Πιο δυναμικό από ποτέ και μεγαλύτερο σε διαστάσεις
Βασικό γνώρισμα της 4ης γενιάς του μικρομεσαίου μοντέλου της Renault, είναι η ιδιαίτερα δυναμική σχεδίαση, σε σύγκριση με τα προηγούμενα Megane. Έτσι στο εμπρόσθιο τμήμα κυριαρχεί η μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες (χρωμιωμένες σε όλες τις εκδόσεις πλην της GT), οι οποίες περιβάλλουν το σήμα της Renault, το καπό είναι νευρώδες και τα φωτιστικά σώματα, μαζί με τα LED φώτα ημέρας που εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα, σχηματίζουν «C». Το προφίλ του Megane ξεχωρίζει από τα τονισμένα φτερά, αλλά και το τελείωμα των πίσω θυρών. Στο πίσω μέρος τα φώτα κλέβουν την παράσταση καθώς εκτείνονται ως το κέντρο της πέμπτης πόρτας και ανάμεσά τους παρεμβαίνει μόνο το σήμα της μάρκας.
Αναφορικά με τις διαστάσεις, το αμάξωμα είναι μακρύτερο κατά 64 χλστ. (4,359 χλστ.) φαρδύτερο κατά 47 χλστ. εμπρός (1,591 χλστ.) και κατά 39 χλστ. πίσω (1,586 χλστ.) και χαμηλότερο κατά 25 χλστ. (1,447 χλστ.) σε σχέση πάντα με το προηγούμενο Megane.
ΤΟ ΝΕΟ MEGAN ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΟΡΥΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ,ΠΟΙΟΤΙΚΟ,ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΜΕ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ....ΓΑΛΛΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!
Το είδα και στην έκθεση εντυπωσιακό: όμορφο, ποιοτικό, στιβαρό. Θα το αγόραζα ευχαρίστως και το διλημμα θα ήταν Renault Megane ή Peugeot 3008. Ευχαριστώ
Πολύ ωραίο το νέο Megane. Να δούμε όμως και τιμούλα. Αν κινηθεί σε επίπεδα Focus, θα πουλήσει. Αν κινηθεί σε επίπεδα Golf, θα χαντακωθεί. Για την ελληνική αγορά μιλάω, γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη θα πουλήσει ούτως ή άλλως...
Νάτα μας! Θα θυμάστε που λεγαμε ότι οι ντιζελ ζουν και...βασιλεύουν. Ορίστε οι αποδείξεις η αγαπημενη μου ρενό ξεσκιστηκε να βγαζει καθε λογής ντιζελ και καλά κανει γιατι βλέπει κατα που τραβά το αυτοκινητιστικο κοινό.. Οχι που θα πέθαιναν οι ντιζελ
Η δοσιλογη renault και Γερμανια που θελουν σταδιακα να κατεργησουν τους Diesel κινητηρες μετα το 2020-2030 και βενζινης παλι εγινε κινητηρας προτιμησης ο Diesel ,και ηλεκτρικα να μπουν παλι οφελος δεν θα υπαρχει κτεο θα περνας και σημα ραδιερνεργειας θα σου βαλουν χαχαχααχχα
ΤΟ ΝΕΟ MEGAN ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΟΡΥΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ,ΠΟΙΟΤΙΚΟ,ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΜΕ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ....ΓΑΛΛΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!
Παρολο που ειμαι Fun της Peugeot, το καινουργιο Megane ειναι πολυ ποιο ομορφο απο το 308.
Το είδα και στην έκθεση εντυπωσιακό: όμορφο, ποιοτικό, στιβαρό. Θα το αγόραζα ευχαρίστως και το διλημμα θα ήταν Renault Megane ή Peugeot 3008. Ευχαριστώ
Πολύ ωραίο το νέο Megane. Να δούμε όμως και τιμούλα. Αν κινηθεί σε επίπεδα Focus, θα πουλήσει. Αν κινηθεί σε επίπεδα Golf, θα χαντακωθεί. Για την ελληνική αγορά μιλάω, γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη θα πουλήσει ούτως ή άλλως...
Νάτα μας! Θα θυμάστε που λεγαμε ότι οι ντιζελ ζουν και...βασιλεύουν. Ορίστε οι αποδείξεις η αγαπημενη μου ρενό ξεσκιστηκε να βγαζει καθε λογής ντιζελ και καλά κανει γιατι βλέπει κατα που τραβά το αυτοκινητιστικο κοινό.. Οχι που θα πέθαιναν οι ντιζελ
Η δοσιλογη renault και Γερμανια που θελουν σταδιακα να κατεργησουν τους Diesel κινητηρες μετα το 2020-2030 και βενζινης παλι εγινε κινητηρας προτιμησης ο Diesel ,και ηλεκτρικα να μπουν παλι οφελος δεν θα υπαρχει κτεο θα περνας και σημα ραδιερνεργειας θα σου βαλουν χαχαχααχχα
Πραγματικά πολύ όμορφο, στιβαρό με πολύ καλή σχεδίαση,εκτιμώ ότι μαζί με το νέο Nissan micra θα ταραξουν τα νερά της κατηγορίας τους.
Αγαπητή Loukia, νομιζω οτι δεν ερχονται λογω ρυπων. Γι'αυτό τα τουρμπισαν ολα τα μοτερ για να πεσουν οι ρυποι. Μπορει να κανω και λαθος ομως.
Ερώτηση κρίσεως και απορία μαζί!!!ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΟΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΟΤΕΡ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΟΤΕΡ;