ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

3 SUV με κάτω από 20 χιλιάρικα

134.775 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2018)

Σπάνε το ψυχολογικό όριο. Τα Nissan Qashqai, Toyota C-HR και VW T-Roc είναι τρία σύγχρονα crossover, τα οποία στις βασικές τους τούρμπο εκδόσεις καταφέρνουν να διατηρήσουν ένα οικονομικά προσιτό προφίλ, κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ.

Αν έχει αλλάξει κάτι ραγδαία τα τελευταία χρόνια παγκοσμίως στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι η τάση των κατασκευαστών να επενδύουν σε SUV/crossover μοντέλα. Aλλωστε μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός πως η πλειονότητα των νέων προτάσεων που παρουσιάζονται ανήκει σε αυτή την κλάση, αφού και πρόσφορο έδαφος υπάρχει για νέες ιδέες, αλλά και κοινό έτοιμο και πρόθυμο να τις αποδεχθεί.

Εξάλλου τα crossover διαθέτουν κάποια συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι των κλασικών χάτσμπακ, όπως η υψηλότερη θέση οδήγησης, που προσφέρει καλύτερο οπτικό έλεγχο του περιβάλλοντος, αλλά και υψηλότερη απόσταση από το έδαφος, ευνοώντας ένα ανέβασμα σε πεζοδρόμιο ή μια χωμάτινη διαδρομή.

Βεβαίως το τίμημα για αυτά είναι το μεγαλύτερο κόστος αγοράς, συγκριτικά με τα χάτσμπακ μοντέλα της ίδιας κλάσης μεγέθους. Για αυτό λοιπόν στο θέμα μας επιλέξαμε να συγκρίνουμε τρία crossover μοντέλα με τιμή 19.000-20.000 ευρώ, ένα ποσό που σύμφωνα με την έρευνα του Best Car 2018 by AutoΤρίτη η πλειοψηφία είναι διατεθειμένη να το επενδύσει. Μάλιστα σύμφωνα με την ίδια έρευνα οι δημοφιλέστερες κατηγορίες αυτή τη στιγμή είναι τα μικρομεσαία και τα μικρά crossover.

Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν επιλέξαμε να συγκρίνουμε δύο μοντέλα που βρίσκονται στο κατώτατο άκρο, από πλευράς διαστάσεων, των μικρομεσαίων crossover και ένα που βρίσκεται στο ανώτατο των μικρών. 

Στα πρώτα λοιπόν θα συναντήσουμε τα Nissan Qashqai και Toyota C-HR με τούρμπο μοτέρ 1,2 λτ., απόδοσης 135 (εργοστασιακά η ισχύς είναι 115 ίπποι, ωστόσο η ελληνική αντιπροσωπεία το εφοδιάζει προαιρετικά με κιτ βελτίωσης 20 ίππων, κόστους 500 ευρώ) και 115 ίππων, ενώ από τα μικρά crossover επιλέξαμε το νέο VW T-Roc με τον τούρμπο 1.000 TSI κινητήρα 115 ίππων.

Ωραίο το T-Roc, πιο εντυπωσιακό όμως το C-HR 
Η ραγδαία εξέλιξη της κατηγορίας δεν θα μπορούσε να μην είχε αντίκτυπο και στη σχεδίαση των μοντέλων. Ειδικά τα T-Roc και C-HR έχουν ξεφύγει από τις στενές νόρμες, παρουσιάζοντας φρέσκιες ιδέες στον τομέα της σχεδίασης, ενώ το Qashqai κυμαίνεται σε πιο συνηθισμένες, αλλά up to date και επίκαιρες γραμμές. 

Αναλυτικότερα η Toyota, μπορεί με το Prius να έδειξε πως το τμήμα σχεδίασής της, έχει το ταλέντο να παρουσιάσει κάτι φουτουριστικό, ωστόσο με το C-HR κατάφερε να μεταφέρει αυτό το στοιχείο σε ένα crossover αμάξωμα 4.360 χλστ. Aκρως δυναμικό με αιχμηρές ακμές, coupe ύφος και πίσω φώτα από το… μέλλον, καταφέρνει να προκαλέσει τον WOW factor. 

Από την άλλη, το μικρότερο (4,23 μ.) Volkswagen T-Roc είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής φίρμας που σχεδιαστικά ξεφεύγει από το σοβαρό και στιβαρό ύφος της (κυρίως στις εκδόσεις με διχρωμία οροφής-αμαξώματος) και διαθέτει μια πιο νεανική και μοντέρνα εμφάνιση.

Από την άλλη το νέο Qashqai συνδυάζει αρμονικά τις ακμές του αμαξώματός με τις καμπύλες του επιφάνειες, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και πιο ισορροπημένο προφίλ και σε κάθε περίπτωση είναι πολύ ενδιαφέρον αισθητικά.

value for money: Με παραπλήσιες τιμές, ξεχωρίζει η 7ετής εγγύηση του C-HR
Τα τρία μοντέλα διαθέτουν παραπλήσιες τιμές (170 ευρώ η διαφορά του ακριβότερου από το φθηνότερο). Πιο οικονομικό είναι το Nissan Qashqai με τιμή από 19.160 ευρώ (συν 500 ευρώ με το πρόγραμμα αύξησης της ισχύς στους 135 από 115 ίππους). Η τιμή είναι από τις χαμηλότερες σε αυτή την κατηγορία με τον εξοπλισμό να μην παρουσιάζει ελλείψεις, αν και θα θέλαμε μια μεγάλη οθόνη αφής. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και με το CH-R, το οποίο είναι λίγο ακριβότερο, από 20.520 ευρώ (19.820 ευρώ με το τρέχον προωθητικό πρόγραμμα), διαθέτει όμως 7ετή εργοστασιακή εγγύηση. Από 19.650 ευρώ είναι διαθέσιμο το T-Roc, με ζάντες αλουμινίου και προβολείς ομίχλης, ωστόσο ανήκει σε μικρότερη κατηγορία, στην οποία θα συναντήσουμε και πιο προσιτές επιλογές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON