Ο κινητήρας φυσικά είναι άμεσου ψεκασμού, με τη μέγιστη πίεση ψεκασμού να ανέρχεται για την περίσταση στα 2.000 bar. Όπως όλοι οι diesel (και οι περισσότεροι βενζίνης πλέον), η αρχιτεκτονική του είναι υποτετράγωνη με διάμετρο εμβόλων 75 χλστ. και διαδρομή 84,8 με τα 1.500 κυβικά να μοιράζονται σε 4 κυλίνδρους, αρχιτεκτονική που ευνοεί τον θερμικό βαθμό απόδοσης, την ανάπτυξη της ροπής, αλλά μειώνει και τις εγκάρσιες διαστάσεις του κινητήρα. Ο κινητήρας επιπλέον για μείωση του βάρους είναι αλουμινένιος, ενώ διαθέτει και αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής για βελτίωση του βαθμού απόδοσής του.
Οι 16 βαλβίδες δε, ελέγχονται από 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής μέσω ιμάντα. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η ευελιξία του κινητήρα σε ότι αφορά το καύσιμο, αφού μπορεί να λειτουργήσει με πετρέλαιο Β30 (περιεκτικότητα σε βιο-diesel 30%), ενώ μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί καύσιμο με προδιαγραφή ΕΝ15940 που αποτελεί την οικογένεια των παραφινικών καυσίμων πετρελαίου, τα οποία ουσιαστικά είναι προϊόντα πετρελαίου με πρώτη ύλη είτε φυσικό αέριο, είτε βιόμαζα, είτε άνθρακα.
Καλημέρα σας,σχετικά με το άρθρο,εχω παραγγείλει τον Δεκέμβριο ενα citroen C3 aircross 1.5 BlueHDi 120 S&S EAT6 iTouch με παράδοση τον Απρίλιο,αυτό σημαίνει οτι κινητήρας μου δεν θα έχει καμία σχέση με αυτόν που αναφέρεται στον άρθρο και θα είναι πιο παλιάς τεχνολογίας?
Καλημέρα σας,σχετικά με το άρθρο,εχω παραγγείλει τον Δεκέμβριο ενα citroen C3 aircross 1.5 BlueHDi 120 S&S EAT6 iTouch με παράδοση τον Απρίλιο,αυτό σημαίνει οτι κινητήρας μου δεν θα έχει καμία σχέση με αυτόν που αναφέρεται στον άρθρο και θα είναι πιο παλιάς τεχνολογίας?
Απάντηση: Καλημέρα σας, πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα. Ο προηγούμενος ήταν 1.6 λτ.