ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ντεμπούτο για τη νέα plug-in Mercedes GLE 350 de.

Ενώνοντας τις δυνάμεις της η ηλεκτροκίνητη GLE έχει απόδοση 320 ίππων και 700 Nm ροπής.

Χάρη σε μια μπαταρία 31,2 kWh το SUV έχει αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια για 99 χιλιόμετρα.

H ύπαρξη της μπαταρίας μειώνει τον διαθέσιμο χώρο αποσκευών από τα 2.055 σε 1.915 λίτρα με τα καθίσματα «πεσμένα».

Nέα plug-in Mercedes GLE 350 de

7.012 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2019)

Την γκάμα της GLE εμπλουτίζει η Mercedes, η οποία ενόψει της Έκθεσης Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη παρουσίασε την ντίζελ plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου και συγκεκριμένα την GLE 350 de που έρχεται… «τρέχοντας» με 320 ίππους.

Ξεκινώντας από το κινητήριο σύνολο του μεσαίου γερμανικού SUV, στην εν λόγω έκδοση κάνει χρήση ενός 4κύλιδνρου turbodiesel κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος παράγει 194 ίππους. Ωστόσο δε βρίσκεται μόνος του καθώς συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων. Ενώνοντας τις δυνάμεις της η ηλεκτροκίνητη GLE έχει απόδοση 320 ίππων και 700 Nm ροπής. Μιλώντας με χρόνους, η GLE 350 de κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα οριοθετείται στα 210 χλμ./ώρα, εκτός και αν κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια που τότε φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.
 
Χάρη σε μια μπαταρία  31,2 kWh το SUV έχει αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια για 99 χιλιόμετρα, ενώ όπως συμβαίνει στις περισσότερες των περιπτώσεων, η ύπαρξη της μπαταρίας μειώνει τον διαθέσιμο χώρο αποσκευών από τα 2.055 σε 1.915 λίτρα με τα καθίσματα «πεσμένα».
 
Μένοντας στο κομμάτι της μπαταρίας, μόλις αυτή εξαντληθεί, σύμφωνα με τη Mercedes θα χρειαστεί μόνο 20 λεπτά για να φορτίσει από το 10% στο 80% ή 30 λεπτά για να πάει από το 10% έως το 100% (DC). Αν χρησιμοποιηθεί ένα wallbox θα χρειαστούν 90 λεπτά για πλήρη φόρτιση, ενώ αυτοί που θα επιλέξουν το γέμισμα της μπαταρίας από συμβατική πρίζα θα χρειαστούν περίπου πέντε ώρες. Θα υπάρχει επίσης και ένας φορτιστής 7,4 kW που θα τροφοδοτεί εν κινήσει με ενέργεια τη μπαταρία μέσω συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Αυτοί που σκοπεύουν να κάνουν κάποιου είδους ρυμούλκηση με την υβριδική GLE θα πρέπει να γνωρίζουν πως μπορεί να τραβήξει μέχρι 3,5 τόνους.
 
Εξωτερικά το μοντέλο δεν φέρει κάποια αξιοσημείωτη αλλαγή σε σχέση με τις μη υβριδικές εκδόσεις, εκτός βεβαίως από την επιπλέον θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο πίσω αριστερά μέρος του αυτοκινήτου.
 
Η νέα Mercedes GLE 350 de θα είναι διαθέσιμη μέχρι το τέλος του έτους.

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS