Το πολιτισμένο και αθόρυβο, 8βάλβιδο, 1,4 D-4D turbodiesel σύνολο του Yaris με τα 90 άλογα και τα 205 Nm ροπής (1.800-2.800 σ.α.λ.) συνδυάζεται ιδανικά με ένα «έξυπνα» διατεταγμένο 6τάχυτο κιβώτιο (εξαιρετικός ο επιλογέας), που στην πράξη «ακυρώνει» μια μικρή ραθυμία στις χαμηλές στροφές και βοηθά το ιαπωνικό μικρό να επιταχύνει και να προσπερνά σαφώς πιο σβέλτα. Ίδια πάνω-κάτω απόδοση εμφανίζει το καταγωγής Renault, 8βάλβιδο, 1,5 dCi turbodiesel μηχανικό σύνολο του Micra: 90 άλογα και 220 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Αν και δεν ζορίζεται χαμηλά, πείθει περισσότερο κοντά στις 2.000 σ.α.λ. και σε συνδυασμό με το μακρύ 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ο οδηγός θα καταφύγει πιο συχνά στον ακριβή και ευχάριστο επιλογέα ταχυτήτων. Ο μικρότερος σε κυβισμό κινητήρας του Corsa έχει ιταλική καταγωγή (FIAT), όντας ο μόνος 16βάλβιδος εδώ. Μάλιστα καταφέρνει 95 άλογα με 190 Nm ροπής. Χαμηλά δεν είναι τόσο ζωηρός και το 5άρι κιβώτιο, με τον κάπως λαστιχένιο σε αίσθηση επιλογέα, δεν τον κολακεύει. Ωστόσο είναι αρκετά πολιτισμένος σε λειτουργία και έχει το μεγαλύτερο «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας.
Kia Rio 1200 με εφτά χρόνια εγγύηση
Ποιο θα προτείνατε από τα 3 με βάση την αξιοπιστία, κατανάλωση κ την μεταπολιτική αξία