Εντελώς νέα και πιο μοντέρνα η σχεδίαση του εσωτερικού.
Ευρύχωρο και τεχνολογικά άρτιο
27.138 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2016)
Περνώντας στο εσωτερικό, σχεδιαστικά υπάρχει αισθητή αναβάθμιση σε σχέση με αυτό του τωρινού i30. Στο ταμπλό ξεχωρίζει η παρουσία της 8 ιντσών «αιωρούμενης» οθόνης αφής. Μέσω αυτής γίνεται η διαχείριση του συστήματος πολυμέσων (με πλήρεις δυνατότητες συνδεσιμότητας με Apple CarPlay και Android Auto), η οποία συμβάλει και στην αισθητή μείωση του αριθμού των διακοπτών. Αισθητικά, στα συν του νέου μοντέλου περιλαμβάνεται και το οριζόντιο τμήμα ανοιχτού χρώματος στο κέντρο του ταμπλό, που σπάει τη μονοτονία του μαύρου.
Η Hyundai υπόσχεται πολύ καλύτερη ευρυχωρία, αλλά και εξελιγμένα συστήματα άνεσης για το i30.
Η Hyundai υπόσχεται τους καλύτερους χώρους της κατηγορίας, με το αίσθημα ευρυχωρίας να εντείνεται από την προαιρετική πανοραμική οροφή που ανοίγει ή σύρεται, ενώ έχει μεγαλώσει και ο όγκος του χώρου αποσκευών, φθάνοντας στα 395 λίτρα (+17 λτ.) και στα 1.301 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Φυσικά, πιστή στο πνεύμα της εποχής, η Hyundai έχει εφοδιάσει το νέο i30 με πλήθος από εξελιγμένα στοιχεία ασφάλειας, μεταξύ των οποίων το Αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση εμπρόσθιας σύγκρουσης, Σύστημα ειδοποίησης για την ύπαρξη αυτοκινήτου στο λεγόμενο «τυφλό σημείο», αλλά και για πρώτη φορά, Σύστημα που παρακολουθεί τον οδηγό και εάν διαγνώσει κόπωση, τον ειδοποιεί να σταματήσει για ξεκούραση.
Μπορεί να είναι τεχνολογικά άρτιο και αξιόπιστο όπως όλα τα μοντέλα της μάρκας αλλά σχεδιαστικά έχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο το οποίο πραγματικά ξεχώριζε και ήταν πανέμορφο. Δυστυχώς οι σχεδιαστές του αντέγραψαν το Α3 στο μπροστινό μέρος ενώ από το πλάι και πίσω θυμίζει έντονα Golf... κρίμα...
Η Hyundai δεν θελει να αποκτησει τους δικους της πελατες θελει να "κλεψει"απο τους υπολοιπους τους πελατες!πηρε λιγο μουρη απο Volvo κ λιγο κωλο απο Bmw 116 κ ιδου το "νεο" δημιουργημα!Κατωτερης σχεδιασεις σε σχεση με το προηγουμενο.
Οσο για τα τεχνικα χαρακτηριστικα τιποτα το αξιοζηλευτο δεν εχει να επιδειξει η Hyundai..ξερει το "μυστικο" της αξιοπιστιας ομως!
Υ.Γ νυν κάτοχος i30 diesel προηγουμενης γενιας.
Και βέβαια ψάχνει να βρει πελάτες από άλλες μάρκες γιατί δικούς της δεν έχει. Τους έχασε. Τον τιμοκατάλογο του Δάβαρη τον είδατε; Ούτε VW, ούτε Toyota να ήταν... ΠΟΤΕ ξανά hyundai. Tο πήρα το μάθημά μου :(
Μπορεί να είναι τεχνολογικά άρτιο και αξιόπιστο όπως όλα τα μοντέλα της μάρκας αλλά σχεδιαστικά έχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο το οποίο πραγματικά ξεχώριζε και ήταν πανέμορφο. Δυστυχώς οι σχεδιαστές του αντέγραψαν το Α3 στο μπροστινό μέρος ενώ από το πλάι και πίσω θυμίζει έντονα Golf... κρίμα...
Μπορεί να είναι τεχνολογικά άρτιο και αξιόπιστο όπως όλα τα μοντέλα της μάρκας αλλά σχεδιαστικά έχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο το οποίο πραγματικά ξεχώριζε και ήταν πανέμορφο. Δυστυχώς οι σχεδιαστές του αντέγραψαν το Α3 στο μπροστινό μέρος ενώ από το πλάι και πίσω θυμίζει έντονα Golf... κρίμα...
Η Hyundai δεν θελει να αποκτησει τους δικους της πελατες θελει να "κλεψει"απο τους υπολοιπους τους πελατες!πηρε λιγο μουρη απο Volvo κ λιγο κωλο απο Bmw 116 κ ιδου το "νεο" δημιουργημα!Κατωτερης σχεδιασεις σε σχεση με το προηγουμενο. Οσο για τα τεχνικα χαρακτηριστικα τιποτα το αξιοζηλευτο δεν εχει να επιδειξει η Hyundai..ξερει το "μυστικο" της αξιοπιστιας ομως! Υ.Γ νυν κάτοχος i30 diesel προηγουμενης γενιας.
πιο πεζο 308 δεν γινεται
Και βέβαια ψάχνει να βρει πελάτες από άλλες μάρκες γιατί δικούς της δεν έχει. Τους έχασε. Τον τιμοκατάλογο του Δάβαρη τον είδατε; Ούτε VW, ούτε Toyota να ήταν... ΠΟΤΕ ξανά hyundai. Tο πήρα το μάθημά μου :(
Μπορεί να είναι τεχνολογικά άρτιο και αξιόπιστο όπως όλα τα μοντέλα της μάρκας αλλά σχεδιαστικά έχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο το οποίο πραγματικά ξεχώριζε και ήταν πανέμορφο. Δυστυχώς οι σχεδιαστές του αντέγραψαν το Α3 στο μπροστινό μέρος ενώ από το πλάι και πίσω θυμίζει έντονα Golf... κρίμα...