Το νέο Hyundai i30 παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι και αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι οι νέοι turbo βενζινοκινητήρες.
Νέο Hyundai i30
27.087 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2016)
H τρίτη γενιά του Hyundai i30 είναι γεγονός. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις πιο ευρύχωρο και «φορτωμένο» με τεχνολογία, το νέο μικρομεσαίο hatchback προβάλει ως επιπλέον ατού, τους νέους turbo κινητήρες 1,0 και 1,4 λτ.
Η Hyundai αποκάλυψε το τρίτης γενιάς i30, το οποίο έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκνήτου του Παρισιού. Με την πρώτη ματιά το νέο i30 δείχνει τη διαφορετικότητά του έναντι του παρελθόντος, αφού η Hyundai επένδυσε μεν σε ένα εντελώς νέο σχήμα, όμως σε σχέση με το υπάρχον i30 η σχεδίαση του αμαξώματος είναι σαφώς πιο συγκρατημένη.
Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε στην Ευρώπη και χτίστηκε πάνω σε μία βελτιωμένη εκδοχή της υπάρχουσας αρχιτεκτονικής. Το i30 θα αποτελέσει μια «οικογένεια» μοντέλων, στην κορυφή της οποίας θα τοποθετηθεί η έκδοση Ν των 260+ ίππων, το οποίο εξελίσσεται στο κέντρο της εταιρείας στο Νίρμπουργκρινγκ.
Μπορεί να είναι τεχνολογικά άρτιο και αξιόπιστο όπως όλα τα μοντέλα της μάρκας αλλά σχεδιαστικά έχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο το οποίο πραγματικά ξεχώριζε και ήταν πανέμορφο. Δυστυχώς οι σχεδιαστές του αντέγραψαν το Α3 στο μπροστινό μέρος ενώ από το πλάι και πίσω θυμίζει έντονα Golf... κρίμα...
Η Hyundai δεν θελει να αποκτησει τους δικους της πελατες θελει να "κλεψει"απο τους υπολοιπους τους πελατες!πηρε λιγο μουρη απο Volvo κ λιγο κωλο απο Bmw 116 κ ιδου το "νεο" δημιουργημα!Κατωτερης σχεδιασεις σε σχεση με το προηγουμενο.
Οσο για τα τεχνικα χαρακτηριστικα τιποτα το αξιοζηλευτο δεν εχει να επιδειξει η Hyundai..ξερει το "μυστικο" της αξιοπιστιας ομως!
Υ.Γ νυν κάτοχος i30 diesel προηγουμενης γενιας.
Και βέβαια ψάχνει να βρει πελάτες από άλλες μάρκες γιατί δικούς της δεν έχει. Τους έχασε. Τον τιμοκατάλογο του Δάβαρη τον είδατε; Ούτε VW, ούτε Toyota να ήταν... ΠΟΤΕ ξανά hyundai. Tο πήρα το μάθημά μου :(
Μπορεί να είναι τεχνολογικά άρτιο και αξιόπιστο όπως όλα τα μοντέλα της μάρκας αλλά σχεδιαστικά έχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο το οποίο πραγματικά ξεχώριζε και ήταν πανέμορφο. Δυστυχώς οι σχεδιαστές του αντέγραψαν το Α3 στο μπροστινό μέρος ενώ από το πλάι και πίσω θυμίζει έντονα Golf... κρίμα...
Μπορεί να είναι τεχνολογικά άρτιο και αξιόπιστο όπως όλα τα μοντέλα της μάρκας αλλά σχεδιαστικά έχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο το οποίο πραγματικά ξεχώριζε και ήταν πανέμορφο. Δυστυχώς οι σχεδιαστές του αντέγραψαν το Α3 στο μπροστινό μέρος ενώ από το πλάι και πίσω θυμίζει έντονα Golf... κρίμα...
Η Hyundai δεν θελει να αποκτησει τους δικους της πελατες θελει να "κλεψει"απο τους υπολοιπους τους πελατες!πηρε λιγο μουρη απο Volvo κ λιγο κωλο απο Bmw 116 κ ιδου το "νεο" δημιουργημα!Κατωτερης σχεδιασεις σε σχεση με το προηγουμενο. Οσο για τα τεχνικα χαρακτηριστικα τιποτα το αξιοζηλευτο δεν εχει να επιδειξει η Hyundai..ξερει το "μυστικο" της αξιοπιστιας ομως! Υ.Γ νυν κάτοχος i30 diesel προηγουμενης γενιας.
πιο πεζο 308 δεν γινεται
Και βέβαια ψάχνει να βρει πελάτες από άλλες μάρκες γιατί δικούς της δεν έχει. Τους έχασε. Τον τιμοκατάλογο του Δάβαρη τον είδατε; Ούτε VW, ούτε Toyota να ήταν... ΠΟΤΕ ξανά hyundai. Tο πήρα το μάθημά μου :(
Μπορεί να είναι τεχνολογικά άρτιο και αξιόπιστο όπως όλα τα μοντέλα της μάρκας αλλά σχεδιαστικά έχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο το οποίο πραγματικά ξεχώριζε και ήταν πανέμορφο. Δυστυχώς οι σχεδιαστές του αντέγραψαν το Α3 στο μπροστινό μέρος ενώ από το πλάι και πίσω θυμίζει έντονα Golf... κρίμα...