Με πλούσια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου εμφανίζεται η νέα γενιά του SEAT Ibiza, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει η επιλογή φυσικού αερίου.
Κινητήρες-Μετάδοση: Πρώτη φορά με CNG
22.211 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2017)
Το νέο SEAT Ibiza έρχεται με πιο πλήρη παλέτα μηχανικών συνόλων από ποτέ, καθώς για πρώτη φορά έχει στη γκάμα του και κινητήρα με φυσικό αέριο. Όσον αφορά τους θερμικούς κινητήρες έχει στη φαρέτρα του, τους τρικύλινδρους TSI Euro 6 κινητήρες χωρητικότητας 1,0 λτ. σε δυο version με 95 και 115 ίππους, ενώ κορυφαία επιλογή αποτελεί ο νέος 1.500άρης απόδοσης 150 ίππων, τον οποίο και θα συναντήσουμε κάτω από το καπό της έκδοσης FR. Στο diesel οι άνθρωποι της μάρκας έχουν ακολουθήσει την γνωστή συνταγή με τον TDI Euro 6 κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. σε τρείς εκδόσεις με απόδοση 80, 95 και 115 ίππων αντίστοιχα. Για το τέλος αφήσαμε το πιο σημαντικό στοιχείο καθώς για πρώτη φορά το νέο SEAT Ibiza έρχεται σε έκδοση με φυσικό αέριο -CNG-, με τον 1.000άρη TSI απόδοσης 90 ίππων, ενώ οι διαθέσιμες επιλογές στη μετάδοση περιλαμβάνουν μηχανικά κιβώτια 5 και 6 σχέσεων, αλλά και το γνωστό αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Καλώς το λοιπόν είναι αρκετά ωραίο πιο ώριμο με επιρροές από το Leon λίγο και απ' το Fabia (θυμίζει λίγο Qashqai στο τελείωμα του παραθύρου στο πλάι). Εχει πιο μεγάλο και ποιοτικό εσωτερικό και σίγουρα θα είναι πιο σύγχρονο και πιο ολοκληρωμένο από κάθε άλλη φορά. Και η νέα γενιά Ibiza φιλοδοξεί πλέον να πετύχει όπως όλες οι γενιές του. Η αγάπη του κόσμου για το Ibiza θα βοηθήσει στο να πάει μια χαρά και το νέο. Μ' άρεσε γενικά αρκετά είναι πιο δυναμικό και μοντέρνο διατηρεί το νεανικό του χαρακτήρα.
Θελω να πω την γνωμη μου πανω στο θεμα των κινητηρων ,Ειμαι σιγουρος οτι καλυτερη πωληση θα κανει ο 1.0 TSI 110 αλογα ενω ο 1500 TSI θα κινδυνευει να κανει πωλες πωλησεις γιατι αδυνατον να πετυχει καταναλωση κατω απο 9 λιτρα .Ο αγοραστης σημερον κοιταζει να μην εχει καταναλωση πανω απο 7 και υποπιεση και αυτο θα ειναι εφικτο με τους ντιζελ και τον tsi 110
Πολυ πιο ομορφο απο αυτο που αντικαθιστα και καλυτερο εσωτερικο.
Καλώς το λοιπόν είναι αρκετά ωραίο πιο ώριμο με επιρροές από το Leon λίγο και απ' το Fabia (θυμίζει λίγο Qashqai στο τελείωμα του παραθύρου στο πλάι). Εχει πιο μεγάλο και ποιοτικό εσωτερικό και σίγουρα θα είναι πιο σύγχρονο και πιο ολοκληρωμένο από κάθε άλλη φορά. Και η νέα γενιά Ibiza φιλοδοξεί πλέον να πετύχει όπως όλες οι γενιές του. Η αγάπη του κόσμου για το Ibiza θα βοηθήσει στο να πάει μια χαρά και το νέο. Μ' άρεσε γενικά αρκετά είναι πιο δυναμικό και μοντέρνο διατηρεί το νεανικό του χαρακτήρα.
Θελω να πω την γνωμη μου πανω στο θεμα των κινητηρων ,Ειμαι σιγουρος οτι καλυτερη πωληση θα κανει ο 1.0 TSI 110 αλογα ενω ο 1500 TSI θα κινδυνευει να κανει πωλες πωλησεις γιατι αδυνατον να πετυχει καταναλωση κατω απο 9 λιτρα .Ο αγοραστης σημερον κοιταζει να μην εχει καταναλωση πανω απο 7 και υποπιεση και αυτο θα ειναι εφικτο με τους ντιζελ και τον tsi 110