Η Nissan θεωρεί πως όταν οι εταιρείες θα κληθούν να ξοδέψουν χρήματα για να εναρμονίσουν τα θερμικά τους μοτέρ με τις προδιαγραφές Euro 7, θα προτιμήσουν να επενδύσουν στον ηλεκτρισμό.
Οι μεγάλες επενδύσεις που πρέπει να κάνουν οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων για να εναρμονίσουν τα μοτέρ εσωτερικής καύσης με τις Euro 7 προδιαγραφές ρύπων (από το 2025)Γ ίσως επιταχύνει την μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας προς τον ηλεκτρισμό, σύμφωνα με τον Ashwani Gupta, υψηλόβαθμο διοικητικό στέλεχος της Nissan.
O Gupta δήλωσε συγκεκριμένα: «Στην Ευρώπη, θα υπάρχει η επιλογή για τις εταιρείες να εξελίξουν τα θερμικά μοτέρ με προδιαγραφές ρύπων Euro 7 ή να στραφούν προς τους ηλεκτροκινητήρες, λαμβάνοντας υπόψιν το κόστος. Για εμάς, το να αναπτύξουμε θερμικούς κινητήρες που να είναι τόσο λιγότερο ρυπογόνοι, όσο απαιτείται, είναι πιο κοστοβόρο από το να αναπτύξουμε ηλεκτρικά σύνολα».
Ο παράγοντας που θα επηρεάσει φυσικά το τι θα κάνουν τελικά οι εταιρείες είναι η ζήτηση του κοινού. Η Nissan έχει λανσάρει ήδη το Ariya και το Leaf και θέλει να εξηλεκτρίσει πλήρως την γκάμα της πριν τα τέλη του 2022 μέσω ενός καινοτόμου νέου υβριδικού κινητήριο συνόλου. «Για τη Νissan, ο εξηλεκτρισμός δεν είναι ο στόχος αλλά το αποτέλεσμα των επιλογών των καταναλωτών. Θα εξηλεκτρίσουμε την γκάμα μας και μετά ο πελάτης θα επιλέξει ποια είναι η καλύτερη επιλογή για αυτόν. Δεν θα περιμένουμε μέχρι το 2030 να το κάνουμε γιατί οι πελάτες μας θα στραφούν στα ηλεκτρικά από το 2026. Είναι δουλειά μας να είμαστε ανταγωνιστικοί στους τομείς του κόστους και της απόδοσης», πρόσθεσε ο Gupta.
Για να μειώσει το κόστος αγοράς των ηλεκτρικών της μοντέλων, ο Gupta δήλωσε πως η Nissan δουλεύει πάνω σε τεχνολογίες που θα μειώσουν το κόστος των μπαταριών νέας γενιάς .