100% CAD. Αυτό δεν υποδηλώνει τίποτα άλλο πέρα από το ότι ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος ολοκληρωτικά σε ηλεκτρονικό υπολογιστή (CAD = Computer Aided Design). Αυτό αφενός επιτρέπει πολύ ταχύτερη είσοδο ενός οποιουδήποτε εξαρτήματος στην παραγωγή, αφετέρου μπορεί να προσομοιωθεί η λειτουργία του ψηφιακά επιτρέποντας ανέξοδους πειραματισμούς στους σχεδιαστές μηχανικούς. Επιπλέον, αυτή η τεχνοτροπία επέτρεψε στους Γάλλους μηχανικούς να κατασκευάσουν μόλις 7 πρωτότυπα τους κινητήρα, αντί των 100 που απαιτούνται συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις. Μια ακόμα προσπάθεια που καταβλήθηκε από τους μηχανικούς κατά τον σχεδιασμό, είναι ο τελικός κινητήρας να είναι ιδιαίτερα συμπαγής σε διαστάσεις για δύο λόγους: Ο πρώτος λόγος έχει να κάνει με την δυνατότητα τοποθέτησης σε πληθώρα μοντέλων, ο δεύτερος με την βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης του οχήματος, αφού συμπαγής κινητήρας συνεπάγεται χαμηλότερο καπό άρα καλύτερη αεροδυναμική απόδοση και τελικά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Καλημέρα σας,σχετικά με το άρθρο,εχω παραγγείλει τον Δεκέμβριο ενα citroen C3 aircross 1.5 BlueHDi 120 S&S EAT6 iTouch με παράδοση τον Απρίλιο,αυτό σημαίνει οτι κινητήρας μου δεν θα έχει καμία σχέση με αυτόν που αναφέρεται στον άρθρο και θα είναι πιο παλιάς τεχνολογίας?
Καλημέρα σας,σχετικά με το άρθρο,εχω παραγγείλει τον Δεκέμβριο ενα citroen C3 aircross 1.5 BlueHDi 120 S&S EAT6 iTouch με παράδοση τον Απρίλιο,αυτό σημαίνει οτι κινητήρας μου δεν θα έχει καμία σχέση με αυτόν που αναφέρεται στον άρθρο και θα είναι πιο παλιάς τεχνολογίας?
Απάντηση: Καλημέρα σας, πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα. Ο προηγούμενος ήταν 1.6 λτ.