5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο αυτό μοντέλο θα αποτελέσει το τέταρτο και παράλληλα το πιο μικρό SUV στην συνεχώς αυξανόμενη γκάμα της VW.
Νέο VW T-Roc (+vid)
19.804 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2017)
To τέταρτο σε μέγεθος SUV της γκάμας και ταυτόχρονα το πιο μικρό έφτασε για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των μικρών crossover SUV. Γνωρίστε το.
Το Τ-Roc προσφέρεται με μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας όπως Automatic Post-Collision Braking, City Emergency Braking, Lane Assist, Front Assist με Pedestrian Monitoring.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όσον αφορά στην εμφάνιση, παρατηρούμε στον πρόβολο μια μεγάλη εξαγωνική γρίλια ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα LED, μικρούς προβολείς χαμηλά και από πάνω τους μικρού μεγέθους εισαγωγείς αέρα. Τόσο η γρίλια όσο και τα φωτιστικά σώματα περιβάλλονται από χρώμιο. Στο πίσω του μέρος, το μάτι πέφτει αμέσως στο σπόιλερ που βρίσκεται στην οροφή και την μεγάλη κλίση του πίσω παρμπρίζ. Η VW σημειώνει ότι το μοντέλο είναι το πρώτο crossover που προσφέρεται με βαφή σε δύο χρώματα, ώστε να δημιουργηθεί μια όμορφη αντίθεση σε σχέση με το χρώμα του κύριου αμαξώματος με αυτό της οροφής, των καθρεπτών και των μπροστινών πυλώνων (Α-pillars).
O εσωτερικός διάκοσμός περιλαμβάνει μια σειρά εξοπλισμών, όπως πίνακα οργάνων 11,7 ιντσών και οθόνη infotainment 6,5 ιντσών στη βασική έκδοση. Παρατηρούμε επίσης τριάκτινο τιμόνι και μεγάλους χώρους 445 λτ., ενώ με τα καθίσματα αναδιπλωμένα μπορούν να φτάσουν τα 1.290 λτ.
Το Τ-Roc προσφέρεται με μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας όπως Automatic Post-Collision Braking, City Emergency Braking, Lane Assist, Front Assist με Pedestrian Monitoring. Αλλα προαιρετικά συστήματα είναι τα Adaptive Cruise Control, Rear Traffic Alert, Park Assist, Traffic Jam Assist κ.α
H παλέτα των μηχανικών συνόλων του VW T-Roc θα απαρτίζεται από 3 κινητήρες βενζίνης και 3 diesel. Τόσο η βασική επιλογή στη βενζίνη με τον 1.000άρη ΤSI όσο και αυτή στο diesel με τον 1,6 λτ. ΤDI έχουν απόδοση 115 άλογα και συνδυάζονται αποκλειστικά με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Στην συνέχεια υπάρχει η επιλογή του κινητήρα 1,5 λτ. στη βενζίνη και του δίλιτρου TDI diesel απόδοσης 150 ίππων που μπορούν να συνδυαστούν με σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η κορυφαία επιλογή στην βενζίνη έρχεται με τον δίλιτρο TSI και στο diesel με τον 2,0 λτ. ΤDI με την ίδια ιπποδύναμη (190 PS) αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης.
Το λανσάρισμα του αναμένεται τον Νοέμβριο και η τιμή του στην αγορά της Γερμανίας θα ξεκινήσει από τα 20.000 ευρώ.
Νεανικό και πολύ ωραίο μέσα κι έξω! Αυτό και το Arteon τα ωραιότερα μοντέλα της VW.