Η Mazda παρουσίασε το νέο BT-50, την πρότασή της στα Pick-Up, το οποίο βασίζεται πλέον στη νέα γενιά του Isuzu D-Max και ακολουθεί τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία «Kodo».
Η Mazda Motor Corporation παρουσίασε και επίσημα τη νέα γενιά του BT-50, του εμπορικά επιτυχημένου (και στη χώρα μας) εκπροσώπου της στην κατηγορία των Pick-Up. Ωστόσο, το εν λόγω μοντέλο έχει να επιδείξει σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του καθώς, μετά από μια 9ετία, εγκαταλείπει πλέον το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη της Ford (κοινά με του Ranger) και πλέον, βασίζεται στη νέα γενιά του Isuzu D-Max, το οποίο αναμένεται σύντομα και στη χώρα μας.
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το νέο Mazda ΒΤ-50 θα αρχίσει να πωλείται στην αγορά της Αυστραλίας μέχρι το τέλος του 2020 ωστόσο, δεν γνωρίζουμε αν τελικά θα διατεθεί και σε περισσότερες αγορές πέραν αυτών της Ωκεανίας, της Ασίας, της Κεντρικής και Νοτίου Αμερικής, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, όπου είχε παρουσία μέχρι τώρα.
Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση του αμαξώματος, το νέο BT-50 αποπνέει δυναμισμό και είναι πλήρως σύμφωνο με την σχεδιαστική φιλοσοφία «Kodo-Soul of Motion» της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το μήκος του αμαξώματος ανέρχεται στα 5,28 μ., το πλάτος στα 1,87 μ. και το ύψος στα 1,79 μ., με το μεταξόνιο να ορίζεται στα 3.125 χλστ..
Με κύκλο στροφής της τάξης των 12,2 μ. η Mazda υπόσχεται καλά επίπεδα ευελιξίας ακόμα και σε αστικό περιβάλλον, ενώ σε επίπεδο χώρων οι διπλοκάμπινες εκδόσεις του BT-50 είναι σε θέση να προσφέρουν άνετες μετακινήσεις για έως και πέντε ενήλικους επιβάτες. Επιπλέον, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του ανέρχεται στα 1.065 κιλά ενώ η ελκτική ικανότητα του ιαπωνικού Pick-Up ορίζεται στους 3,5 τόνους (trailers με φρένα).
Καταλήγοντας, όσον αφορά στους κινητήρες, στην αγορά της Αυστραλίας θα είναι διαθέσιμο με έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 3,0 λτ. με απόδοση 190 ίππων και 450 Nm ροπής από τις 1.600-2.600 σ.α.λ., ενώ προς το παρόν δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για την ευρωπαϊκή version του.