ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nio ET7: Έκανε 1.070 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση σε πραγματικές δοκιμές

7.736 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2024)
Nio ET7: Έκανε 1.070 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση σε πραγματικές δοκιμές
4 Φωτογραφίες »

- Το ET7 είχε μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh.
- Μέση ταχύτητα του ταξιδιού 83,7 χλμ./ώρα.
- Υψηλότερη ταχύτητα 118 χλμ./ώρα.
- Χρειάστηκε 12,8 ώρες για να κάνει τα 1.070 χλμ.

Θέλησε να τεστάρει το μοντέλο σε πραγματικές συνθήκες

1.070 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί φόρτιση κάλυψε το Nio ET7 εφοδιασμένο με μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης. Το κινεζικό ηλεκτρικό, σύμφωνα με τη μάρκα, πραγματοποίησε τρία διαφορετικά ταξίδια στην Κίνα,  θέλοντας να αποδείξει πόσο αποτελεσματική είναι η τεχνολογία μπαταριών ημι-στερεής κατάστασης.

Τρεις δοκιμές με μίνιμουμ 1.046 χιλιόμετρα

Η Nio ανακοίνωσε τα αποτελέσματα τριών ξεχωριστών δοκιμών αυτονομίας, τα οποία πραγματοποιήθηκαν αυτήν την εβδομάδα με το ET7. Μάλιστα, όπως ισχυρίζεται προχώρησε σε αυτές τις δοκιμές προκειμένου να έχει στα χέρια της αποτελέσματα μετρημένα στον πραγματικό κόσμο, σε άκρως ρεαλιστικές συνθήκες. Σύμφωνα λοιπόν με όσα ισχυρίζεται και τα τρία τεστ έγιναν με το Nio ET7 εφοδιασμένο με μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης. Στο πρώτο ταξίδι, το αυτοκίνητο πήγε από τη Σαγκάη στο Xiamen καλύπτοντας 1.046 χιλιόμετρα. Στο δεύτερο ταξίδι πήγε από το Πεκίνο στο Hefei, γράφοντας στο κοντέρ 1.062 χιλιόμετρα, ενώ στο τελευταίο οδήγησε από το Kunming στο Zhanjiang, απόσταση 1.070 χιλιομέτρων.

Μέση ταχύτητα του ταξιδιού 83,7 χλμ./ώρα

Στην τελευταία διαδρομή το ET7 μετέφερε φορτίο περίπου 200 κιλών, έφτασε έως και τα 1.875 μέτρα υψόμετρο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, η μέγιστη τελική ταχύτητα που έφτασε ήταν στα 118 χλμ./ώρα, ενώ η μέση ταχύτητα κυμάνθηκε στα 83,7 χλμ./ώρα. Συνολικά, το αυτοκίνητο χρειάστηκε 12,8 ώρες για να ολοκληρώσει το ταξίδι του.

Το ET7 είχε μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh

Βασικό στοιχείο για να μπορέσει να ολοκληρώσει αυτή τη διαδρομή ήταν η μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh που το τροφοδοτούσε. Η Nio αναφέρει πως η εν λόγω μπαταρία αποτελεί μία εξέλιξη της τεχνολογίας μπαταριών ιόντων λιθίου, αντικαθιστώντας το υγρό ηλεκτρολύτη με ένα στερεό αγώγιμο υλικό. Η μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh της Nio έχει το ίδιο μέγεθος με την μπαταρία ιόντων λιθίου 100 kWh, ζυγίζει 20 κιλά περισσότερο και προσφέρει 50% μεγαλύτερη αυτονομία, σύμφωνα με τη μάρκα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL