Η Fiat αποκάλυψε το εσωτερικό του νέου Pulse, του μικρού SUV της που χαρακτηρίζεται από τους μικρούς και οικονομικούς κινητήρες, το ιταλικό ντιζάιν, το χαμηλό κόστος απόκτησης και τον hi-tech εσωτερικό διάκοσμο.
To Fiat Pulse είναι το νέο B-SUV της μάρκας για τη βραζιλιάνικη αγορά και βασίζεται στην νέα πλατφόρμα MLA του group, η οποία λανσαρίστηκε το 2017 με τον αντικαταστάτη του Punto, το Argo (σ.σ. Ναι, η Βραζιλία έχει μικρό Fiat στη διάθεσή της, εμείς εδώ στην Ευρώπη όχι). Σήμερα, οι Ιταλοί έδωσαν στη δημοσιότητα τις εικόνες από το εσωτερικό, οι οποίες έλειπαν για να ολοκληρωθεί το παζλ της αποκάλυψης.
Η σχεδίαση του crossover είναι εμπνευσμένη από την εμφάνιση των Argo και Cronos, δύο μοντέλα της Fiat που προσφέρονται αποκλειστικά στην Βραζιλία, ωστόσο η Fiat φρόντισε να προσφέρει στο αυτοκίνητο ξεχωριστά χαρακτηριστικά όπως μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, περισσότερα πλαστικά προστατευτικά.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου Fiat Pulse το μάτι πέφτει αρχικά στο τιμόνι της Fiat, στο κέντρο του οποίου φαίνεται ολογράφως η ονομασία της φίρμας, και στο κόκκινο κουμπί «Sport» στο δεξί μέρος. Πίσω από το τιμόνι, συναντούμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, ενώ το highlight του κατά τα άλλα λιτού σε σχεδίαση ταμπλό με τις δύο «στρώσεις», είναι η «αιωρούμενη» οθόνης αφής 10,1 ιντσών μέσω της οποίας μπορεί κανείς να διαχειριστεί τις λειτουργίες του τελευταίας γενιάς Uconnect συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ένα καθ΄ όλα ευρωπαϊκών προδιαγραφών εσωτερικό, το οποίο θα μπορούσε να σταθεί άνετα στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, και -δυστυχώς- μένει μόνο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Η Fiat ανακοίνωσε πως το crossover βασίζεται πάνω σε μια νέα πλατφόρμα με όνομα MLA που η μάρκα ισχυρίζεται πως προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, άνεση, ασφάλεια και σταθερότητα.
Ενημερωτικά, από μοτέρ «φοράει» τα δύο καινούργια FireFly 1,0 και 1,3 λίτρων με τρεις και τέσσερις κυλίνδρους, αντίστοιχα. Ο 1.000άρης turbo αποδίδει 120 άλογα με 196 Nm ροπής, ενώ ο 1.300άρης είναι ατμοσφαιρικός με 109 άλογα και 139 Nm ροπής. Εντάξει, στην Ευρώπη ίσως να μας έπεφτε «λίγος» ο 1,3 λτ., ωστόσο υπάρχει έτοιμη και η υπερτροφοδοτούμενη version του με περισσότερα άλογα που χωράνε κάτω από το καπό του Pulse, και ας «τσιμπούσε» λίγο στην τιμή. Για τη μετάδοση, το Pulse χρησιμοποιεί 6άρι αυτόματο για τον turbo κινητήρα και 5άρι μηχανικό για τον ατμοσφαιρικό, αλλά και εκεί θα βρισκόταν η συνταγή για να ταιριάξει στα ευρωπαϊκά δεδομένα, αφού τα ράφια του ομίλου Stellantis είναι πλήρη από κάθε άποψη περιλαμβάνοντας την τεχνολογία-τεχνογωνσία των Fiat, Alfa Romeo, Peugeot, Citroen, Opel κ.ά..
Για την σχεδίαση δεν χρειάζεται να πούμε κάτι. Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους για το αν θα μπορούσε ένα μοντέλο όπως το Pulse να αρέσει σε Ελλάδα και Ευρώπη και να διεκδικήσει μερίδιο αγοράς στην ευρωπαϊκή και πολύ περισσότερο στην ελληνική αγορά. Οι πληροφορίες που έχουμε συλλέξει για τις τιμές του μοντέλου στη Βραζιλία, το θέλουν να ξεκινά από περίπου 16.000 δολάρια με ταβάνι τα 22 χιλιάρικα, δηλαδή από 13.500 ευρώ με την σούπερ ντούπερ στα 18.500 ευρώ.
Μήπως χάνει η Fiat που δεν φέρνει το Pulse στην Ελλάδα; Εσύ μέχρι πόσα θα έδινες για να το πάρεις έναντι του ανταγωνισμού;