Μετά την αποκάλυψή του στο κοινό των Η.Π.Α τον προηγούμενο μήνα, έρχεται η στιγμή που το νέο Civic θα φανερωθεί και στο ευρωπαϊκό κοινό. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα αυτό θα γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ενώ το δημοφιλές μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο παραγωγής της Honda, στο Σουίντον του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η εμπορική του σταδιοδρομία στις εκθέσεις θα ξεκινήσει από τις αρχές του νέου έτους, ενώ από τις μέχρι στιγμής ελάχιστες πληροφορίες που έχει δώσει η φίρμα, το νέο της μικρομεσαίο μοντέλο αναμένεται να εφοδιάζεται με τους τούρμπο VTEC κινητήρες 1,0 και 1,5 λίτρου. Ο πρώτος αποδίδει 127 ίππους και 200 Nm ροπής, ενώ ο δεύτερος 201 άλογα και 260 Nm ροπής, με τη μετάδοση να γίνεται μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ή κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
Για όσους τα 201 άλογα δεν είναι αρκετά πάντως, η Honda ήδη έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό τις δοκιμές του νέου Civic Type R Hatchback, με ορισμένες φήμες να αναφέρουν πως ίσως το δούμε στο Παρίσι. Αυτό που θα δούμε σίγουρα πάντως στο Σαλόνι είναι το Civic Sedan, το οποίο επίσης θα είναι διαθέσιμο στο καταναλωτικό κοινό από τις αρχές του 2017 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στο Γκεμπζέ της Τουρκίας, ενώ θα εφοδιάζεται με την ίδια γκάμα κινητήρων που έχει και το hatchback.
H επίσημη φωτογραφία της Honda που μας δείχνει το πίσω φανάρι του ευρωπαϊκού hatchback μοντέλου της
Αναβαθμηση σε καθε σημειο του νεοι 1 και 1,5 λιτρων κινητηρες που για την χωρα μας ειναι το ιδανικο και ομορφη σχεδιαση συνηγορουν στο να βγουν θετικα αποτελεσματα..
Να δουμε και ο αντιπροσωπος εν ελλαδι στην περιπτωση της τιμολογιακης πολιτικης που μονο παρηγορες δεν της λες μεχρι σημερα τι εντυπωσης θα μας κομισει.
Η ολοκαίνουρια και από το μηδέν σχεδιασμένη 10η γενιά του δημοφιλούς Civic θα κάνει μεγάλο μπαμ! Έχω δει διάφορα βίντεο από την Αμερική που κυκλοφορεί ήδη και μιλάμε για ένα πληρέστατο αυτοκίνητο που θα πονοκεφαλιάσει τον ανταγωνισμό! Το σαλόνι είναι άκρως ποιοτικό και θυμίζει Audi! Οπότε ιαπωνική αξιοπιστία, εξαιρετική εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση με γερμανικών προδιαγραφών σαλόνι και με μεγάλους χώρους για την κατηγορία του και έχετε το απόλυτο best seller!
Δυστυχώς η Honda τα κατάφερε πάλι. Το υπάρχον μοντέλο είναι θεϊκό, αλλά αυτό που το αντικαθιστά δυστυχώς είναι άσχημο (υποκειμενικά πάντα) :( Έτσι είναι αν φθάσεις στην κορυφή, τότε ο μόνος δρόμος είναι προς τα κάτω. Τουλάχιστον θα έχει δυνατά μοτέρ.
Αλλαγη πλεύσης και σωστα καθως στο υπάρχον μοντελο δε χωρούσαν αλλά περιθώρια εξέλιξης. Αλλωστε η κατηγορία απαιτεί πιο κλασικές επιλογες. Σταθερες αξίες ποιότητα και χώροι, σε συνδιασμο με τους νέους κινητήρες πιστεύω πως θα το καταστησουν κορυφαία επιλογή.
Ελεος,οικογενειακο αυτοκινητο και εχει χιλιαρι κινητηρα που αν το φορτωσεις στις διακοπες κλαφτα και για πιο ισχυρο φτανει στους 200(!!!) ιππους λες και ειμαστε Χαμιλτον!Τα ιδια και οι γαλλοι.Ιδανικος ο 1.4 tsi 150 ps,μπραβο στο γκρουπ!
Αναβαθμηση σε καθε σημειο του νεοι 1 και 1,5 λιτρων κινητηρες που για την χωρα μας ειναι το ιδανικο και ομορφη σχεδιαση συνηγορουν στο να βγουν θετικα αποτελεσματα.. Να δουμε και ο αντιπροσωπος εν ελλαδι στην περιπτωση της τιμολογιακης πολιτικης που μονο παρηγορες δεν της λες μεχρι σημερα τι εντυπωσης θα μας κομισει.
Η ολοκαίνουρια και από το μηδέν σχεδιασμένη 10η γενιά του δημοφιλούς Civic θα κάνει μεγάλο μπαμ! Έχω δει διάφορα βίντεο από την Αμερική που κυκλοφορεί ήδη και μιλάμε για ένα πληρέστατο αυτοκίνητο που θα πονοκεφαλιάσει τον ανταγωνισμό! Το σαλόνι είναι άκρως ποιοτικό και θυμίζει Audi! Οπότε ιαπωνική αξιοπιστία, εξαιρετική εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση με γερμανικών προδιαγραφών σαλόνι και με μεγάλους χώρους για την κατηγορία του και έχετε το απόλυτο best seller!
Δυστυχώς η Honda τα κατάφερε πάλι. Το υπάρχον μοντέλο είναι θεϊκό, αλλά αυτό που το αντικαθιστά δυστυχώς είναι άσχημο (υποκειμενικά πάντα) :( Έτσι είναι αν φθάσεις στην κορυφή, τότε ο μόνος δρόμος είναι προς τα κάτω. Τουλάχιστον θα έχει δυνατά μοτέρ.
Primium a la japan! Και σε normal τιμή (υποθέτω).
Αλλαγη πλεύσης και σωστα καθως στο υπάρχον μοντελο δε χωρούσαν αλλά περιθώρια εξέλιξης. Αλλωστε η κατηγορία απαιτεί πιο κλασικές επιλογες. Σταθερες αξίες ποιότητα και χώροι, σε συνδιασμο με τους νέους κινητήρες πιστεύω πως θα το καταστησουν κορυφαία επιλογή.
ακλαφτο θα παει κι αυτο το civic, οπως και το hrv kai to jazz. τιμες bmw εμφανιση hyundai
Ελεος,οικογενειακο αυτοκινητο και εχει χιλιαρι κινητηρα που αν το φορτωσεις στις διακοπες κλαφτα και για πιο ισχυρο φτανει στους 200(!!!) ιππους λες και ειμαστε Χαμιλτον!Τα ιδια και οι γαλλοι.Ιδανικος ο 1.4 tsi 150 ps,μπραβο στο γκρουπ!