Ο νέος 1.300άρης κινητήρας των 140 ίππων που φοράνε τα Kadjar(φώτο) και Qashqai διαθέτει καλές επιδόσεις και κρατάει σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση.
Κινητήρες: Πιο ισορροπημένος ο 1.33 των Kadjar-Qashqai
70.388 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2020)
Οι κινητήρες των 3 μοντέλων είναι βενζίνης και ενσωματώνουν σύστημα υψηλής πίεσης και υπερτροφοδότηση, ενώ στο σύνολό τους προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις και πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας.
Τα Qashqai και Kadjar μοιράζονται τον ίδιο 4κύλινδρο κινητήρα των 1,33 λίτρων με 140 ίππους και 240 Nm ροπής, ο οποίος εντυπωσιάζει με το τράβηγμα και την λειτουργία του ενώ προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις. Ελαφρώς καλύτερες στο ιαπωνικό μοντέλο καθώς είναι και αρκετά ελαφρύτερο (1.395 με 1.510 κιλά). Παράλληλα και τα δύο μοντέλα σε συνδυασμό με τα σωστής κλιμάκωσης 6τάχυτα κιβώτια καταφέρνουν να περιορίσουν την κατανάλωση σε λιγότερο από 8,0 λτ./100 χλμ..
Από την άλλη, η βασική βενζινοκίνητη έκδοση του Karoq χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο, 1000άρη κινητήρα του ομίλου VW, που αποδίδει 116 ίππους στις 5.000-5.500 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής στις 2.000-3.500 σ.α.λ.. Σε γενικές γραμμές αφήνει καλές εντυπώσεις με την πολιτισμένη και χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς λειτουργία του, ωστόσο κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. υστερεί σε τράβηγμα. Πάντως στα νούμερα των μετρήσεών μας (βλ. πίνακα), οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες με του Qashqai εκμεταλλευόμενο πως ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο.