Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο VW Arteon, το οποίο αντικαθιστά το CC και τοποθετείται στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας πάνω από το Passat, έχοντας έναν περισσότερο premium χαρακτήρα.
Ο αντικαταστάτης του VW CC
Αυτό είναι το νέο VW Arteon, ο αντικαταστάτης του VW CC που ανεβαίνει κατηγορία προτάσσοντας έναν περισσότερο premium χαρακτήρα. Ας γνωρίσουμε το Gran Turismo μοντέλο των Γερμανών…
Βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB και διαθέτει μακρύ μεταξόνιο 2.841 χλστ. Το μήκος του νέου Arteon είναι στα 4.862 χλστ., το πλάτος στα 1.871 χλστ. και το ύψος στα 1.427 χλστ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η VW προσδιορίζει το Arteon ως ένα premium Gran Turismo μοντέλο και για αυτό το «προικίζει» με ένα «δυνατό» πρόσωπο, έντονες γραμμές και χαμηλή οροφή. Ο επικεφαλής της εξωτερικής σχεδίασης του μοντέλου, Tobias Suhlmann, είπε σχετικά: «Αντίθετα με τα κλασικά σεντάν, ένα gran turismo μοντέλο προσφέρει περισσότερο χώρο και ευελιξία χάρη στο μακρύ μεταξόνιο, τη coupe λογικής fastback σχεδίαση και στο μεγάλο πίσω μέρος.».
Στη βάση της βενζινοκίνητης γκάμας θα βρεθεί το νέο 1.5 TSI σύνολο των 150 ίππων, ενώ πιο πάνω συναντάμε τον 2.0 TSI κινητήρα με 190 ή 280 ίππους. Για όσους θέλουν diesel, το 2.0 TDI μοτέρ έρχεται με 150, 190 ή 240 ίππους. Η βασική έκδοση βενζίνης και οι δύο μικρές πετρελαίου, εξοπλίζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι υπόλοιπες διαθέτουν 7άρι DSG. Οι δύο κορυφαίες εκδόσεις είναι αποκλειστικά τετρακίνητες.
Το εσωτερικό ακολουθεί τη λογική του Passat, ωστόσο η VW το «φόρτωσε» με ό,τι πιο νέο έχει τεχνολογικά, όπως το Active Info Display που είδαμε στο ανανεωμένο Golf, αλλά και τα συστήματα infotainment με οθόνες από 6,5 έως 9,2 ίντσες. Για να τονιστεί το premium του πράγματος υπάρχει κρυφός φωτισμός.
Η VW υπόσχεται πως το Arteon προσφέρει τους καλύτερους χώρους της κλάσης για τους πίσω επιβάτες, χάρη στο μακρύ μεταξόνιο. Στο πίσω κάθισμα μπορούν να κάτσουν τρεις, με τους δύο ακριανούς να έχουν στη διάθεσή τους «κανονικά» καθίσματα. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 563 λίτρων, που μπορεί να φτάσει ως τα 1.557 λίτρα. Υπερπλήρης θα είναι και ο εξοπλισμός ασφάλειας, καθώς θα περιλαμβάνει τεχνολογίες όπως ενεργό cruise control, Emergency Assist, Lane Assist, προστασία Proactive κ.α.
Η κίνηση της VW να ανεβάσει κατηγορία το Arteon, είναι ενδεικτική της πρόθεσής της να το τοποθετήσει απέναντι σε μοντέλα όπως η BMW Σειρά 4 Gran Coupe και Audi A5 Sportback. Ως εκ τούτου, αναμένεται να έχει σημαντική διαφορά σε τιμή από το Passat.
Ότι και να κάνει,ένα βολκσβαγεν είναι,που καίει λάδια απ'τα 1600 κ.εκ.
Κατι εκανε το group εξωτερικά για αλλαγή μετά απο καιρό αλλα εσωτερικά, σταθερές αξίες μη ξεφύγουμε καθολου απο τη συντηρητικούρα
Δεν εχω προβλημα με την με την εμφανιση των υπολοιπων μοντελων τους,αλλα αυτο δειχνει πολυ καλυτερο.Ελπιζω αυτη η σχεδιαστικη γλωσσα να χρησιμοποιηθει καπως και στην υπολοιπη γκαμα.
Γιατί κάτι μου λέει πως εδω η Volks πήρε κάποιες όχι τόσο εύκολα εμφανείς ιδέες απο το BMW M6; Δείτε τα πίσω φώτα, τα οποία λίγο-πολύ φέρνουν μεταξύ τους σε πιο light φαση. To μουσκουλαρισμένο αμάξωμα επίσης είναι πολύ όμοιο με αυτό της BMW ενω αν δεν έπεφτε μπροστά η νεας σχεδιαστικής φιλοσοφίας γρίλια τότε θα είχε πολυ μεγαλύτερες ομοιότητες επίσης. Υ.Γ: Το πολυτελές όχημα της VW είναι το Phideon, παρεπιπτόντως...