O Mick Schumacher μπορεί να μην έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να φτιάξει ένα παλμαρέ συγκρίσιμο με αυτό του πατέρα του, αλλά παρά την νεαρή του ηλικία, έχει ήδη ολοκληρώσει την πρώτη του σεζόν στην Formula 2 και είναι ήδη μέλος των Ακαδημιών της Ferrari. Ομολογουμένως, ξέρει σίγουρα ένα-δύο πράγματα για το πώς πρέπει να οδηγήσει την ολοκαίνουρια Ferrari F8 Tributo στην πίστα του Fiorano.
O γιος του 7 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή εξήρε το κράτημα της F8 Tributo συγκρίνοντάς της με κάποια από τα μονοθέσια με τα οποία έχει αγωνιστεί τα τελευταία χρόνια. Όντως, ο Mick φάνηκε έκπληκτος με την απόδοση και τα οδηγικά χαρακτηριστικά που προσφέρει η F8 Tributo.
Η ισχύς της F8 Tributo λοιπόν πηγάζει από έναν twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων με απόδοση που φτάνει τα 720 άλογα και τα 770 Νm ροπής (50 άλογα και 10 Νm περισσότερα από την GTB) με το σπριντ από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 2,9 δευτερόλεπτα (0,1 πιο γρήγορα από την GTB). H μέγιστη τελική της ταχύτητα είναι ίδια με αυτή της Pista στα 340 χλμ./ώρα, ενώ η φίρμα υπόσχεται πως έχει εξαλείψει το turbo lag.
Οι καλύτερες επιδόσεις δεν είναι μόνο αποτέλεσμα της μεγαλύτερης ισχύος αλλά επειδή η Ferrari φρόντισε να φτάσει στο συνολικό βάρους της F8 Tributo στα 1.330 κιλά, κάτι που σημαίνει πως είναι 40 κιλά ελαφρύτερη από την 488 GTB. To νέο supercar είναι επίσης 10% πιο αεροδυναμικό, ενώ η νέα του σχεδιαστική γλώσσα έχει πολλά κοινά στοιχεία με την 308 GTB.
Ο Mick Schumacher κατετάγη φέτος 12ος στην βαθμολογία οδηγών στην F2 αλλά ελπίζει πως τη νέα χρονιά θα μπορέσει να καταφέρει κάτι καλύτερο.