Το νέο Μicra «βγάζει» ταλέντο και μεράκι στο στήσιμό του, παρότι βασίζεται σε μια βελτιωμένη εκδοχή του προηγούμενου πατώματός του. Το τιμόνι έχει ευχάριστη αίσθηση και προσφέρει ικανή «επικοινωνία» με τους εμπρός τροχούς. Παρά τη σφιχτή ανάρτηση και τους 17άρηδες τροχούς οι κακοτεχνίες δεν θα ταλαιπωρήσουν αισθητά, ενώ όσο σταθερό και ευθύβολο είναι το Micra στον αυτοκινητόδρομο, άλλο τόσο ουδέτερο και με συγκρατημένη κλίση είναι στις στροφές. Από τα φρένα πάντως (με ταμπούρα πίσω) θα θέλαμε περισσότερη αντοχή σε μια γρήγορη κατηφορική διαδρομή σπορ ρυθμό, τον οποίο επιβάλλει το «στήσιμο» της κατασκευής. Αυτό που εστιάζει περισσότερο στον τομέα της άνεσης είναι το Yaris, που στην αστική καθημερινότητα αποδεικνύεται ευκολοδήγητο και αρκετά ευέλικτο (κύκλος στροφής 9,6 μ.), ενώ στον αυτοκινητόδρομο σε κερδίζει με την ποιότητα κύλισης του και τη σταθερότητά του. Οι άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού, το καλό τιμόνι και το εξαιρετικός επιλογέας τονίζουν τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα. Αντίστοιχα και το Opel Corsa διακρίνεται για τη στιβαρότητά του στο δρόμο και το ευχάριστο οδηγικό προφίλ του συνδυάζοντας σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο και καλό κράτημα στις στροφές. Αυτό που θα θέλαμε θα ήταν ένα πιο «συνεργάσιμο» τιμόνι, το οποίο δίνει μια αίσθηση ελαφρότητας αποκόβοντας τον οδηγό από τα δρώμενα των μπροστινών τροχών.
Kia Rio 1200 με εφτά χρόνια εγγύηση
Ποιο θα προτείνατε από τα 3 με βάση την αξιοπιστία, κατανάλωση κ την μεταπολιτική αξία