Όταν κινείται στην πόλη το Renault Morphoz έχει μήκος 4,4 μέτρα αλλά μπορεί να μεγαλώσει ακόμα και στα 4,8 μέτρα όταν ο χρήστης θέλει να μεγαλώσει την ηλεκτρική του αυτονομία.
Όταν το Morphoz κινείται μέσα στην πόλη έχει μήκος 4,4 μέτρα και προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων.
To νέο της concept με την ονομασία Morphoz αποκάλυψε η Renault χρησιμοποιώντας την νέα ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV που έχει ανακοινωθεί πως θα μπει στην παραγωγή το 2022 για δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Σε αντίθεση με πολλά concept που απλά προσφέρουν μια γεύση στο τι ετοιμάζουν οι εταιρείες μέσα στα επόμενα χρόνια, η Renault εγκαινιάζει με το Μοrphoz με καινούρια φιλοσοφία που επιτρέπει στον χρήστη να επεκτείνει το μήκος το αυτοκινήτου μεγαλώνοντας παράλληλα την ηλεκτρική του αυτονομία κατά το δοκούν. Συγκεκριμένα, όταν το Morphoz κινείται, υποθετικά, μέσα στην πόλη, έχει μήκος 4,4 μέτρα και προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Ωστόσο, στο mode «Travel» το μήκος του αυτοκινήτου αυξάνεται στα 4,8 μέτρα ώστε να δημιουργηθεί χώρος για μια ακόμη μπαταρία 50 kWh που αυξάνει την αυτονομία του αυτοκινήτου στα 700 χιλιόμετρα.
Ενδιαφέρον υπάρχει και για την καμπίνα αφού όταν το αυτοκίνητο επιμηκύνεται, αυξάνεται παράλληλα και ο χώρος που έχουν στην διάθεσή τους οι επιβάτες και ο χώρος αποσκευών. Αυτή την στιγμή το concept εξοπλίζεται αυστηρά με 4 καθίσματα τα οποία μπορούν να γυρίσουν ώστε οι επιβάτες να μιλούν σαν να βρίσκονται σε ένα σαλόνι. Όπως και η εξωτερική σχεδίαση του, και ο εσωτερικός διάκοσμος είναι αρκετά φουτουριστικός με το μάτι να πέφτει φυσικά πάνω στην 10,2 ιντσών οθόνη για τον πίνακα οργάνων μια δεύτερη στο κέντρο της κονσόλας κυρίως για τους πίσω επιβάτες.
Το Morphoz concept εξοπλίζεται με αυτόνομα συστήματα οδήγησης Επιπέδου 3 με την Renault να ανακοινώνει πως μπορεί να μειώσει τα ατυχήματα που γίνονται λόγω ανθρώπινου λάθους κατά 90%.