3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδηγήσαμε το ανανεωμένο Toyota GT86 το οποίο μας απέδειξε ξανά τον fun to drive χαρακτήρα του, κάνοντας καλλιτεχνικό πατινάζ στον πάγο.
Οδηγήσαμε το ανανεωμένο Toyota GT86
17.454 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2017)
Μέσα από μία ξεχωριστή παρουσίαση στον αρκτικό κύκλο, η Toyota μας συστήνει το ανανεωμένο GT86, το οποίο έρχεται με μικρές αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις, αλλά και πολύ πιο fun to drive.
What is new
- Μικρές αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις
- Στην Ελλάδα τον Απρίλιο
- Με 2λιτρο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα 200 ίππων
Το Τoyota GT86 παρουσιάστηκε το 2012 και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να πουλήσει σε παγκόσμιο επίπεδο 170.000 μονάδες, εκ των οποίων τα 17.000 μόνο στην Ευρώπη. Αν και τα μερίδια αγοράς δεν είναι τεράστια, το κουπέ μοντέλο αποτελεί σύμβολο πρεστίζ για την ιαπωνική φίρμα καθώς εκφράζει την σπορ πλευρά της. Έτσι, μετά από περίπου 5 χρόνια εμπορικής παρουσίας, η εταιρεία το ανανεώνει και μας το συστήνει εκ νέου (το ανανεωμένο Toyota έχει λανσαριστεί σε αγορές εκτός Ευρώπης από το Φθινόπωρο του 2016). Οι αλλαγές στις οποίες προχώρησε η Τoyota είναι ελάχιστες σε επίπεδο εμφάνισης και περισσότερο ουσιώδεις σε τεχνικό επίπεδο, καθώς οι Ιάπωνες χρησιμοποίησαν την τεχνογνωσία τους από τη συμμετοχή του αγωνιστικού GT86 στον 24ώρο αγώνα του Nurburgring με τη συνεργασία της Gazoo Racing. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Εμφάνιση: Φρεσκάρισμα στα σημεία
Όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση, μόνο αν είσαι αρκετά παρατηρητικός θα βρεις τις διαφορές με το προ-ανανέωσης μοντέλο στην πρώτη ματιά. Για την ακρίβεια, εμπρός ο προφυλακτήρας, τα φώτα και οι προβολείς ομίχλης έχουν ανασχεδιαστεί, ενώ ανάλογες παρεμβάσεις έχουν γίνει και πίσω όπου βρίσκουμε τα νέα φανάρια και τον μεγαλύτερο διαχύτη. Παράλληλα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου νέας σχεδίασης. Σε κάθε περίπτωση το μοντέλο συνεχίζει να δείχνει φρέσκο και δυναμικό.
Η ικανότητα του Toyota GT86 να πλαγιολισθαίνει ασταμάτητα δεν σταματά ποτέ να εκπλήσσει τόσο τον οδηγό, όσο και όσους παρακολουθούν.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- H ανανεωμένη έκδοση του GT86- Μικρές αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις
- Στην Ελλάδα τον Απρίλιο
- Με 2λιτρο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα 200 ίππων
Το Τoyota GT86 παρουσιάστηκε το 2012 και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να πουλήσει σε παγκόσμιο επίπεδο 170.000 μονάδες, εκ των οποίων τα 17.000 μόνο στην Ευρώπη. Αν και τα μερίδια αγοράς δεν είναι τεράστια, το κουπέ μοντέλο αποτελεί σύμβολο πρεστίζ για την ιαπωνική φίρμα καθώς εκφράζει την σπορ πλευρά της. Έτσι, μετά από περίπου 5 χρόνια εμπορικής παρουσίας, η εταιρεία το ανανεώνει και μας το συστήνει εκ νέου (το ανανεωμένο Toyota έχει λανσαριστεί σε αγορές εκτός Ευρώπης από το Φθινόπωρο του 2016). Οι αλλαγές στις οποίες προχώρησε η Τoyota είναι ελάχιστες σε επίπεδο εμφάνισης και περισσότερο ουσιώδεις σε τεχνικό επίπεδο, καθώς οι Ιάπωνες χρησιμοποίησαν την τεχνογνωσία τους από τη συμμετοχή του αγωνιστικού GT86 στον 24ώρο αγώνα του Nurburgring με τη συνεργασία της Gazoo Racing. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Εμφάνιση: Φρεσκάρισμα στα σημεία
Όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση, μόνο αν είσαι αρκετά παρατηρητικός θα βρεις τις διαφορές με το προ-ανανέωσης μοντέλο στην πρώτη ματιά. Για την ακρίβεια, εμπρός ο προφυλακτήρας, τα φώτα και οι προβολείς ομίχλης έχουν ανασχεδιαστεί, ενώ ανάλογες παρεμβάσεις έχουν γίνει και πίσω όπου βρίσκουμε τα νέα φανάρια και τον μεγαλύτερο διαχύτη. Παράλληλα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου νέας σχεδίασης. Σε κάθε περίπτωση το μοντέλο συνεχίζει να δείχνει φρέσκο και δυναμικό.
Μου αρεσει που γραψατε οτι το GT86 ειναι φτιαγμενο να χαμογελας. Το ιδιο συνεβαινε και με το Mazda MPS και επειδη ολοι οι κατοχοι στα διαφορα φορουμ ανα τον κοσμο ελεγαν οτι τους κανει να χαμογελουν, στο ανανεωμενο μοντελο του 2010 σχεδιασαν τη μασκα του αυτοκινητου με τετοιο τροπο που νομιζεις οτι το αυτοκινητο χαμογελα!
Με λιγα λογια θα το ονομαζα εκπληκτικο στα οδηγικα χαρακτηριστικα και πανεμορφο σαν παρουσια,και θεωρω κριμα που δεν εχω τα λεφτα να το παρω γιατι ειναι μεσα στης επιλογες μου!
ΑΚΡΙΒΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΡΥΠΟΓΟΝΟΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΕΔΩ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΟΤΑ-BMW KAI NA ΕΞΟΠΛΙΣΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΛΙΤΡΟ ΤΗΣ ΒΜW ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 184 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Πάντα σταθερή αξία στην αυτοκίνηση και σαν όνομα και σαν εν λόγω μοντέλο.-