![Δοκιμή: Skoda Kodiaq 1,5 TSI mHEV με 150 PS Δοκιμή: Skoda Kodiaq 1,5 TSI mHEV με 150 PS](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Dokimh_Skoda_Kodiaq_15TSI_mHEV_anoigma.jpg)
«Pολάρει» σβηστό με μηδενική κατανάλωση, μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο.
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από όλα τα μοντέλα της αγοράς (910 λτ.) και χωράει μέχρι 10 βαλίτσες.
«Κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σαν σπορ αυτοκίνητο (34,5 μέτρα).
Βγαίνει μόνο με αυτόματο κιβώτιο και από 38.750 ευρώ με εξοπλισμό που έχει τα πάντα όλα.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
«Pολάρει» σβηστό με μηδενική κατανάλωση, μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο
H δεύτερη γενιά του Skoda Kodiaq μας συστήθηκε με πιο premium βλέψεις (και τιμές), αλλά και μια ενδιαφέρουσα γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει diesel, αλλά και εξηλεκτρισμένα σύνολα βενζίνης. Μετά τη δοκιμή της diesel έκδοσης, αλλά και της plug-in υβριδικής, επανερχόμαστε με αυτή της «βασικής» βενζινοκίνητης έκδοσης που είναι και η πιο προσιτή στη γκάμα και συνδυάζεται με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να σβήνει τελείως, όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι και παράλληλα το κιβώτιο επιλέγει «νεκρά». Έτσι το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα με σβηστό κινητήρα, με όλα τα άλλα περιφερειακά συστήματα να λειτουργούν κανονικά. Η επανεκκίνηση γίνεται άμεσα, χωρίς κανένα θόρυβο ή κραδασμό, μόλις ο οδηγός ακουμπήσει το γκάζι ή όταν οι συνθήκες το επιβάλουν. Χαρακτηρισμένο «υβριδικό», το βασικό Skoda Kodiaq μπαίνει ελεύθερα στον πράσινο δακτύλιο.
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από όλα τα μοντέλα της αγοράς (910 λτ.) και χωράει μέχρι 10 βαλίτσες
Ο χώρος αποσκευών του νέου Skoda Kodiaq από τα 750 λίτρα του προηγούμενου έφτασε στα 910 λίτρα (ο μεγαλύτερος από όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν), που είναι αρκετά για να χωρέσουν 10 βαλίτσες. Αν «πέσουν» όλα τα καθίσματα η χωρητικότητα υπερδιπλασιάζεται (2.035 λτ.). Μέσα σε όλα έχει και ειδική θέση για να αποθηκεύεις την εταζέρα.
«Κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σαν σπορ αυτοκίνητο (34,5 μέτρα)
Το Skoda Kodiaq της δοκιμής με τον εξηλεκτρισμένο 1,5 TSI κινητήρα των 150 ίππων φρενάρει με αεριζόμενους δίσκους μπροστά και κανονικούς δίσκους πίσω. Στις μετρήσεις μας «κοκάλωσε» από τα 100 χλμ./ώρα σε 34,5 μ., επίδοση που συναντάμε συνήθως σε σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων και κρίνουμε πολύ καλή.
Βγαίνει μόνο με αυτόματο κιβώτιο και από 38.750 ευρώ με εξοπλισμό που έχει τα πάντα όλα
Το ήπια υβριδικό Skoda Kodiaq των 150 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων , το οποίο φυσικά προσφέρει ευκολία και άνεση ειδικά στην κίνηση. Το μοντέλο της δοκιμής είναι διαθέσιμο από το πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού Selection με 38.750 ευρώ.
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του νέου Skoda Kodiaq με τον εξηλεκτρισμένο 1,5 TSI κινητήρα των 150 ίππων και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκέστατες επιταχύνσεις, λογική κατανάλωση |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Κομψό, καλοφτιαγμένο και άκρως πρακτικό |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Σταθερό και ικανό, «ακούγεται» η ανάρτηση στις κακοτεχνίες |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |