Το νέο Megane διαθέτει 9 εκδόσεις κινητήρων, από 90 έως 205 ίππους (4 μοτέρ βενζίνης και 5 πετρελαίου). Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις περιλαμβάνουν τον 1,2 TCe (τούρμπο) σε δύο εκδόσεις, με 100 και 130 ίππους (η δεύτερη θα διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, 7 σχέσεων), τον ατμοσφαιρικό 1,6 SCe με τους 115 ίππους, ο οποίος πάντως δεν θα έρθει στη χώρα μας και τον κορυφαίο της γκάμας τούρμπο 1,6 TCe με 205 ίππους για την έκδοση GT. Αυτή συνδυάζεται αποκλειστικά με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στους πετρελαιοκινητήρες, η Renault μας έχει ετοιμάσει πέντε μοτέρ. Αυτά είναι 1.461 κ.εκ. με 90, 110 και 130 ίππους και 1.598 κ.εκ. με 130 και 165 ίππους. Η έκδοση που έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας είναι αυτή με τους 110 ίππους, καθώς βγαίνει και σε ECO2 και απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Τέλος, σημειώνουμε ότι από το 2017 θα υπάρξει και υβριδική έκδοση, για πρώτη φορά στην οικογένεια του γαλλικού μοντέλου, η οποία θα εφοδιάζεται με πετρελαιοκινητήρα, αντίθετα δηλαδή με το ρεύμα της εποχής.
ΤΟ ΝΕΟ MEGAN ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΟΡΥΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ,ΠΟΙΟΤΙΚΟ,ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΜΕ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ....ΓΑΛΛΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!
Το είδα και στην έκθεση εντυπωσιακό: όμορφο, ποιοτικό, στιβαρό. Θα το αγόραζα ευχαρίστως και το διλημμα θα ήταν Renault Megane ή Peugeot 3008. Ευχαριστώ
Πολύ ωραίο το νέο Megane. Να δούμε όμως και τιμούλα. Αν κινηθεί σε επίπεδα Focus, θα πουλήσει. Αν κινηθεί σε επίπεδα Golf, θα χαντακωθεί. Για την ελληνική αγορά μιλάω, γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη θα πουλήσει ούτως ή άλλως...
Νάτα μας! Θα θυμάστε που λεγαμε ότι οι ντιζελ ζουν και...βασιλεύουν. Ορίστε οι αποδείξεις η αγαπημενη μου ρενό ξεσκιστηκε να βγαζει καθε λογής ντιζελ και καλά κανει γιατι βλέπει κατα που τραβά το αυτοκινητιστικο κοινό.. Οχι που θα πέθαιναν οι ντιζελ
Η δοσιλογη renault και Γερμανια που θελουν σταδιακα να κατεργησουν τους Diesel κινητηρες μετα το 2020-2030 και βενζινης παλι εγινε κινητηρας προτιμησης ο Diesel ,και ηλεκτρικα να μπουν παλι οφελος δεν θα υπαρχει κτεο θα περνας και σημα ραδιερνεργειας θα σου βαλουν χαχαχααχχα
ΤΟ ΝΕΟ MEGAN ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΟΡΥΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ,ΠΟΙΟΤΙΚΟ,ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΜΕ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ....ΓΑΛΛΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!
Παρολο που ειμαι Fun της Peugeot, το καινουργιο Megane ειναι πολυ ποιο ομορφο απο το 308.
Το είδα και στην έκθεση εντυπωσιακό: όμορφο, ποιοτικό, στιβαρό. Θα το αγόραζα ευχαρίστως και το διλημμα θα ήταν Renault Megane ή Peugeot 3008. Ευχαριστώ
Πολύ ωραίο το νέο Megane. Να δούμε όμως και τιμούλα. Αν κινηθεί σε επίπεδα Focus, θα πουλήσει. Αν κινηθεί σε επίπεδα Golf, θα χαντακωθεί. Για την ελληνική αγορά μιλάω, γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη θα πουλήσει ούτως ή άλλως...
Νάτα μας! Θα θυμάστε που λεγαμε ότι οι ντιζελ ζουν και...βασιλεύουν. Ορίστε οι αποδείξεις η αγαπημενη μου ρενό ξεσκιστηκε να βγαζει καθε λογής ντιζελ και καλά κανει γιατι βλέπει κατα που τραβά το αυτοκινητιστικο κοινό.. Οχι που θα πέθαιναν οι ντιζελ
Η δοσιλογη renault και Γερμανια που θελουν σταδιακα να κατεργησουν τους Diesel κινητηρες μετα το 2020-2030 και βενζινης παλι εγινε κινητηρας προτιμησης ο Diesel ,και ηλεκτρικα να μπουν παλι οφελος δεν θα υπαρχει κτεο θα περνας και σημα ραδιερνεργειας θα σου βαλουν χαχαχααχχα
Πραγματικά πολύ όμορφο, στιβαρό με πολύ καλή σχεδίαση,εκτιμώ ότι μαζί με το νέο Nissan micra θα ταραξουν τα νερά της κατηγορίας τους.
Αγαπητή Loukia, νομιζω οτι δεν ερχονται λογω ρυπων. Γι'αυτό τα τουρμπισαν ολα τα μοτερ για να πεσουν οι ρυποι. Μπορει να κανω και λαθος ομως.
Ερώτηση κρίσεως και απορία μαζί!!!ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΟΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΟΤΕΡ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΟΤΕΡ;