ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με νέο Wankel κινητήρα τεχνολογίας SkyActiv θα εφοδιάσει τον αντικαταστάτη του RX-8 η Mazda. Η έγχρωμη φωτογραφία είναι από τον κινητήρα του RX-8.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με νέο Wankel κινητήρα τεχνολογίας SkyActiv θα εφοδιάσει τον αντικαταστάτη του RX-8 η Mazda. Η έγχρωμη φωτογραφία είναι από τον κινητήρα του RX-8.

Νέος Wankel από την Mazda!

5.504 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2016)

Με ένα νέο περιστροφικό "όπλο" πρόκειται να εφοδιάσει η Mazda, τον αντικαταστάτη του RX-8, με πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών, που πρόκειται να αυξήσουν την απόδοσή του κατακόρυφα, ακολουθώντας στα χνάρια που "δημιουργικά" χάραξε το παλαιότερο RX-7.

Πριν λίγες μέρες είχαμε αναφέρει το γεγονός ότι η Mazda έχει ξεκινήσει μια εκ βάθρων ανανέωση στους κινητήρες της, με αφορμή την εμφάνιση της νέας γενιάς τους "SkyActiv", με τους πρώτους τέτοιου τύπου να μπαίνουν στο CX-9.  Ήδη η ιαπωνική εταιρία, βρίσκεται σε φάση εξέλιξης των κινητήρων βενζίνης τύπου SkyActiv, όπου πιστεύουν ότι θα μπορέσουν να φτάσουν ακόμα και σε συμπίεση 18:1, πετυχαίνοντας οικονομία καυσίμου της τάξης του 25 με 30% σε σχέση με τις προηγούμενης γενιάς.
Ένα αξιοσημείωτο γεγονός ήταν και ότι στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Tokyo το 2015, είχαν παρουσιάσει μια νεότερη εκδοχή του περιστροφικού κινητήρα Wankel, στο RX-Vision concept. Δεν είναι μυστικό ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να τοποθετήσει τον συγκεκριμένο νέο Wankel κινητήρα στον αντικαταστάτη του RX-8, ένα γεγονός που μάλλον χρονικά θα πέσει περίπου στο 2018.
Ήδη υπάρχει στις ΗΠΑ, έγγραφο ευρεσιτεχνίας με τον αριθμό 20160084158, με τίτλο «Περιστροφικός κινητήρας τοποθετημένος σε όχημα», το οποίο δημοσιεύθηκε προ ολίγων ημερών στις 24 Μαρτίου 2016. Και ο νέος κινητήρας Wankel είναι τεχνολογίας SkyActiv , αλλά τι τον κάνει τόσο αξιοσημείωτο;
Καταρχήν, η νέα πατέντα της Mazda, είναι η τοποθέτηση του κινητήρα «ανάποδα» σε σχέση με πριν, δηλαδή, έχει τοποθετηθεί γυρισμένος κατά 180 μοίρες με τον προκάτοχό του. Αυτό το γεγονός οδηγεί, στην τοποθέτηση των θυρίδων εξαγωγής στο επάνω μέρος και της εισαγωγής στο κάτω. Αυτό βοηθά στην αύξηση του μήκους των αυλών εισαγωγής, με συνέπεια την καλύτερη αναπνοή του. Επίσης το ότι η εξαγωγή έχει έρθει στο επάνω μέρος, οδηγεί σε μείωση της διαδρομής των καυσαερίων, και ειδικά στην περίπτωση τοποθέτησης turbo, και την διαδρομή τους προς αυτό.
Αλλη μια καινοτομία του νέου Wankel είναι η δίοδος του αέρα εισαγωγής από κοινή δίοδο και από ανεξάρτητη για τους ρότορες δίοδο. Αυτό «μεταφράζεται» σε καλύτερη αναπνοή του κινητήρα λόγω του φαινομένου της εξαναγκασμένης εξαγωγής και εισαγωγής με την βοήθεια της αδράνειας των καυσαερίων. 
Απ ότι φαίνεται η Mazda μας ετοιμάζει το «κερασάκι στην τούρτα» σε περίπου δυο χρόνια, θέλοντας να μπει αρκετά δυναμικά ξανά στο παιχνίδι των γρήγορων σπορ αυτοκινήτων, με την ισχύ να πολλαπλασιάζεται από turbo, ακολουθώντας στα χνάρια που "δημιουργικά" χάραξε το παλαιότερο RX-7.

Η πατέντα της Mazda, είναι η τοποθέτηση του κινητήρα «ανάποδα» σε σχέση με πριν. Φωτογραφία από το έγγραφο ευρεσιτεχνίας που κατέθεσε η Mazda το 2015.

Η πατέντα της Mazda, είναι η τοποθέτηση του κινητήρα «ανάποδα» σε σχέση με πριν. Φωτογραφία από το έγγραφο ευρεσιτεχνίας που κατέθεσε η Mazda το 2015.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
POIO BRIDGESTONE