Με κινητήρες από 1,0 λτ. και μέχρι 150 ίππους εξοπλίζεται το νέο SEAT Ibiza, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει και η επιλογή φυσικού αερίου.
Νέο SEAT Ibiza
22.143 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2017)
Αποκαλύφθηκε επίσημα η νέα 5η γενιά του SEAT Ibiza, η οποία φέρει πλήθος αλλαγών όσον αφορά τις διαστάσεις, τους κινητήρες –πρώτη φορά με φυσικό αέριο- και την εξωτερική σχεδίαση.
Η νέα πέμπτη γενιά του SEAT Ibiza είναι γεγονός, μετά και την επίσημή της αποκάλυψη στο Μαρτορέλ της Καταλονίας. Αξίζει να αναφέρουμε πως το Ibiza μετρά 33 χρόνια ζωής, με την πρώτη γενιά του να κάνει το ντεμπούτο της στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού εν έτη 1984, ενώ έχει πουλήσει σε παγκόσμιο επίπεδο 5,4 εκατομμύρια μονάδες. Ερχόμενοι στο παρόν όμως, το νέο μοντέλο φέρει πολλές αλλαγές σε σχεδόν όλους τους τομείς.
Στο εμπρός μέρος συναντούμε νέα τριγωνικά φωτιστικά σώματα, ενώ πολλές σχεδιαστικές αλλαγές παρατηρούνται στον πρόβολο.
Κατ` αρχάς η νέα γενιά του Ibiza βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB A0, στην οποία αναμένεται να βασιστούν και τα υπόλοιπα μικρά μοντέλα του VW Group (VW Polo, Skoda Fabia). Το χτίσιμο του μοντέλου πάνω σε αυτή την πλατφόρμα βοηθά στη μείωση του βάρους, αυξάνοντας παράλληλα την ακαμψία του μοντέλου. Οι πληροφορίες που έδωσε στη δημοσιότητα η φίρμα μιλούν για 30% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί, πως το νέο Ibiza θα διατεθεί αποκλειστικά και μόνο σε 5θυρο, χωρίς να υπάρχουν προς το παρόν βλέψεις για 3θυρη έκδοση. Ας το δούμε όμως πιο αναλυτικά σε κάθε τομέα.
Καλώς το λοιπόν είναι αρκετά ωραίο πιο ώριμο με επιρροές από το Leon λίγο και απ' το Fabia (θυμίζει λίγο Qashqai στο τελείωμα του παραθύρου στο πλάι). Εχει πιο μεγάλο και ποιοτικό εσωτερικό και σίγουρα θα είναι πιο σύγχρονο και πιο ολοκληρωμένο από κάθε άλλη φορά. Και η νέα γενιά Ibiza φιλοδοξεί πλέον να πετύχει όπως όλες οι γενιές του. Η αγάπη του κόσμου για το Ibiza θα βοηθήσει στο να πάει μια χαρά και το νέο. Μ' άρεσε γενικά αρκετά είναι πιο δυναμικό και μοντέρνο διατηρεί το νεανικό του χαρακτήρα.
Θελω να πω την γνωμη μου πανω στο θεμα των κινητηρων ,Ειμαι σιγουρος οτι καλυτερη πωληση θα κανει ο 1.0 TSI 110 αλογα ενω ο 1500 TSI θα κινδυνευει να κανει πωλες πωλησεις γιατι αδυνατον να πετυχει καταναλωση κατω απο 9 λιτρα .Ο αγοραστης σημερον κοιταζει να μην εχει καταναλωση πανω απο 7 και υποπιεση και αυτο θα ειναι εφικτο με τους ντιζελ και τον tsi 110
Πολυ πιο ομορφο απο αυτο που αντικαθιστα και καλυτερο εσωτερικο.
Καλώς το λοιπόν είναι αρκετά ωραίο πιο ώριμο με επιρροές από το Leon λίγο και απ' το Fabia (θυμίζει λίγο Qashqai στο τελείωμα του παραθύρου στο πλάι). Εχει πιο μεγάλο και ποιοτικό εσωτερικό και σίγουρα θα είναι πιο σύγχρονο και πιο ολοκληρωμένο από κάθε άλλη φορά. Και η νέα γενιά Ibiza φιλοδοξεί πλέον να πετύχει όπως όλες οι γενιές του. Η αγάπη του κόσμου για το Ibiza θα βοηθήσει στο να πάει μια χαρά και το νέο. Μ' άρεσε γενικά αρκετά είναι πιο δυναμικό και μοντέρνο διατηρεί το νεανικό του χαρακτήρα.
Θελω να πω την γνωμη μου πανω στο θεμα των κινητηρων ,Ειμαι σιγουρος οτι καλυτερη πωληση θα κανει ο 1.0 TSI 110 αλογα ενω ο 1500 TSI θα κινδυνευει να κανει πωλες πωλησεις γιατι αδυνατον να πετυχει καταναλωση κατω απο 9 λιτρα .Ο αγοραστης σημερον κοιταζει να μην εχει καταναλωση πανω απο 7 και υποπιεση και αυτο θα ειναι εφικτο με τους ντιζελ και τον tsi 110