5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Εικόνα από την παρουσίαση του αυτοκινήτου στην Αγγλία, στην οποία και παρευρεθήκαμε.
Νέο Honda Civic
35.507 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2016)
Η Honda αποκαλύπτει το Civic 10ης γενιάς και εμείς, προσκεκλημένοι της ελληνικής αντιπροσωπείας, ταξιδεύουμε μέχρι το Σουίντον της Αγγλίας για να δούμε από κοντά το νέο μοντέλο στον τόπο παραγωγής του!
Σήμερα ωστόσο, φθάνει η στιγμή για να υποδεχτούμε το νέο Civic, 10ο στη σειρά στη μακρά πορεία του αυτοκινήτου, το οποίο έρχεται εντελώς αλλαγμένο αισθητικά, με νέα πλατφόρμα και ανάρτηση, αλλά και με εντελώς νέους κινητήρες, για να κερδίσει περισσότερα από το παρελθόν σε μια κατηγορία με πολύ δύσκολο ανταγωνισμό. Εκτός αυτών, σημαντικό στοιχείο για όλη την υπόσταση του αυτοκινήτου αποτελεί το γεγονός ότι το 5θυρο και πιο ενδιαφέρον για την Ευρώπη μοντέλο θα κατασκευάζεται αποκλειστικά και μόνο στο εργοστάσιο της Honda στο Σουίντον της Μεγάλης Βρετανίας, από όπου και θα εξάγεται σε 70 χώρες παγκοσμίως και σε 4 διαφορετικές ηπείρους.Μεγάλωσε σε διαστάσειςΤο πρώτο σημείο στο οποίο άλλαξε το νέο Honda Civic είναι οι διαστάσεις του, με τους ανθρώπους της εταιρείας να του προσδίδουν ένα ιδιαίτερα αυξημένο μήκος 4.495 χλστ. (+130 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο) που του δίνει τον τίτλο του μακρύτερου χάτσμπακ μικρομεσαίου. Μακρύ είναι και το μεταξόνιο 2,7 μέτρων (+30 χλστ.), αυξημένο το πλάτος που φθάνει στα 1,8 μέτρα (+30 χλστ.), ενώ το μόνο που μίκρυνε είναι το ύψος, το οποίο μειώθηκε κατά 20 χλστ. Από κοντά, το νέο Civic δείχνει τις αυξημένες του διαστάσεις, ιδίως εάν κάπου πιο δίπλα βρίσκεται και ένα προηγούμενο Civic, αποκτώντας μια σαφώς πιο επιβλητική παρουσία στο χώρο.Αλλάζει πλήρως σχεδιαστικάΗ αισθητική της νέας γενιάς του Civic είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με αυτή του προηγούμενου μοντέλου, με την Honda να αφήνει στην άκρη την ιδιαιτερότητα που χαρακτήρισε τόσο το Civic 9, όσο και το Civic 8, επενδύοντας σε ένα πιο συμβατικό 5θυρο αμάξωμα, από το οποίο ωστόσο δεν λείπουν και αρκετά σπορ στοιχεία. Ειδικότερα, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η υιοθέτηση της νεότερης μάσκας των μοντέλων της Honda, σε μια πιο πεπλατυσμένη έκδοση, όπου η χαρακτηριστική μαύρη κεντρική λωρίδα της γρίλιας, συνεχίζει μέχρι και μέσα στα νέα φωτιστικά, χαρίζοντάς τους ένα πιο σφηνοειδές σχήμα. Εντύπωση επίσης προκαλούν στον προφυλακτήρα και τα μαύρα κυψελωτά πλαστικά που φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης και δημιουργούν μια σπορ αίσθηση εισαγωγών. Δεν λείπουν πάνω στο καπό και τα χαρακτηριστικά νεύρα, που δίνουν μια πιο μυώδη παρουσία στο αυτοκίνητο. Από το πλάι τώρα, ξεχωρίζουμε τα πλαϊνά φλας που βρίσκονται πάνω στον εμπρός θόλο, τους μεγαλύτερους τροχούς, αλλά και τις νέες συμβατικές χειρολαβές των θυρών, που αντικαθιστούν τις κάθετες «κρυμμένες» στο προηγούμενο Civic. Περνώντας στο πίσω μέρος, εδώ η Honda φρόντισε να τονίσει την όλη εικόνα με νέα και πολύ μοντέρνα φωτιστικά, που συνδέονται μεταξύ τους δημιουργώντας και μια χαμηλότερη δεύτερη αεροτομή, εκτός αυτής στην οροφή. Βέβαια, το στοιχείο που κλέβει τις εντυπώσεις είναι οι κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης, που δίνουν μια ιδιαίτερα σπορ παρουσία στο αυτοκίνητο. Σε αυτό συμβάλουν και οι μαύρες ποδιές και σπόιλερ του αυτοκινήτου των φωτογραφιών που είδαμε στο Σουίντον και τα οποία αποτελούν προνόμιο της έκδοσης Sport.
Δυναμικές λεπτομέρειες δεν λείπουν από το αμάξωμα, όπως τα κυψελωτά πλαστικά στους προφυλακτήρες και τα μακρόστενα εμπρόσθια φώτα.
Μπορεί να είναι καλό αλλά πανάκριβο και κυρίως καγκούρικα άσχημο!!!!
Πολύ ασχημο αυτοκινητο Κριμα για την Χοντα
Απίστευτα άσχημο. Μόνο κάγκουρας θα ενδιαφερθεί να το πάρει. Πρέπει οι σχεδιαστές να ήταν τίγκα στα ναρκωτικά...
To Civic στα καλύτερά του! Έχει τα πάντα και θα προκαλέσει πονοκέφαλο σε όλο τον ανταγωνισμό! Σαλόνι "γερμανικής" ποιότητας και σχεδίασης, εξωτερική σχεδίαση η οποία ισορροπεί ανάμεσα στο φιουτουριστικό και το συμβατικό γι' αυτό και πιο διαχρονική, νέοι μικρού κυβισμού τουρμπάτοι βενζινοκινητήρες με κληρονομιά την απίστευτη αξιοπιστία της εταιρίας στο συγκεκριμένο τομέα, άψογο κιβώτιο ταχυτήτων (εννοείται σαν επιλογή δαγκωτό το χειροκίνητο), τεράστιοι χώροι για την κατηγορία του, τεχνολογία αιχμής, νέα πλατφόρμα, νέες αναρτήσεις, πιο διασκεδαστική οδήγηση (fun-to-drive ελληνικά) και HONDA!!!
Yhundai και ειδικα η Kia χρονια μπροστα σχεδιαστικα απο τα Honda σε ολα τα μοντελα
αλλαξτε σχεδιαστη και μην γινετε χειροτεροι και απο τη τογιοτα..σε λιγο,μη πω σχεδον,τα χιουνται νεα γενιας ειναι πιο ομορφα.για μενα το ποιο ομορφο civic ειναι το 8ης ΓΕΝΙΑΣ αλλα και απο θεμα κινητηρων ( I VTEC ). το 1.5 πιστευω θα παει καλα αναλογα την τιμη ομως της ελληνικης αντιπροσωπειας..
Να ένα τρανό παράδειγμα πως παίρνεις το τέλειο (από αισθητική άποψη) και το κάνεις χειρότερο. Το έχω ξαναγράψει. Όταν είσαι κορυφή ο μόνος δρόμος είναι προς τα κάτω :(
Εξελιξη της προηγουμενης γενιας και αρκετα εμφανισημο με το σαλονι να φτανει σε πιο γηινα επιπεδα χωρις εικονα διαστημικη. Και οι δυο κινητηρες αξιοπρεπεστατη και μεσα στην εποχη τους με αποδοση που δεν θα προβληματιση....ωραιες η πισω διπλες αποληξεις. Αν προσθεσουμε την κλασικη αξιοπιστια και το επιπεδο τεχνολογιας ασφαλειας και ποιοτητας που οπως ολα δειχνουν στανταρακι ειναι στο honda το νεο civic ειναι αριστη προταση φτανει να εχει λογικη τιμη που ειναι και το βασικο θεμα στην χωρα μας.
φαίνεται ότι η HINDA έφτιαξε το κορυφαίο μικρομεσαίο. Είναι πολύ καλό σε όλα. Να δούμε και την τιμή για να το κρίνουμε ολοκληρομένα.
ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠ' ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ, ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΕΣΑ Κ ΕΞΩ, ΜΕ ΤΟΝ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ !
I HONDA EVALE MYALO KAI EFIAKSE ENA KANONIKO AYTOKINITO.EINAI OMORFO OPOS KAI TO SEDAN STI USA.MOU ARESEI.AN I TIMES THA EINAI NORMAL THA KANEI POLISIS.
Κυκλοφορεί ήδη στην άλλη πλευρά του ατλαντικού..το είδα από κοντά στο Μεξικό πριν 3 εβδομάδες. Δέιχνει πιο όμορφο από κοντά. Σημειωτέον ότι βγαίνι και σε σεντάν έκδοση στην Αμερική/ Μεξικό
Ενα σχόλιο για το Hyundai και συγκεκριμένα για το i30 που είναι και η τελευταία ανανέωση της μάρκας... Αίσχος... Έγινε αντίγραφο του A3 από μπροστά και του Golf από το πλάι και πίσω. Εχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο. Σίγουρα όμως θα παραμείνει πολύ αξιόπιστο όπως όλα τα Hyundai. Τώρα για το νέο Civic... Στη Honda δεν έκαναν το λάθος να αντιγράψουν τα γερμανικά μικρομεσαία του group vag. Κράτησαν και βελτίωσαν το χαρακτήρα της μάρκας και καλά έκαναν. Σίγουρα θα είναι ένα πολύ καλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο που ο ευρωπαικός ανταγωνισμός θα το ζηλέψει και θα το κοιτάει από μακριά. Εμπορικά όμως δε ξέρω αν θα πάει καλά λόγω της τιμής του που μάλλον θα είναι τσουχτερή. Μη νομίζετε ότι έχω ιαπωνικό αυτοκίνητο, Fordάκιας είμαι γιατί και αυτά είναι αξιόπιστα και στρίβουν θεϊκά, αλλά θαυμάζω τη τεχνολογία και την αξιοπιστία των ιαπωνικών-κορεατκών....
Το απόλυτο αμάξι για κάγκουρες. Μπράβο στην Honda, μας εξέπληξε και πάλι....
Και κουπέ έκδοση, http://www.honda.mx/autos/
Στα συν το εσωτερικο που εγινε νορμαλ αλλα και το οτι διαφοροποιειται απο τα κλασικα χατς. Στα μειον οτι πρεπει να εισαι τρολ για να το αγορασεις (εκει δεν εχω θεμα),αλλα και οι κινητηρες,εκτος αν οι χιλιαρηδες που κραζανε οι ιαπωνοτσολιαδες για την αξιοπιστια τους τωρα ειναι οκ.Ο 1,5 λογικα θα ειναι πανακριβος.. Για να δουμε.