Σχεδιαστικά το Micra δείχνει να έχει το πιο ξεχωριστό εσωτερικό, το οποίο είναι λογικό όντας ολοκαίνουργιο. Υπάρχει ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό και τα σκληρά υλικά στο πάνω μέρος της επένδυσης της πόρτας ή στο «στέγαστρο» του πίνακα οργάνων δεν μπορούν να χαλάσουν τη γενική εικόνα. Η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό χαρακτηρίζει τις πιο πλούσιες εκδόσεις, ενώ εντυπωσιάζει η καινοτομία με τα ηχεία της BOSE στο προσκέφαλο του οδηγού για 360o ακουστική εμπειρία.
Το Opel Corsa από την άλλη διαθέτει τον πιο νεανικό διάκοσμο, όπου σχεδιαστικά ξεχωρίζει το V που δημιουργείται στην ένωση του ταμπλό με την κονσόλα, σημείο όπου εδράζει και η στάνταρ οθόνη αφής 7 ιντσών του στάνταρ συστήματος πολυμέσων IntelliLink. Κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η προσεγμένη ποιότητα, η οποία έγκειται κυρίως στη στιβαρή συναρμολόγηση των επιμέρους επιφανειών και της χρήσης μαλακών στην αφή υλικών σε μεγάλο μέρος του ταμπλό.
Τέλος το ανανεωμένο Yaris φρεσκάρισε το προφίλ του αρκετά, όντας πλέον πιο μοντέρνο, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του εξακολουθεί να είναι η πρακτικότητά και το προσεγμένο φινίρισμα. Όλα τα χειριστήρια βρίσκονται τοποθετημένα εκεί που πρέπει, ενώ υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή, αν και δεν υπάρχει μαλακό πλαστικό παρά μόνο μια σχετική φλοίδα στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό. Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος Toyota Touch, το οποίο ήταν από τα πρωτοπόρα για την κατηγορία.
Kia Rio 1200 με εφτά χρόνια εγγύηση
Ποιο θα προτείνατε από τα 3 με βάση την αξιοπιστία, κατανάλωση κ την μεταπολιτική αξία