Ο 1,5 λτ. πετρελαιοκινητήρας του Peugeot 3008 προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης.
Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & τι επιλέγουμε
85.772 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2021)
Kινητήρες-Επιδόσεις: Κοντράρει τα diesel το υβριδικό C-HR
Με δεδομένο πως το C-HR στη βασική του έκδοση είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα κίνησης, η αντιπαράθεση γίνεται με τις αντίστοιχες πιο οικονομικές σε κατανάλωση εκδόσεις των Nissan Qashai και Peugeot 3008. Έτσι επιλέγουμε την έκδοση με τον 1,5 λίτρων dCi κινητήρα του Qashqai με απόδοση 116 ίππων και την 1,5 λτ. έκδοση BlueHDi του 3008 με απόδοση 130 ίππους. Ο ισχυρότερος κινητήρας του 3008 έχει ένα πλεονέκτημα στις επιδόσεις με τα άλλα δύο να ικανοποιούν απόλυτα στον τομέα αυτό, ενώ διακρίνεται και στο κομμάτι της κατανάλωσης με εργοστασιακή μέση τιμή κατά WLTP στα 4,9 με 5,0 λτ./100 χλμ..
ντίστοιχη τιμή κατανάλωσης έχει και το υβριδικό C-HR, ωστόσο με την τιμή της βενζίνης να είναι μεγαλύτερη από αυτή του πετρελαίου, δίνει άνιση μάχη πάντα σε μεικτές συνθήκες κερδίζοντας όμως μέσα στην πόλη. Και αυτό γιατί ως υβριδικό, χρησιμοποιεί για κάποια χιλιόμετρα την ηλεκτρική ενέργεια των μπαταριών του με την κατανάλωση να είναι έτσι ιδιαίτερα χαμηλή σε αυτές τις συνθήκες. Παράλληλα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο (τύπου CVT) που του χαρίζει μεγαλύτερη ευκολία στην χρήση και δη σε αστικές συνθήκες.
Στο δρόμο: Ανετα και ευχάριστα αλλά και διαφορετικά
Σε οδηγικό επίπεδο και ξεκινώντας για άλλη μια φορά από το νεότερο Peugeot 3008, αυτό χωρίς ουσιαστικές διαφορές, παρουσιάζεται ως ένας άξιος εκπρόσωπος της Peugeot και φυσικά ένα από τα πιο ξεχωριστά σε αυτό τον τομέα μοντέλα της κατηγορίας. Έτσι και στην ανανεωμένη του έκδοση, το 3008 συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, προσφέροντας παράλληλα και εξαιρετική οδηγική αίσθηση. Πιο συγκεκριμένα, η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης ενώ την ίδια στιγμή προκαλεί τον οδηγό του να απαιτήσει το κάτι παραπάνω το οποίο και θα του το δώσει με ευκολία αλλά και ασφάλεια.
Το Nissan Qashqai με τη σειρά του παρουσιάζει ένα ευχάριστο και ασφαλές οδηγικό προφίλ. Η ανάρτηση ισορροπεί ιδανικά προσφέροντας καλά επίπεδα άνεσης αλλά και καλή συμπεριφορά σε σβέλτη κίνηση σε στριφτερές διαδρομές, παραμένοντας ασφαλές εκεί. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές σε τέτοιες συνθήκες και δεν επηρεάζουν την πρόσφυση και την αποτελεσματικότητά του, ενώ το τιμόνι αν και είναι ελαφρύ σε αίσθηση, μεταφέρει άμεσα τις εντολές του οδηγού στο δρόμο.
Από την άλλη πλευρά το Toyota C-HR είναι και αυτό ένα από τα πιο απολαυστικά οδηγικά μοντέλα στην κατηγορία. Πιο συγκεκριμένα, το C-HR προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης με την ανάρτηση να αποσβένει με ευκολία τις ανωμαλίες του δρόμου και χωρίς να επιτρέπει στο αμάξωμα να εμφανίσει μεγάλες κλίσεις, ενώ το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι βοηθάει τον οδηγό που θα θελήσει να κινηθεί σβέλτα. Το e-CVT κιβώτιο που το εφοδιάζει μπορεί να μην εναρμονίζεται με αυτό τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα απόλυτα, από την άλλη όμως δεν τον αλλοιώνει, προσφέροντας παράλληλα και την ευκολία στην καθημερινή και κυρίως αστική χρήση, τομέας που υπερέχει έναντι των άλλων δύο ξεκάθαρα.
Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
Ο fun todrive τύπος θα επιλέξει τα C-HR και 3008 τα οποία συνδυάζουν την άνεση με την δυναμική οδική συμπεριφορά. Το 3008 μέσω της μεγαλύτερης απόστασής του από το έδαφος (219 χλστ.) θα ανταποκριθεί κάπως καλύτερα σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές.
O Value for money τύπος θα εκτιμήσει την πληρότητα και τον SUV χαρακτήρα του Nissan Qashqai.
O high-tech τύπος θα εντυπωσιαστεί από το αισθητικό και τεχνολογικό προφίλ του C-HR αλλά και την υβριδική του τεχνολογία.
Nissan Qashqai + Σχεδίαση, ποιότητα, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών, Value for money - Eλαφριά αίσθηση τιμονιού, θέση οδήγησης
Toyota C-HR + Κατανάλωση, κουπέ σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα & φινίρισμα - Μικρά πίσω παράθυρα, σχετικά μικρός χώρος αποσκευών
Peugeot 3008 + Εξωτερική εμφάνιση, εσωτερικός διάκοσμος, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, κινητήρας – επιδόσεις - κατανάλωση - Αίσθηση κιβωτίου στις γρήγορες αλλαγές, ορατότητα προς τα πίσω
Τώρα, το Qashqai τι το βάζετε στη σύγκριση? Είναι φτηνό πολύ μεν, αλλά έτη φωτός πίσω σε ποιότητα αξιοπιστία, κτλπ,κτλπ. Το 3008γθα μένα ξεχωρίζει. Έστω και με μικρή διαφορά από το CHR.
Καλημέρα στην παρέα. Φίλε Fm, δεν έχω κανένα από τα 3 αυτοκίνητα στην κατοχή μου. Ομως ψάχνω την αγορά διότι το τωρινό μου αυτοκίνητο θέλει αλλαγή. Ψάχνοντας διάφορα site, ελληνικά και ξένα ( Γερμανικά, Γαλλικά, Αγγλικά), αλλά και έχοντας επισκεφθεί τις αντιπροσωπείες , κατέληξα σε αυτό το συμπέρασμα. Το CHR, έχει μεγάλη διαφορά σε ποιότητα από το Qashqai. Το 3008 έχει επίσης καλή ποιότητα κατασκευής. Επίσης, το Nissan ίσον πολλές βλάβες. Ψάξε το λίγο.
Εγώ τα χρήματα μου θα τα δώσω σε αυτό που μου αρέσει και ποιοτικά.
Πολύ αξιόλογο το 3008 αλλά το Quashqai έχει σίγουρα τα ηνία της κατηγορίας.
Για τον φίλο Γιώργο που αναφέρει την έλλειψη ποιότητας του Quashqai, του συμβουλεύω να μπει σε ένα CH-R πρώτα... πλαστικά μιας χρήσης
Qashqai με διαφορά καλύτερο από τα άλλα. Έχει αποδείξει την αξία του στην αγορά.Δεν είναι τυχαία πρώτη επιλογή αγοράς suv.
Τώρα, το Qashqai τι το βάζετε στη σύγκριση? Είναι φτηνό πολύ μεν, αλλά έτη φωτός πίσω σε ποιότητα αξιοπιστία, κτλπ,κτλπ. Το 3008γθα μένα ξεχωρίζει. Έστω και με μικρή διαφορά από το CHR.
Καλημέρα στην παρέα. Φίλε Fm, δεν έχω κανένα από τα 3 αυτοκίνητα στην κατοχή μου. Ομως ψάχνω την αγορά διότι το τωρινό μου αυτοκίνητο θέλει αλλαγή. Ψάχνοντας διάφορα site, ελληνικά και ξένα ( Γερμανικά, Γαλλικά, Αγγλικά), αλλά και έχοντας επισκεφθεί τις αντιπροσωπείες , κατέληξα σε αυτό το συμπέρασμα. Το CHR, έχει μεγάλη διαφορά σε ποιότητα από το Qashqai. Το 3008 έχει επίσης καλή ποιότητα κατασκευής. Επίσης, το Nissan ίσον πολλές βλάβες. Ψάξε το λίγο. Εγώ τα χρήματα μου θα τα δώσω σε αυτό που μου αρέσει και ποιοτικά.
Πολύ αξιόλογο το 3008 αλλά το Quashqai έχει σίγουρα τα ηνία της κατηγορίας. Για τον φίλο Γιώργο που αναφέρει την έλλειψη ποιότητας του Quashqai, του συμβουλεύω να μπει σε ένα CH-R πρώτα... πλαστικά μιας χρήσης
Μάλλον το 2008 θα έπρεπε να είχατε στο συγκεκριμένο τεστ ....