ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί η BMW μπορεί να θέλει ένα σεντάν Mini;

Γιατί η BMW μπορεί να θέλει ένα σεντάν Mini;

Ο δούρειος ίππος της BMW

5.842 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2016)

Πολλά ακούμε για το σχεδιασμό της BMW σχετικά με την γκάμα της Mini με τις τελευταίες πληροφορίες να κάνουν λόγο για σεντάν έκδοση. Γιατί να κάνει όμως κάτι τέτοιο η BMW; Τι θα κερδίσει;

Ένα... νούμερο μικρότερο σεντάν είναι αυτό που θέλει η αγορά των premium

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

μοντέλων σήμερα. Και ενώ η Mercedes έχει την CLA και η Audi το A3 sedan, η BMW σε αυτές τις διαστάσεις απέχει. Τι θα κάνει όμως;

Η BMW έχειόχι μία αλλά δύο Σειρές στις διαστάσεις αυτοκινήτων αυτής της κατηγορίας. Τόσοη Σειρά 1 όσο και η Σειρά 2 βρίσκονται ακριβώς εκεί που θα περίμενε κανείς ναδει το μοντέλο που χρειάζεται η μάρκα.

Ανάμεσα όμως στηντρίπορτη και πεντάπορτη χάτσμπακ Σειρά 1 και την κουπέ και κάμπριο Σειρά 2, η BMW σαν να«πήδηξε» ένα μοντέλο. Και με την πισωκίνητη πλατφόρμα των μοντέλων αυτών νακλείνει τον κύκλο της, θα περίμενε κανείς να δούμε το σεντάν μοντέλο στηνεπόμενη γενιά της μάρκας.

Ή όχι; Αν και ακόμη είναινωρίς να ξέρουμε τη μοντέλα θα γεννήσει η νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα τηςμάρκας, η ύπαρξη ενός πολυμορφικού, της Active Tourer, με το σήμα της Σειράς 2, δείχνει τις ορέξεις τις για νέες κατηγορίες.

Όμως γιατί να ρισκάρει η BMW ναρίξει στον ανταγωνισμό αυτών των δυναμικών σεντάν ένα μοντέλο με τα σήματά τηςκαι κίνηση εμπρός, όταν μπορεί να κάνει το ίδιο μέσα από μία μάρκα που έχειεδραιωθεί ήδη ως σπορ και ως premium και έχει τις καλύτερες περγαμηνές σε προσθιοκίνηταμοντέλα. Τη Mini.

Για την Mini εξάλλουένα τετράθυρο σεντάν μοντέλο θα ήταν μια ολοκλήρωση στη γκάμα της, ενώ για την BMW θα φαινόταν ως μία νέα γκάμα μέσα στην υπάρχουσα γκάμα. Ένα σεντάν Mini δεν θαανταγωνιζόταν άμεσα την 3άρα και δεν θα κανιβάλιζε τις πωλήσεις της.

Το μοντέλο αυτό θα έβαζετην Mini ακόμη πιο δυνατά σε αγορές όπου το σεντάν πουλάει πολύ, όπως η Αμερική καιη Κίνα, ενώ δεδομένης της κοινής πλατφόρμας με τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας,θα πετύχαινε ακόμη μεγαλύτερη οικονομία κλίμακας.

Η BMW φυσικάδεν επιβεβαιώνει τίποτε, όμως έχοντας δηλώσει ότι αναμένουμε νέα Mini καιπρος όλες τις κατηγορίες, το σεντάν είναι η πιο πιθανή εξέλιξη στους επόμενουςμήνες.

Αυτό που μένει να δούμεείναι η επιτυχία της σχεδίασης του τρίτου όγκου, αλλά και αν θα έχουμε και τηναναγέννηση του ονόματος της Riley, που ανήκει στην BMW και συνόδευεπαραδοσιακά όλα τα Mini με τρεις όγκους.

Εσείςτι λέτε όμως; Θα θέλατε ένα τετράθυρο σεντάν από τη Mini; Ή θατο προτιμούσατε με σήματα της BMW; Καιτελικά πως θα χτυπήσει την CLA μεπερισσότερες πιθανότητες επιτυχίας; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
ODIGOS NEXEN