ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το ολοκαίνουργιο Renault Megane απέναντι στον ανταγωνισμό
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το ολοκαίνουργιο Renault Megane απέναντι στον ανταγωνισμό

25.161 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2022)

Το νέο ηλεκτρικό Renault Megane πλησιάζει, αλλά δεν θα παίξει μπάλα μόνο του, καθώς θα βρει ισχυρό ανταγωνισμό απέναντί του. Ποια μοντέλα θα συναντήσει, που υπερτερεί και που χάνει;

Renault Megane εναντίον όλων!

Η πέμπτη γενιά του Renault Megane γυρνάει σελίδα, καθώς θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, έχοντας ως προίκα την εμπειρία ετών από το μικρό Zoe, αλλά και κρατώντας την αύρα νεωτερισμού που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε νέας γενιάς Megane. Μάλιστα βρίσκεται προ των πυλών και της ελληνικής αγοράς, όπου θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη της άνοιξης.

Γι αυτό το λόγο αποφασίσαμε να κάνουμε μια πρώτη προσέγγιση σχετικά με τον ανταγωνισμό που θα κληθεί να αντιμετωπίσει, εστιάζοντας αποκλειστικά στα χαρακτηριστικά του, αφού ακόμα δεν γνωρίζουμε κάποια πληροφορία σχετικά με τις τιμές. Το νέο Megane E-Tech λοιπόν, πλέον δεν είναι ένα κλασσικό χάτσμπακ, αλλά φέρνει πιο πολύ σε ένα crossover με compact διαστάσεις. Ως εκ τούτου λοιπόν, οι ανταγωνιστές του είναι ηλεκτρικά χάτσμπακ μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας, αλλά και ηλεκτρικά B-SUV. Πάμε λοιπόν να δούμε αναλυτικά τι ισχύει σε κάθε τομέα.


Η κλειστή μάσκα και τα LED φώτα ημέρας που κατεβαίνουν μέχρι τον προφυλακτήρα να τονίζουν το δυναμισμό του νέου Megane.

Η κλειστή μάσκα και τα LED φώτα ημέρας που κατεβαίνουν μέχρι τον προφυλακτήρα να τονίζουν το δυναμισμό του νέου Megane.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σχεδίαση: Σιλουέτα αλά e-C4, διαστάσεις α λα Kona Electric

Το νέο Megane έχει μήκος μόλις 4,2 μέτρα, με τον crossover χαρακτήρα να αποδίδεται από τους μεγάλους τροχούς, τα σπόιλερ, τα φρύδια των φτερών και τους ψηλούς ώμους. Οι διαστάσεις του είναι πιο κοντά σε αυτές του ηλεκτρικού Kona (μήκος 4,18 μ.), ενώ σαν «σουλούπι» θυμίζει αρκετά θα λέγαμε το αντίστοιχο του e-C4, με τα δύο μοντέλα επίσης να έχουν σχετικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και κεκλιμένη οροφή. Το μοντέλο της Renault έχει πιο ενδιαφέρον μπροστινό μέρος, αρκετά κάθετο, με την κλειστή μάσκα και τα φώτα ημέρας LED που κατεβαίνουν μέχρι τον προφυλακτήρα να τονίζουν το δυναμισμό, ενώ το C4 κερδίζει τις εντυπώσεις στο πίσω μέρος με την αεροτομή και τα δυναμικά φώτα. Το Kona από την πλευρά του έχει σαφώς πιο SUV αναλογίες, με ιδιαίτερα μοντέρνα σχεδίαση ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, με τα πολύ λεπτά φώτα και την κλειστή μάσκα.

Εσωτερικό: High-tech, όπως τα e-2008 και ID.3

Χώροι: Kορυφαίο το Megane σε αποσκευές, αλλά πιο ευρύχωρα τα ID.3 και e-C4,

Κινητήρας: Το πιο ισχυρό μαζί με το LEAF, το ID.3 με τη μεγαλύτερη μπαταρία

Στο δρόμο: Μαζί με το Cupra Born τα πιο απολαυστικά, άνετο όπως το e-2008

Η γνώμη μας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
CENNTRO AVANTIER