ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Nissan αγόρασε το 34% της Mitsubishi. Την έσωσε ή την εκμεταλλεύτηκε σε μία αδύναμη στιγμή της;

Η Nissan αγόρασε το 34% της Mitsubishi. Την έσωσε ή την εκμεταλλεύτηκε σε μία αδύναμη στιγμή της;

Nissan - Mitsubishi

8.362 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2016)

Πως κατάφερε η Nissan να αποκτήσει το 34% και τον έλεγχο της Mitsubishi; Και γιατί μπήκε στον κόπο και το έξοδο; Και τελικά τι όφελος περιμένει να έχει η Nissan και πως αυτή η κίνηση θα βοηθήσει τη Mitsubishi; Ας δούμε τι σημαίνει αυτή η συμμαχία.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

O πρόεδρος του ομίλου Renault-Nissan είναι γνωστός για τις διοικητικές του ικανότητες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Όταν λοιπόν η μετοχή της Mitsubishi Motors κατρακύλησε ως και 30% τιςπροηγούμενες εβδομάδες λόγω του σκανδάλου που ξέσπασε στην Ιαπωνία με τιςαλλοιώσεις των καταναλώσεων της μάρκας, η Nissan έκανε την κίνηση.

Θα έλεγε κανείς πως η Nissan έσπευσεως αρπακτικό, όμως η αλήθεια είναι πως η κίνηση αυτή είχε πρώτο στόχο να σώσειτην Mitsubishi, έναν πολύτιμο παγκόσμιο κατασκευαστή και ένανσημαντικό συνέταιρο της Nissan. Βλέπεις στην Ιαπωνική αγορά όπου τα μικροσκοπικάΚ-Cars κάνουν το 40% των πωλήσεων η Nissan δεν παράγει τα δικά της αυτοκίνητα, αλλά«δανείζεται» αυτά της Mitsubishi που είναι ο ειδικός της κατηγορίας. Και μόνο γι αυτό η Nissan έπρεπενα σώσει την Mitsubishi.

Από κει και πέρα όμως, η Mitsubishi είναιένας παγκόσμιος κατασκευαστής με εργοστάσια σε κάθε άκρη της γης και σημαντικάμερίδια αγοράς σε μέρη όπου ο όμιλος Renault-Nissan είναιανύπαρκτος, όπως η νοτιοανατολική Ασία, η Αφρική, η λατινική Αμερική και ηΑυστραλία. Με την απόκτηση της Mitsubishi όλες αυτές οι αγορές ανοίγουν και για την Nissan.

Για τη Mitsubishi από τηνάλλη, ένας όμιλος με απίστευτο απόθεμα τεχνολογίας ανοίγεται μπροστά της,δίνοντάς της πρόσβαση σε μια σειρά από λύσεις που είχε ανάγκη η μάρκα, όπωςμικρές και μικρομεσαίες πλατφόρμες, μικρούς κινητήρες, κιβώτια καιπετρελαιοκινητήρες. Η Mitsubishi μπορεί με τέτοια μέσα ναεπανεκκινήσει τη γκάμα της στις μεγάλες αγορές και να επανέλθει στις δόξες τηςπροηγούμενης δεκαετίας.

Η σημαντικότερησυνεργασία όμως θα είναι στις πατέντες. Η Mitsubishi κρατάμία από τις σημαντικότερες πατέντες στην βιομηχανία. Αυτή που επιτρέπει στατετρακύλινδρα μοτέρ να είναι πολιτισμένα και όχι τραχιά όπως πριν από 40χρόνια: ο αντικραδασμικός άξονας.

Με τις ανταλλαγέςπατεντών ο όμιλος θα μειώσει σημαντικά το κόστος παραγωγής κινητήρων και θαβρεθεί στη θέση που ήδη προωθείται, δηλαδή ως παγκόσμιος παίκτης παραγωγήςμοτέρ.

Εσείς όμως πως βλέπετεαυτή την ένωση; Τι περιμένετε να δείτε από τα μοντέλα της Renault-Nissan; Ένα Γαλλικό SUV μεγονίδια Pajero; Ένα μικρό Mitsubishi μεγονίδια Clio; Ένα Lancer Evo με σχεδίαση Nissan 370Z; Τι περιμένετε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
BRIDGESTONE GOODYEAR PIRELLI