.jpg)
Δεν αλλάζει απόφαση η Ford.
Πληθαίνουν τα ηλεκτρικά στην γκάμα της.
To Focus αντικατέστησε επάξια το Escort.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Δεν αλλάζει απόφαση η Ford
Τους τίτλους τέλους θα ρίξει τον προσεχή Νοέμβριο το Ford Focus, η παραγωγή του οποίου θα σταματήσει και το εμβληματικό μικρομεσαίο θα αποχωρίσει από την γκάμα της φίρμας. Η είδηση αυτή γνωστοποιήθηκε το περασμένο καλοκαίρι από δηλώσεις στελεχών, ωστόσο υπήρχαν εκείνοι που πίστευαν πως η μείωση του ενδιαφέροντος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και η δημοφιλία του αυτοκινήτου, θα έκανε την εταιρεία να αλλάξει γνώμη.
Η παραγωγή σταματά το Νοέμβριο του 2025
Κάτι τέτοιο λοιπόν φαίνεται πως δεν ισχύει, αφού ο Διευθυντής Επικοινωνίας της Ford Ευρώπης, Finn Thomasen, επιβεβαίωσε πως η παραγωγή του Focus στο εργοστάσιο Saarlouis της Γερμανίας θα ολοκληρωθεί το Νοέμβριο του 2025, όπως έχει ήδη προγραμματιστεί. Ως εκ τούτου, όσοι επιθυμούν να αγοράσουν το Ford Focus έχουν μπροστά τους λίγους μήνες περιθώριο, καθώς στη συνέχεια το μοντέλο θα αποσυρθεί οριστικά. Τουλάχιστον με τη μορφή και τα συστήματα κίνησης που το γνωρίζουμε σήμερα.
To Focus αντικατέστησε επάξια το Escort
Θυμίζουμε πως το Focus έκανε πρεμιέρα στην Ευρώπη το 1998, αντικαθιστώντας το εμβληματικό Escort, κάτι που έκανε με μεγάλη επιτυχία, αφού έως και σήμερα αποτελεί ένα από τα μακροχρόνια μοντέλα της αμερικανικής μάρκας στην Ευρώπη. Αξίζει να σημειωθεί πως ίδια απόφαση είχε πάρει νωρίτερα η Ford και για το Fiesta, η παραγωγή του οποίου σταμάτησε, παρόλο που αποτελούσε ένα από τα best-seller μικρά.
Πληθαίνουν τα ηλεκτρικά στην γκάμα της Ford
Με το Focus να αποχωρεί πριν από το τέλος του έτους από την γκάμα της Ford, σημαίνει πως τα Ford που θα εξοπλίζονται με κινητήρα εσωτερικής καύσης και θα πωλούνται στην Ευρώπη και την Ελλάδα θα είναι τα Kuga και Puma, όπως και η εμβληματική Mustang. Τα δύο τελευταία, προσφέροντα και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ παρών είναι και τα επίσης ηλεκτρικά Explorer και Capri.