Ακολουθώντας τις εκδόσεις Cup και GT4 η Alpine προχώρησε στην παρουσίαση της A110 Rally, ανοίγοντας έτσι ακόμα περισσότερο τη γκάμα της σε αυτούς που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε αγώνες.
Το νέο αγωνιστικό μοντέλο σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από την Signatech και χρησιμοποιεί το ελαφρύτερο πλαίσιο από τις αγωνιστικές GT4 και Cup. Για να μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλα τα είδη εδάφους κατά τη διάρκεια των αγώνων, οι μηχανικοί της φίρμας εξόπλισαν την A110 Rally με υδραυλική ανάρτηση, ενώ μέρος του εξοπλισμού είναι και ένα ισχυρό και αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης της Brembo.
Στον κινητήρα δεν έχουν υπάρξει αλλαγές σε αυτόν καθ αυτόν αλλά μόνο στη ρύθμιση. Συγκεκριμένα την «καρδιά» του αυτοκινήτου συνεχίζει να αποτελεί ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος 1,8 λίτρων, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει περισσότερους από 300 ίππους, χωρίς να γίνεται γνωστός ο τελικός αριθμός.
Ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο συνεργάζεται με το μοτέρ με την κίνηση να πηγαίνει στους πίσω τροχούς. Φτάνοντας σε αυτό το σημείο να τονίσουμε πως παρών είναι και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Όντας ένα αυτοκίνητο κατάλληλο για ράλλυ, βρίσκουμε ένα roll-cage και μία δεξαμενή καυσίμων 65 λίτρων διαπιστευμένα από την FIA και φυσικά, αγωνιστικά καθίσματα.
Όπως προαναφέραμε τα μοντέλο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για ιδιώτες, οι οποίοι θα πρέπει να γνωρίζουν πως το κόστος απόκτησης ανέρχεται στις 150.000 ευρώ. Η Alpine A110 Rally θα είναι διαθέσιμη για την αγωνιστική σεζόν του 2020 και οι παραδόσεις είναι προγραμματισμένες να ξεκινήσουν στις αρχές του επόμενου έτους.