Κινητήρες: Πλουσιότερη γκάμα το Qashqai, μόνο υβριδικό το C-HR
164.499 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2021)
Η Toyota πρόσφατα απέσυρε την βενζινοκίνητη έκδοση του C-HR με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων (και την 4κίνητη έκδοση με αυτό το μοτέρ), με αποτέλεσμα να διατίθεται πλέον αποκλειστικά στις (σ.σ. δημοφιλέστερες έτσι κι αλλιώς) δικίνητες υβριδικές του εκδόσεις με κινητήρες 1,8 και 2,0 λίτρων (με 122 και 184 ίππους) που εφοδιάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Η πρώτη είναι εστιασμένη στην οικονομία προσφέρει ωστόσο και ανταγωνιστικές επιδόσεις, ενώ η 2η έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και επιδόσεις, διατηρώντας όμως την κατανάλωση σε καλά επίπεδα.
Ένα από τα δυνατά χαρτιά του Nissan Qashqai είναι από την άλλη η ευρεία γκάμα του. Oι αρχικές του εκδόσεις εφοδιάζονται με έναν κινητήρα βενζίνης 1,33 λίτρων που διατίθεται σε δύο αποδόσεις (140 ή 160 ίππους) με 6τάχυτο κιβώτιο ή 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Στους diesel διαθέτει αρχικά τον 1,5 λίτρων dCi με 116 ίππους (και αυτός με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο DCT), ενώ στην κορυφή της γκάμας του συναντάμε τον 1,7 λίτρων πετρελαίου Blue dCi των 150 ίππων (με χειροκίνητο κιβώτιο) που προσφέρεται και σε 4κίνητη έκδοση (με CVT κιβώτιο).
Καλησπέρα. Είναι κάτ'εμε λάθος η σύγκριση. Ένα καλοπουλημενο μεν μοντέλο (Quasqai), αλλά παροχημένο δε, και πλέον με πολλές βλάβες απέναντι στον βασιλιά της αξιοπιστίας και τεχνολογίας.
Καλησπέρα. Είναι κάτ'εμε λάθος η σύγκριση. Ένα καλοπουλημενο μεν μοντέλο (Quasqai), αλλά παροχημένο δε, και πλέον με πολλές βλάβες απέναντι στον βασιλιά της αξιοπιστίας και τεχνολογίας.