Αντίστοιχα με τους μοτοσικλετιστές τους ίδιους και περισσότερους κινδύνους αντιμετωπίζουν οι ποδηλάτες. Στην Ελλάδα, σε αντίθεση με τις περισσότερες πολιτισμένες χώρες, δεν υπάρχουν ειδικές οδοί για τους ποδηλάτες, οι οποίοι είναι εκτεθειμένοι -ίσως και περισσότερο από τους μοτοσικλετιστές- σε κινδύνους, καθώς δεν έχουν τα απαιτούμενα επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Παράλληλα είναι ακόμα πιο δύσκολο να τους αντιληφθείτε, αφού η κίνησή τους είναι «αθόρυβη». Επιπροσθέτως και ο συνολικός τους όγκος είναι αρκετά μικρότερος, άρα και πιο εύκολο να κρυφτούν στη νεκρή γωνία του καθρέπτη.
Να υποθέσω, πως το άρθρο το έχει γράψει κάποιος, που οδηγεί και δίκυκλο; Μόνο στην Ινδονησία και σε λίγες, ίσως, άλλες χώρες, υπάρχουν λωρίδες για μηχανοκίνητα δίκυκλα. Με τις λωρίδες των υπόλοιπων χωρών να υπακούουν στην λογική του τετράτροχου, οποιαδήποτε διαφοροποιημένη συμπεριφορά είναι παράτυπη! Για να μην πω, πως, στην περίπτωση της χώρας μας, παραβιάζεται το μεγαλύτερο μέρος του Κ.Ο.Κ.!
Να υποθέσω, πως το άρθρο το έχει γράψει κάποιος, που οδηγεί και δίκυκλο; Μόνο στην Ινδονησία και σε λίγες, ίσως, άλλες χώρες, υπάρχουν λωρίδες για μηχανοκίνητα δίκυκλα. Με τις λωρίδες των υπόλοιπων χωρών να υπακούουν στην λογική του τετράτροχου, οποιαδήποτε διαφοροποιημένη συμπεριφορά είναι παράτυπη! Για να μην πω, πως, στην περίπτωση της χώρας μας, παραβιάζεται το μεγαλύτερο μέρος του Κ.Ο.Κ.!