκαζιού. Για τη μέγιστη δυνατή οικονομία, στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η επιλογή «Eco», η οποία μειώνει σε λογικά επίπεδα την απόδοση. Σε φουλ γκάζι, τίθενται σε λειτουργία και οι 3 πηγές ισχύος για καλύτερες επιδόσεις και «τράβηγµα» ενώ σύμφωνα με τη Dacia το Jogger Hybrid μπορεί να χρησιμοποιήσει την ενέργεια των μπαταριών του για το 80% της κίνησής του σε αστικές συνθήκες και για ταχύτητες έως 70 χλμ./ώρα. Η μικτή κατανάλωση που είδαμε μετά από κίνηση στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο και σε ορεινές διαδρομές με καταπληκτική θέα στον Ατλαντικό Ωκεανό είναι εξαιρετική, δεδομένου του όγκου του οικογενειακού μοντέλου, καθώς κυμάνθηκε περί τα 5,5 με 5,6 λτ./100 χλμ. (σ.σ. η Dacia υπόσχεται βάσει WLTP 4,8 λτ.).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
CITY EVANS