Μετά τις διαρροές που σας παρουσιάσαμε πρώτοι, η Ford μόλις παρουσίασε και επίσημα το νέο Ford Focus προσφέροντας του νέα εμφάνιση, πιο πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό και νέες επιλογές στην παλέτα των μηχανικών συνόλων.
To 5θυρο Focus έχει διαστάσεις 4.378 χλστ. μήκος, 1.825 χλστ. πλάτος και 1.454 χλστ. ύψος, ενώ στην εκδοχή wagon το μήκος αυξάνεται στα 4.668 χλστ και το ύψος στα 1.481 χλστ. μαζί με τις ράγες. Το Focus είναι το πρώτο όχημα που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της Ford C2 η οποία – σε συνδυασμό με μία νέα δομή αμαξώματος – επέτρεψε στους μηχανικούς να αυξήσουν την ακαμψία για μεγαλύτερη απόκριση. Η στρεπτική ακαμψία έχει βελτιωθεί κατά 20% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Focus, ενώ η στιβαρότητα των σημείων έδρασης της ανάρτησης αυξήθηκε μέχρι 50%, μειώνοντας την κάμψη για καλύτερο έλεγχο αμαξώματος. Επίσης, ένας ημιάκαμπτος πίσω άξονας ελαφρού βάρους είναι διαμορφωμένος ώστε να προσφέρει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που έχουν μάθει να περιμένουν οι πελάτες από το Focus
Το νέο Focus υιοθετεί μία καινοτόμα μέθοδο για αύξηση της ακαμψίας της πίσω δομής που εξελίχθηκε για το αναγνωρισμένο μοντέλο Ford Focus RS. Υγρός αφρός εισέρχεται στις πίσω κοιλότητες κάτω από το αμάξωμα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας συναρμολόγησης. Στη συνέχεια στεγνώνει και διογκώνεται στον φούρνο βαφής αυξάνοντας κατά 10% την τοπική πλευρική ακαμψία με ελάχιστο πρόσθετο βάρος.
Από το - 10 mm χαμηλότερο - Focus ST-Line με μοναδικά ελατήρια, αποσβεστήρες και αντιστρεπτικές δοκούς μέχρι το - 30 mm υπερυψωμένο - Focus Active με μοναδικά εμπρός και πίσω ακροαξόνια, το πλαίσιο κάθε έκδοσης έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει την αναγνωρίσιμη συμπεριφορά του Focus.
H Ford προσφέρει ακόμα 13 διαφορετικά χρώματα και ανακοινώνει ότι το νέο Focus θα διατίθεται σε έξι εκδόσεις: Τitanium, Trend, Active, ST-Line, Vignale, και Ambiente.
Όσον αφορά στην εμφάνιση του, το Ford Focus στη νέα του γενιά υιοθετεί αρκετά στοιχεία από το μικρότερο Fiesta, όπως τα ανανεωμένης σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα, την καινούρια γρίλια τοποθετημένη πιο χαμηλά από αυτή του απερχόμενου μοντέλου, ενώ άξιοι αναφοράς είναι και οι προβολείς ομίχλης που ενσωματώνονται στον μπροστινό προφυλακτήρα και έχουν αλλάξει σχήμα όντας πλέον στρογυλλοί αντί για ορθογώνιοι.
Στο πίσω μέρος, το μάτι πέφτει αμέσως στα πλήρως ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που είναι πλέον πλατύτερα και μεγαλύτερα, όπως επίσης και στην παρουσία των δύο τετραγωνισμένων απολήξεων της εξάτμισης που δίνει στο μοντέλο πιο σπορτίφ χαρακτήρα μαζί με το χαρακτηριστικό σπόιλερ στο τέλος της οροφής.
Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμο, παρατηρούμε πως δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές με το πολυλειτουργικό τιμόνι να δίνει για μια ακόμη φορά το παρών. Παρά ταύτα, γίνεται εύκολα αντιληπτό πως η οθόνη infotainmet 8 ιντσών δεν είναι πλέον ενσωματωμένη στην κονσόλα, η σχεδίαση της οποίας έχει αλλάξει ριζικά. Ακόμα για πρώτη φορά γίνεται διαθέσιμο σε μοντέλα της Ford στην Ευρώπη το σύστημα Head-Up Display ενώ άλλα συστήματα περιλαμβάνουν Β&Ο σύστημα ήχου, θερμαινόμενο τιμόνι, ηλεκτρικό χειρόφρενο κ.α
Πλούσιος είναι τεχνολογικός εξοπλισμός του νέου Focus, καθώς περιλαμβάνει πλήθος συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης. Μερικά από τα συστήματα αυτά είναι το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος Active Park Assist 2, προσαρμοζόμενο cruise control, προσαρμοζόμενο περιοριστή ταχύτητας, σύστημα αναγνώρισης τυφλών σημείων, σύστημα προειδοποίησης μετωπιαίας σύγκρουσης, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, πίσω κάμερα κ.α
H παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από δύο επιλογές στην βενζίνη και άλλες δύο στο πετρέλαιο σε πολλές εκδόσεις. Συγκεκριμένα, όσον αφορά στην βενζίνη, το πρώτο βήμα γίνεται με τον 1.000άρη EcoBoost σε τρεις εκδόσεις (85, 100 και 125 ίππων) και στην συνέχεια βρίσκουμε τον 1,5 ΕcoBoost με 150 και 182 άλογα. Στο πετρέλαιο, υπάρχει αρχικά ο 1.500άρης EcoBlue σε δύο εκδόσεις 95 και 120 ίππων με 300 Νm ροπής ενώ η δεύτερη επιλογή είναι ο δίλιτρος EcoBlue με 150 άλογα και 370 Νm ροπής. Όλα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ωστόσο η Ford ανακοινώνει ότι στην βενζίνη ο 1.000άρης των 125 ίππων και ο 1.500άρης των 150 ίππων και στο πετρέλαιο ο 1,5 EcoBlue των 125 PS και ο 2λιτρος μπορούν να συνεργαστούν και με το καινούριο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Και για τα δύο κιβώτια, η Ford αναφέρει ότι έχουν υιοθετηθεί νέες τεχνολογίες που βελτιώνουν την οικονομία καυσίμου στο νέο Focus.
Το νέο Focus θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της μάρκας στο Saarlouis της Γερμανίας.
Πολυ αναμενόμενο, ήρθε και προσωπικά δε μου πρόσφερε κάτι σχεδιαστικά τουλάχιστον. Από μπροστά, οι προβολείς Volvo, και η μούρη γενικά που παραπέμπει σε Hyundai, πίσω που είναι Alfa, ενώ μέσα... αμάν πια με την αντιγραφή με την οθόνη "ξεκάρφωτη" στη μέση... τι έχουν πάθει όλοι... Ηταν τόσο ωραία που ήταν "χωνευτή" στο ταμπλό ... Και κάτι που δε μου άρεσε ήταν η απουσία πολλαπλών συνδέσμων στη πίσω ανάρτηση στις "μικρές" εκδόσεις.... Προσωπικά απ ότι είδα μόνο η έκδοση Active μου αρέσει αλλά με χαλάει η οθόνη στο ταμπλό, οπότε προτιμώ το Volvo v40 cross country.... Παρ όλα αυτά τα υποκειμενικά η Ford παραμένει μια αξιόλογη και αξιόπιστη επιλογή, μιλάω εκ πείρας 17 χρόνων με το ίδιο αυτοκίνητο...
Είμαι γνήσιος λάτρης της Ford και BMW εδώ και 25 χρόνια.
Είχα 1 BMW 120d xdrive 2013, 1 Ford Fusion 2002 (ακόμα ζει χωρίς ζημιές), 1 Ford Focus 2lt 2007, 1 εταιρικό Focus 1400 2009, και τελευταία, ένα Kuga 182 hp βενζινη. Ό,τι και να ειπωθεί για τη Ford, είναι λίγο από πλευράς αξιοπιστίας, καθώς δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε κανένα αυτοκίνητο και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά. 2 όμως τα μείον τον τελευταίο καιρό:1. Οι Ecoboost καίνε τα άντερά τους (13-14 lt/100km μεση στο Kuga, ενώ ο κατασκευαστής λέει για 7.4!!!), και επίσης, ο χώρος αποσκευών, ειδικά στο Focus είναι ανέκδοτο με 316, ενώ το Fiesta έχει κάπου 310! Πρέπει να πέσει πολύ η τιμή για να πωληθεί το νέο Focus, γιατί με δεδομένο ότι το πετρέλαιο πλέον είναι ιστορία (μην κάνετε το λάθος και πάρετε), και το ότι οι Ecoboost μόνο οικονομικοί δεν είναι και χώρος αποσκευων ούτε για σουπερ μάρκετ δε φτάνει, το νέο Focus δεν είναι καθόλου ελκυστικό. Προσωπικά, το Focus έκανε το peak του στα τέλη του 2000, με εκείνο το εκπληκτικό μοντέλο με τα ψηλά φανάρια, τους πολλαπλούς σύνδεσμους πίσω και το χώρο αποσκευών των 380 λίτρων (κορυφαίος στην κατηγορία τότε μαζί με το Civic). Από ένα Fordoλάτρη/BMWλάτρη.
Αυτο που ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν αντιγραψει τα πισω φωτιστικά της Alfa Romeo Giulietta,εχει κανταντησει γραφικοτητα για τους σχεδιαστες των αλλων αυτοκινητοβιομηχανιων.....Και αποδεικνιει οτι οταν βγηκε η Giulietta σχεδιαστικα ηταν10-15 χρονια μπροστα....Αντε να παρετε ττα κακεκτυπα-καρικατουρες που ειναι καθαρα Ιταλικες απομιμησεις σε σχεδιαση χωρις δικο του χαρακτηρα.Μπροστα λιγο Χιουντα'ι' πισω Giulietta μεσα Opel.....Μπλιαχ!
Η μάσκα του μου αφήνει εντελώς αδιάφορο. το πίσω μέρος μου αρέσει πολύ, αλλά μου θυμίζει έντονα το i30 (το οποίο είναι πολύ όμορφο). Το πίσω μέρος στην έκδοση station wagon είναι πολύ όμορφο.
Εσωτερικά η "ιδέα της αιωρούμενης κονσόλας" δεν μου αρέσει καθόλου. μπορεί να είναι λειτουργική, αλλά δείχνει "φτήνια" και λύση πρόχειρης κατασκευής...και δεν μιλώ μόνο για τη ford.
Πολυ αναμενόμενο, ήρθε και προσωπικά δε μου πρόσφερε κάτι σχεδιαστικά τουλάχιστον. Από μπροστά, οι προβολείς Volvo, και η μούρη γενικά που παραπέμπει σε Hyundai, πίσω που είναι Alfa, ενώ μέσα... αμάν πια με την αντιγραφή με την οθόνη "ξεκάρφωτη" στη μέση... τι έχουν πάθει όλοι... Ηταν τόσο ωραία που ήταν "χωνευτή" στο ταμπλό ... Και κάτι που δε μου άρεσε ήταν η απουσία πολλαπλών συνδέσμων στη πίσω ανάρτηση στις "μικρές" εκδόσεις.... Προσωπικά απ ότι είδα μόνο η έκδοση Active μου αρέσει αλλά με χαλάει η οθόνη στο ταμπλό, οπότε προτιμώ το Volvo v40 cross country.... Παρ όλα αυτά τα υποκειμενικά η Ford παραμένει μια αξιόλογη και αξιόπιστη επιλογή, μιλάω εκ πείρας 17 χρόνων με το ίδιο αυτοκίνητο...
Είμαι γνήσιος λάτρης της Ford και BMW εδώ και 25 χρόνια. Είχα 1 BMW 120d xdrive 2013, 1 Ford Fusion 2002 (ακόμα ζει χωρίς ζημιές), 1 Ford Focus 2lt 2007, 1 εταιρικό Focus 1400 2009, και τελευταία, ένα Kuga 182 hp βενζινη. Ό,τι και να ειπωθεί για τη Ford, είναι λίγο από πλευράς αξιοπιστίας, καθώς δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε κανένα αυτοκίνητο και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά. 2 όμως τα μείον τον τελευταίο καιρό:1. Οι Ecoboost καίνε τα άντερά τους (13-14 lt/100km μεση στο Kuga, ενώ ο κατασκευαστής λέει για 7.4!!!), και επίσης, ο χώρος αποσκευών, ειδικά στο Focus είναι ανέκδοτο με 316, ενώ το Fiesta έχει κάπου 310! Πρέπει να πέσει πολύ η τιμή για να πωληθεί το νέο Focus, γιατί με δεδομένο ότι το πετρέλαιο πλέον είναι ιστορία (μην κάνετε το λάθος και πάρετε), και το ότι οι Ecoboost μόνο οικονομικοί δεν είναι και χώρος αποσκευων ούτε για σουπερ μάρκετ δε φτάνει, το νέο Focus δεν είναι καθόλου ελκυστικό. Προσωπικά, το Focus έκανε το peak του στα τέλη του 2000, με εκείνο το εκπληκτικό μοντέλο με τα ψηλά φανάρια, τους πολλαπλούς σύνδεσμους πίσω και το χώρο αποσκευών των 380 λίτρων (κορυφαίος στην κατηγορία τότε μαζί με το Civic). Από ένα Fordoλάτρη/BMWλάτρη.
Όμορφο είναι, μοιάζει με i30 μπροστά!
Πίσω φανάρια Julietta και εσωτερικό Opel Astra !!!!!!!!
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-neo-Mazda3-sth-Frankfoyrth_113231.asp Ίδιο με το mazda 3.
Αυτο που ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν αντιγραψει τα πισω φωτιστικά της Alfa Romeo Giulietta,εχει κανταντησει γραφικοτητα για τους σχεδιαστες των αλλων αυτοκινητοβιομηχανιων.....Και αποδεικνιει οτι οταν βγηκε η Giulietta σχεδιαστικα ηταν10-15 χρονια μπροστα....Αντε να παρετε ττα κακεκτυπα-καρικατουρες που ειναι καθαρα Ιταλικες απομιμησεις σε σχεδιαση χωρις δικο του χαρακτηρα.Μπροστα λιγο Χιουντα'ι' πισω Giulietta μεσα Opel.....Μπλιαχ!
I 30 fastback μου θυμίζει το μπροστινό μέρος. Όμορφο
Η μάσκα του μου αφήνει εντελώς αδιάφορο. το πίσω μέρος μου αρέσει πολύ, αλλά μου θυμίζει έντονα το i30 (το οποίο είναι πολύ όμορφο). Το πίσω μέρος στην έκδοση station wagon είναι πολύ όμορφο. Εσωτερικά η "ιδέα της αιωρούμενης κονσόλας" δεν μου αρέσει καθόλου. μπορεί να είναι λειτουργική, αλλά δείχνει "φτήνια" και λύση πρόχειρης κατασκευής...και δεν μιλώ μόνο για τη ford.
Πολύ όμορφο για εμένα προσωπικά... να δούμε στην έκδοση rs αν υπάρχει και σε 3θυρη επιλογή...