2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Όλοι πέφτουν σαν τις μύγες πάνω στο GT-R. To χαζεύουν, το «γδύνουν» με τα μάτια τους, χαϊδεύουν την ανθρακονημάτινη αεροτομή, σα να το θέλουν να το καλοπιάσουν, να το ημερέψουν
Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα
117.317 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2023)
«Godzilla» εν δράσει: Μπορεί ένα supercar να τα βάλει με ένα superbike και αν ναι, ποιο είναι καλύτερο; Τα βάλαμε στην πίστα των Μεγάρων και αναφέρουμε!
Κολασμένος ήχος και γκάζια για δυνατές συγκινήσεις
Με νωπή ακόμη την αλληλοεπικάλυψη turbo κλαγγών με «ξυράφιασματα» superbike και την ανατριχίλα έκδηλη σε κάθε πόρο των σώματός μου, θέλω ένα και μόνο πράγμα: Να ανέβω όπου πιο ψηλά γίνεται και να ουρλιάξω πως η εξωγήινη αποτελεσματικότητα του Nissan GT-R προσπάθησε να «στριμώξει» στα σχοινιά της πίστας των Μεγάρων ακόμη και ένα κορυφαίο superbike, όπως η Aprilia RSV4 1100 Factory των 0,92 κιλών ανά ίππο.
Μόνο τυχαίο δεν είναι το προσωνύμιο «Godzilla» για το Nissan GT-R: Ο χειροποίητος V6 turbo κινητήρας των 570, πλέον, ίππων, τα «ψαγμένα» μηχανολογικά χαρακτηριστικά και η σοφιστικέ τετρακίνηση καθιστούν το εκφοβιστικό τετρακίνητο ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο, ένα «τέρας» που μεταβολίζει με μοναδικό τρόπο (άφθονη) 100στάρα βενζίνη για να κυνηγήσει και να κατασπαράξει «αλλόθρησκα», διπλάσιας τιμής, supercars με αντίστοιχες επιδόσεις.
Το GT-R είναι ένα μύθος και πλέον μια από τις τελευταίες καθαρόαιμες, brutal πολεμικές μηχανές. Ούτε ηλεκτρομοτέρ, ούτε σεβασμός στην κατανάλωση. Μόνο ωμή, βασανιστική δύναμη έτοιμη να κατασπαράξει ό,τι βρει στο διάβα της. Με μετρημένο «0-100» σε 3,0 δλ τι να του αντισταθεί; Αν υπάρχει σήμερα ένα supercar που μπορεί να κατηγορηθεί ευθέως για bullying αυτό είναι χωρίς αμφιβολία ο «Godzilla».Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μόνο τυχαίο δεν είναι το προσωνύμιο «Godzilla» για το Nissan GT-R: Ο χειροποίητος V6 turbo κινητήρας των 570, πλέον, ίππων, τα «ψαγμένα» μηχανολογικά χαρακτηριστικά και η σοφιστικέ τετρακίνηση καθιστούν το εκφοβιστικό τετρακίνητο ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο, ένα «τέρας» που μεταβολίζει με μοναδικό τρόπο (άφθονη) 100στάρα βενζίνη για να κυνηγήσει και να κατασπαράξει «αλλόθρησκα», διπλάσιας τιμής, supercars με αντίστοιχες επιδόσεις.
Και πάνω στη σχετική κουβέντα, που είχα με τον σχεδόν εθισμένο στο GT-R συνάδελφο Σταμάτη Καγιαλή που κάθεται στο διπλανό γραφείο, ήρθαν οι αντιρρήσεις από τα παλικάρια μας του Moto Τρίτη. «Με το 1/8 των χρημάτων, το Αprilia RSV4 1100 Factory το ξεφτιλίζει στα Μέγαρα» δηλώνει με θράσος και άγνοια κινδύνου ο Aρης Κουτσουμπάκης και δεν χρειαζόμουν και πολύ για να σηκώσω το γάντι. Το τηλέφωνο στα κεντρικά της Nissan έγινε, το «ΟΚ» δόθηκε και λίγες μέρες αργότερα βρίσκομαι με ένα μεγάλο χαμόγελο και το μαγικό κλειδί στα χέρια πίσω από το τιμόνι του GT-R της αντιπροσωπείας με full γεμάτο ρεζερβουάρ και καινούργια λάστιχα… Πάντα ψαρωμένος, πάντα γοητευμένος από την macho εμφάνιση, που έχει τονιστεί με το τελευταίο facelift του μοντέλου. Συνέχεια του άρθρου >>>